Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ameeba ei hätää! Mä käsitin että facebookissa käsitellään lähinnä niinkin salaisia asioita kun mahdolliset tapaamiset muiden mammojen kanssa. Muu mölinä yritetään pitää foorumilla ellei tuu mieleen jotain mitä ei uskalla täällä kertoa! Vai ymmärsinkö väärin?

Mä oon normielämässä facessa, mutta tästä en nyt oikein tiedä. Mutta jos kuitenkin osa jatkaa täällä kirjoittelua, taidan tyytyä tähän. Ja saahan ne treffit sovittua tätäkin kautta jos haluaa :) Paikka ja aika vaan ja ne saapuu paikalle ja sit esittäydytään: moi, mä oon Ameeba, etelästä kotoisin oleva eliö.

Ja pieni avautuminen tähän: tuntuu ettei tosiaan pysy kärryillä kun tekstiä on paljon ja joskus se aihe saattaa kyllä hieman syrjähtää :grin Välillä on sitten omista menoistaan palautuneena ihan hoomoilasena, että oonko missannut jotain :)

Nyt on kyllä ollu kaks päivää tosi aktiivista keskustelua täällä, oon tippunu jo monta kertaa kärryiltä! :D

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

En mie pysy perässä täällä. Ihan superaktiivista porukkaa! Mut kyl mie jotenkin oon kärryillä... ehkä... kuten tuo pulloharjajuttu kertoi :p Oon sit vähä siellä sun täällä :)

Nyt Kyfixfix saadaan sutkin mukaan, katsos tätä:

Postilaatikko.png
Tämä löytyy sun yläpalkista. Klikkaa tuo postilaatikko auki.

Yksityiskeskustelu.png
Sitten yksityiskeskustelujen kohdasta aloita uusi keskustelu.

Nipsumuki.png
Sitten vielä kirjoitat vastaanottajaksi Nipsumuki ja kirjoitat viestiin sun sähköpostiosoitteen. Sitten vaan aloita keskustelu!

No nyt laitoin mäkin viestin nipsulle :)
Mutta ihan varmaan sitä tulee täällä jatkossakin ehkä eniten kirjotettua :)

En mäkään täältä kattoo vaikka facessa olenkin :) hassua nähdä ihmisten naamat! Mä olin mm ihan varma et Arethan näin junassa yks päivä, en tiedä miks... Mut etpä se sinä ollutkaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En lähde täältä tai sieltä, vaiks haluisittekin :D:D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Taitaa olla ryhmään pärstä kerroin ku en oo vielä saanut hyväksyntää :sad010

Miten te siel ryhmässä jo olijat tunnistatte kuka on mikäki nimimerkki täällä?

Ja ehkä Nipsumuki ei oo vaa ehtiny viel kaikille laittaa! :)

Lälly: Ehkä se Nipsutin voi olla vaikka kakkosella ? :grin

Ja jos mie pääsen tällä Värkillä niin tuskin on pärstäkertoimest kii :rolleyes:

Taasko se on kakkosella :D vai oliks se ikkunoita viimeks pesemässä. No joka tapauksessa, myös oikea elämä sallittakoon :rolleyes:

Mikä elämä!?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin