Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfi7706530 Ihanaa kuulla, onnea! :)

Gatusalle puolestaan suuret pahoittelut ja voimia!!

Huomenna ensimmäinen neuvola! Varhaisultra jätetään kokonaan välistä ja maltetaan odottaa ensimmäiseen ultraan..kun aika vaan menis nopeasti! :)

Nonii nyt on arki lähtenyt käyntii ja sain kiinni oman neuvolan. Lähete tuli naistentautien polille et voidaa varmistaa laskettu aika ja kattoa et kaikki hyvin pikkuisella :) pakko kysyy te jotka ootte testannu aiemmin clearblue dig. Kuinka hyvin on pitänyt paikkaansa ultrassa onko heittänyt monella viikolla?

Heippa. Mua kanssa kiinnostaisi että kuinka hyvin tuo clearblue näyttää verrattuna ultraan? Meillä tänään töissä yksi lääkäri ultras vatsanpeitteiden päältä eikä mitään vielä näkynyt. Eli ollaan ainakin alle 8 viikoilla. Aattelin tehdä sen digitestin huomenna aamulla.. Varhaisultraan aateltiin mennä, mut kun tietäis edes noin-viikot niin uskaltaa sitten varata...

Mulla tosiaan tuo digitesti näytti +3 viikkoa eli yli 5 rv vaikka mun mielestä olisi pitänyt näyttää vasta 2-3 viikkoa kun kierron mukaan olisi ollut vasta rv 4 + jotain. Tai sitten mulla on yht'äkkiä kierto mennyt sekaisin ja olen hedelmöittynyt pyhästä hengestä. Jos pääsen ultraan saakka (ja siellä joku elävä löytyy) niin sit selviää. Toistaiseksi pistän testin piikkiin.

Helou kaikille!

Liityn varovaisesti odottajien joukkoon. Viime viikon tiistaina tuli hailakka positiivinen raskaustestistä ja kaksi päivää myöhemmin tummempi viiva, joten kai se täytyy jo uskoa. :) Toisesta kierrosta nappasi, mitä jotenkin en olisi millään uskonut. Jos kaikki etenee hyvin, niin esikoinen olisi tulossa. Tosi jännittävää! Hermoiltu on siitä, ovatko kaksi ennen tietoa raskaudesta otettua ketorinia voineet vaikuttaa haitallisesti ja onko tullut saatua tarpeeksi foolihappoa. Tällaista normi ressailua siis :D

Oireita on ollut jonkin verran. Epäilykset heräsivät kohdun ajoittaisesta juilimisesta, joka esiintyy vuorotellen molemmilla puolilla. Koko ajan on janottanut, pissattanut ja väsyttänyt mukavasti. Rinnat ovat myös kipeytyneet.

Omien laskujen mukaan olisi menossa rv 5+1 ja LA olisi n.19.5.2014

Ihana kuulla jo joidenkin neuvolakuulumisia :love017 omaan on vielä paljon aikaa.

Siitä digistä, niin mulla näytti 2-3 kun oletetusta oviksesta laskettuna viikkoja oli 4+3 (eli viides raskausviikko) eli ihan oikein. Nyt jännityksellä odotan perjantaita, jolloin omien laskujen mukaan pitäisi olla 5+1 eli digin pitäisi näyttää 3+. Ja sehän siis näyttää juurikin sen alkion iän.

Mutta eikös ne arvot kasva jokaisella yksilöllisesti eli voi heitelläkin, eikä siis aina taida näyttää
oikein..

Spiraali, ovatko kiertosi olleet säännölliset ja pystyt suunnilleen itse arvioimaan hedelmöitysajankohdan? Sitten voi noilla Vau:n laskureilla laskea jonkilaisen osviitan.

