Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki oli hyvin mutta viikkoj vähemmän kuin luulin :) 4+5 tällä hetkellä ultran mukaan. Mulla on niin epäsäännöllinen kierto että ei oikestaan yllättänyt yhtään :D Jos nyt koittais vähän rentoutua ja ajatella jotain muuta, kivut on ihan normaaleja eikä niitä tarvi olla tällä kertaa huolissaan. Ens torstaina sit taas uudestaan tarkistamaan, jos sit uskaltaisin varata sen neuvolankin :D

Ihanaa kuulla et teillä muilla on kaik hyvi!!(: mie vielä kärvistelen 15päivää asti :D oireet on alkanu uudestaa mut en tiijä johtuuko jännityksestä? O.o Saa nähdä.

Ihanaa JeKiira että kaikki hyvin :) Ja kyllä täälläkin suunnalla vihlaisuja tuntuu, varsinkin iltaisin ja samaa oli esikkoakin odotellessa. Mutta tietty säikäyttää, mutta yritähän olla rennosti vaan :) Siellä pikkunen vaan ilmottelee olemassa olostaan! :D

.Hellu. Mullakin oireet tehty aika hyvin paluun ja tänään sain vielä viimeseksi varmistukseksi verikokeiden tulokset ja vahvasti raskaana ollaan eli kaikki ok :) Nyt odotellaan sitten kolme viikkoa että pääsee lääkärille ja ultraan :) Eli eipä ilmeisesti välttämättä merkkaa että jotain olisi vialla jos oireet hieman lieventyy, kyllä ne sieltä vielä takaisin potkaisee! :D

Varasin tänään neuvolan, 10.10 olis meilläkin eks neukkula! Sitä ennen pitäis tulla joku kirje kotiin ja kun se on tullut niin saa varata ajan ultraan... Yritän sitä ennen jos meidän töissä yks lääkäri ultrais vatsan päältä. Ehkä parin viikon päästä kun pitäis olla 7+ viikkoja niin jotain voi ehkä näkyäkin. Tänään ollu ihan ok päivä, vähän kuvotti välillä töissä mutta ei päänsärkyä! Jee! Oireettomuus on ihanaa mutta toisaalta se pistää aina miettimään et onks kaikki hyvin...!?

Tervetuloa uusille ja kaikille tarrasukkia ja vauvaliimaa!! Eikös tänään ollut jollain ultra??? Mitä näkyi??? Ja millä viikoilla???

Normaalin kuukautiskierron mukaan ois nyt 8+4 mut mulla on pidempi kierto et ei varmaan ihan noin pitkällä. On kyllä ihan mahtavaa, sai mielenrauhan :) Nyt kun kaikki jatkossakin menis hyvin ja toivottavasti sullakin Lucy ja kaikille muillekin kovasti tsemppiä!

Heipä hei kaikille, minäkin voisin tänne liittyä. Plussasin viikonloppuna. laskettu aika laskurin mukaan 31.5., mutta kierto ollut hieman epäsäännöllinen, joten saa nähdä, josko joudun siirtymään jossain vaiheessa kesäkuun odottajien puolelle. 21.10. on vasta lääkäri, jossa raskausviikot arvioidaan ja samalla viikolla neuvola.

Minulla on tammikuussa 3 vuotta täyttävä reipas pieni poika. Tyttö olisi toiveissa, mutta saas nähdä, miten käy.. :)

Hei kenellä on raskausoireet lieventyneet.. Onko ne lieventyneet hetkellisesti vai kokonaan?? Minulla melkein hävisi kokonaan pahoinvoinnit ja viikkoja on vast 6+2

Mulla vasta viikko 5 ja oireet vaihdelleet hieman päivittäin. Hieman oireet lieventyneet siitä, mitä ne olivat pari päivää ennen ja jälkeen plussan. Edellisestä raskaudesta vielä tuoreessa muistissa, että täysin normaali ilmiö..

Mulla oli toissapäivänä täysin oireeton päivä. Tissit pieneni, turvotus laski, ei pahaa oloa, ei huippausta, ei tarvinnu ravata vessassa. Eilen oireet palasi kahta kauheempina - niin paha olo koko ajan että yak!

Mulla meni viikko sitten kesken :( viikkoja oli 6. Viime torstaina ultrassa ei näkynyt enää mitään raskausmateriaaleja, sen sijaan 7.5cm kysta löytyi mikä sitten meni puhkeemaan viikonloppuna. Nyt on kaikki vuodot loppu ja kystan puhkeamisesta aiheutuneet kivut alkaa helpottaa. On tää ollut aikamoista, mutta nyt uutta yritystä paremmalla onnella vaan!:) tsemppiä kovasti kaikille tähän ryhmään! :)

Joo täälläkin lieventyi melkein viikoksi oireet mutta nyt ovat tehneet paluun ja voimistuneet... Sama taisi olla edellisessa raskaudessa. Kyllähän sitä säikähtää mutta älä huoli jos muuten olo hyvä :)

Minullakin on nyt yhtäkkiä oksentelut jääneet monena päivänä pois kokonaan, etovaa oloa on kyllä edelleenkin..
Jauheliha on tällä hetkellä pannassa, sen paistaminen ja tuoksut etovat todella pahasti :( Ylihuomenna on onneksi esikoisen neuvola, joten kyselen silloin itsellenikin ja uudelle tulokkaalle jo neuvola-aikaa. Nyt kuitenkin viikkoja jo 8+ omien laskujeni mukaan :)

Minulla ei ole tällä hetkellä muuta kuin tosi turvonnut olo. Johtuu kenties siitä että syön ja juon jatkuvasti. Täytyy nyt toivoa vaa parasta.
Mippelle jaksamista ja onnea uuteen yritykseen.

Takaisin