Tuli hetkeks sellainen "hyi saatana, jos täällä käy lueskelemassa joku limainen himonussijaviiksinen vanhapoika" -olo, mutta ehkä se ei ole kauhean todennäköistä!
Mä en käytä facea juurikaan, aattelin vaan et pysyiskö siellä porukka jotenkin "koossa". Varsinaisen jutustelun jatkumista kannatan täällä. Jos joku perustaa uuden toukomammat ryhmän sinne, ehdotan, että sinne pääsis mukaan milloin haluaa, eikä aikarajaa kuten tuossa yhdessä oli.
Dreamer: Mä kuulun molempiin ryhmiin ja niinku edellä mainittiin, niin siellä tehtiin soppari marraskuun lopussa ettei uusia oteta. Mä liityin marraskuun lopussa niin siellä alko sitte uus keskustelu et tiputetaan pois niitä jotka ei ole ollu tietyn ydinporukan mukaan riittävän aktiivisia. Siellä on ilmeisesti jo pari kertaa ollu joku kriisi ilmeisesti just siks et pieni osa haluu pitää ryhmän pienenä ja muut taas ei. Itse kuulun jälkimmäiseen.. Mä en ole huomannu et sinne ois otettu uusia pitkään aikaan. Se ylläpitäjä vaihtu jossain vaiheessa mut näköjään ku sulle ei oo vastailtu ni sama linja pitää(joka on must perseestä..)Mul meni maku niiden joidenki itsekkyyteen siitä ryhmän sulkemisesta ja käyn siellä sillon tällön vilasemassa, muuten tääl on paljon asiallisempi meininki. Että jää tänne vaan ihmeessä :) Mistä päin Suomea olet?
Mä tiiän et mut täältä tunnistaa juttujen ja nimimerkin perusteella, mut so what? Voin samat asiat puhua kasvokkainkin et en ala sen takia himmailemaan kirjoittelussa
Kyllä mutkin täältä tunnistaa ihan listalta (l.a, kuinka mones, ikä, sairaala, paikkakunta jne) mut aivan sama! Siinäpähän joku sit lukee mun tyhmiä juttuja ja peräpukamista jos kiinnostaa! Voin puhua niistä kasvokkainkin jos jota kuta kiinnostaa :)
Mä oisin ollut kiinnostunut myös face-ryhmästä mut huihuhuin kertoma ryhmä ja sen henki ei kyllä kiinnosta. Eli riittää tääkin mulle :)
Ja sen takii mä tänne höpöttelen ja kerron (ehkä liikaakin) ku ei omia kavereita kiinnosta. Kaikki kaverit oikeestaan opiskelee ja on duunissa yms elämä eri tilanteessa, niin ne tuskin lämpeis mun neuvolakuulumisille tai ymmärtäis kuinka pahalta tuntuu ku persettä pakottaa tai tissit vuotaa tai kuinka mielenkiintoista voi olla jonkun kohdunsuun tila Mutkin kyllä halutessaan täältä tunnistaa, jos niin kiinnostaa niin stalkatkoon ken tahtoo, voin kertoo kasvotusten myös just niistä pukamista JOS kiinnostaa
Miutkin tunnistaa jo kirjotustyylistä ja asenteesta ja nimimerkistä :D Joku toukomammat sivu ois kyl Faboon ihan kiva. Siellä nyt tulee pistäydyttyä muutenkin joka päivä. Ja kerran kasvottomuus on menny blogin myötä muutenki tänne
Kukas se semmosen pistäis pystyyn. Sellanen yks ehdotus ois kyl, et siitä ei ulkopuolisille näkyis, et mistä tää ryhmä on lähtöisin, et tää foorumi säilyis suht anona :)
Mä oon miettiny että olisi kiva jos tälle porukalle olisi joku sellainen juttelupaikka missä ei muut pääse lukemaan vaikka pääosa lätinästä pysyisikin täällä puolen. Mun mielestä tässä julkisessa, mutta anonyymissä, foorumissa on puolensa ja ihan kiva kun juttua tulee välillä sellaisiltakin jotka ei ole toukokuisia tai sitten muuten vaan eivät ole uhranneet kaikkea vapaa-aikaansa tänne :)
Mulla on kerran lipsahtanut ajatuksissani tänne kirjoitellessa sellainen nimi mukaan tekstiin mistä olisi jo voinut aika hyvin paikantaa meikäläisen. Poistin sen kyllä onneksi puolen minsan sisään, mutta mistäs sitä tietää minne sekin alkuperäinen teksti on jäänyt muhimaan. Ja tutut kyllä mut helposti täältä tunnistaisikin, mutta jos ne mieluummin lukee mun kuulumiset täältä kuin kyselee muita reittejä niin silvuplee vaan :)
Mä oon joka tapauksessa sekä täällä että facebookissa, että sinänsä se ja sama. Foorumi on kyllä kiva, mutta ois kiva, jos sais just enemmän anonymiteettiä suljetussa ryhmässä. Ei sillä, että mulla mitään jännittäviä salaisuuksia olisi, mutta josko pienemmän piirin kesken tulisi tutustuttua lähemmin ja vaikka sovittua niitä tapaamisiakin?
Jos ketään hotsittaa liittyä niin mä voin kyllä ryhmän tehdä. Mikä olisi hyvä nimi? Toukosilakat? :D
Kokeilinkin tuossa jo vähän ryhmän tekemistä ja tarvii ensin yksi ainakin kaveri lisätä (kokeilen mun yhden hupiprofiilin kanssa kohta). Mut sen jälkeen oletan et voin kutsua porukkaa mukaan meilitse vaikkei olisi kaverina. Olettaisin. Yksityisyysasetuksena olisi kuitenkin varmaan toi salainen eli koko ryhmän olemassa olo ei silloin edes näy muuta kuin jäsenille.