Täällä vähän vaivaa oireettomuus.. Muistelen, että viime raskaudessa, joka meni kesken, oli sama homma ja ainoastaan rinnat oli kasvaneet. Nyt ne on kyllä hieman arat, eli toivo on korkealla! Koko ajan olen kyllä tissejä tökkimässä, että kai ne vielä kipuilee :laughing002

Vähän sama täälläkin ku Allisonilla. Toisaalta toivois ettei kauheesti niitä pahoinvointeja tulis, mut sit huolestuttaa et tuleekohan taas km. Ultratkin yksityisellä maksaa niin paljon ettei niihin oo vara mennä.

Ja mä oon ainakin päätynyt siihen ajatukseen, että vaikka meniskin ultraan yksityiselle, niin ei se anna mitään takuita vielä tähän ensimmäiseen kolmannekseen. Toisaalta kaikkein kurjin olisi huomata vasta rv 12 kantavansa tyhjää kohtua, jos todetaankin tuulimuna. Mutta ei auta muu kuin ajatella positiviisesti :) mutta joo, en mäkään niistä pahoinvoinneista niin välittäisi. :rolleyes:

Jee, eilen sain plussa tuloksen ja heti tänään ajan neuvolaan. Esikoinen on siis tulossa :) 5+1

Samat mietteet täälläkin. Pitäs malttaa odottaa nt-ultraan, muttako ei millään jaksais. Joka vessareissulla tarkistaa varovasti tuleeko paperiin verta... Ja sit tuolla neuvotaan, että raskauden aikana pitäs välttää stressiä. Mutta kuinka se tehdään, ni siitä ei anneta vinkkejä :rolleyes:

Oireita olen kyllä huomannut. Mua väsyttää ihan koko ajan. Saatan nukkua 9-10 tunnin yöunet ja siltikin vielä päiväunet lisäksi. Ja musta tuntuu, että tissit on kasvaneet hiukan. Tänään ihmettelin, kun laitoin liivit päälle, et ostinko mä viimeks liian pienet liivit. En kyllä millään viittis lähtee liivikauppaan ennen kuin tarttee ostaa imetysliivejä.
Ja nuo mielialanvaihtelut... voi hyvää päivää... Mä vollaan koko ajan. Äsken luin yhden kirjan loppuun, jossa päähenkilö kuoli syöpään. No itkuhan siinä tuli. Ja kaikki tv-ohjelmat, joissa tunteillaan, ni meikäläinen vollaa taas... :rolleyes:

Vaikka kuinka päätin, ettei kerrota kellekään ennen ekaa ultraa, ni enpä ole malttanut pitää suutani supussa. Pakko oli järkyttää miehun sisko ja oma siskoni.. Tosin ei nuo nyt niin järkyttyneitä olleet loppujen lopuksi :)

Moikka Kaikk! (:

Uus käyttäjä ilmottautuu!(((:
Tänään tein toisen testin ja näytti vahvaa plussaa!! Oon aika innostunu/peloissaa, päässä pyörii miljoona ja sata kysymystä; onko kaikki uudella pienellä tulokkaalla kaikki hyvin ja kuinka monta sieltä oikein tulee? Laskujen mukaa LA ois 18.5. Kyseessä on toinen lapsi ja mein tillikka on tällähetkellä 1vja7kk,eli ei mitenkään hirveä ikä ero tule. Hirvittää että kuinka siitä selviää kahden pienen kanssa. :D Ja eka neuvola ois 2.10.

Oon aika yllättyny kuinka hyvin voin, siksi vähän pelottaa onko kaikki kunnossa. Vessassa ravaan vähän väliä ja kiukkuisuus on huipussaan :D Viime viikolla oli ilkeää nipistyskipua oikealla puolella ja alaselässä pientä jomotusta pitkinpäivää,ihan kuin menkka kipua.

Tänään digi näytti 2-3 eli tosi alussa mennään! Omasta kierrosta ei ole hajua kosk viimeksi oli menkat syyskuussa 2012! Kierukka oli tossa välissä enkä ovista tuntenut/tunnistanut. Mut siis alkutaipaleella - ihan ärsyttää kun nää testit on niin tarkkoja. Olis kivempi tietää heti olevansa viikolla 8 tai jotain ;) liikaa stressiviikkoja...

Onnea uusille plussanneille! :) Itseä huolettaa tää oma oireettomuus. Tuntemuksia ei ole muuta kuin hiukan arat,turvonneet rinnat,muutaman kerran päivässä kipua alavatsassa ja kun lähtee esim. lenkille,alkaa hiukan närästämään ja kuplimaan. Pelottaa,että onko maha-kirppu kunnossa :sad001

Kyfi: Meillä onkin samana päivänä eka neuvola :) Ja tuttuja oireita sulla.
Mulle ilmaantui tämä oire minkä olin unohtanut: kauhean nälkäinen,närästää ja ei sittenkään voi syödä mitään - tunne! Tämä muotoutuu jossakin välissä kunnon pahoinvoinniksi, jos ei pakota itseään syömään :D
Söin yölläkin vaikka tuntui että olin syönyt koko päivän :D
Sitten yksi pelottava asia: pojalla vesirokko eikä kukaan tiedä olenko sairastanut, pelottavia ajatuksia, soitan tänään neuvolaan että mitä tehdään...

Toukovaavaa ootellaan täälläki =) LA 15.05, rv 5+5 menossa ja oireita riittänee. Ei kyllä haittaa, tuo varmuuttaa et kyllä siellä jotakin on :D Jotenkin ihan lottovoittajafiilis! :angel1

Moikka kaikille :)

Kirjoittelinki tuola jo aikasemmin, mutta jäi teksti vähän lyhyeksi. Sain siis sunnuntaina kaksi viivaa testiin ja illalla oli pakko tehdä vielä uusi.. kaksi viivaa sieläkin siis. Jotenkin niin epätodellinen olo että pakko varmaan hakea vielä clearblue testi.
Neuvolaan soitin kyllä eilen ja sain ajan 14.10. Nyt siis 5+2. Laskurin mukaan la olis 18.05, sopivasti viikko jälkeen kun mies on täyttänyt 40 vuotta, hyvä lahja siis tulossa . :love017
Miehellä siis edellisestä avioliitosta 3 kouluikäistä lasta, joten uusioperhe siis meille tulossa. Pikkasen jännittää että mitenkä lapset tulee suhtautumaan uuteen tulokkaaseen.

Pikkasen on kyllä tullut jo oireita, nipistelyä ja paineen tunnetta vatsassa, just sellasta menkkakipua. Rinnat turvonneet, joka tosin a-kuppikoon omaavalle on aika mahtava asia. :laughing002 Ja sitte vielä tuo vessassa ravaaminen.

Urheilen tosi paljon, tykkään käydä erilaisissa jumpissa ja muutenkin lenkkeillä. Nyt tulevana viikonloppuna oon menossa tukholmaan Less Mills Super Saturday tapahtumaan, joka jännittää tosi paljon. Se lähinnä että kuinka jaksan sielä..ja toisena sitten tuo vessassa ravaaminen. Sielä tulee olemaan kumminkin 2000 muutakin jumpparia. Pitää majouttautua johonkin vessan läheisyyteen ja sanoa vaan kaikille et se on koko ajan varattuna :laughing002

Vielä en oo kertonut monelle..Äitille lähetin testituloksesta kuvan kyllä heti ja ei mennyt kauaakaan kuin tuli itkuinen puhelu..oli kuulemma odottanut jo kauan tämän tapahtuvaksi. Ja muutamalle kaverille oon lisäksi kertonut. Pitää nyt vaan jännityksellä odotella tuo 3 kk ettei vaan tapahdu mitään. Mieli kyllä tekis avata ovi ja huutaa koko maailmalle et oon raskaana. Ehkä kumminkin vielä maltan hetken vaikka pää ihan pyörällä :happy090 .

Takaisin