Moikka kaikille :)
Kirjoittelinki tuola jo aikasemmin, mutta jäi teksti vähän lyhyeksi. Sain siis sunnuntaina kaksi viivaa testiin ja illalla oli pakko tehdä vielä uusi.. kaksi viivaa sieläkin siis. Jotenkin niin epätodellinen olo että pakko varmaan hakea vielä clearblue testi.
Neuvolaan soitin kyllä eilen ja sain ajan 14.10. Nyt siis 5+2. Laskurin mukaan la olis 18.05, sopivasti viikko jälkeen kun mies on täyttänyt 40 vuotta, hyvä lahja siis tulossa .

Miehellä siis edellisestä avioliitosta 3 kouluikäistä lasta, joten uusioperhe siis meille tulossa. Pikkasen jännittää että mitenkä lapset tulee suhtautumaan uuteen tulokkaaseen.
Pikkasen on kyllä tullut jo oireita, nipistelyä ja paineen tunnetta vatsassa, just sellasta menkkakipua. Rinnat turvonneet, joka tosin a-kuppikoon omaavalle on aika mahtava asia.

Ja sitte vielä tuo vessassa ravaaminen.
Urheilen tosi paljon, tykkään käydä erilaisissa jumpissa ja muutenkin lenkkeillä. Nyt tulevana viikonloppuna oon menossa tukholmaan Less Mills Super Saturday tapahtumaan, joka jännittää tosi paljon. Se lähinnä että kuinka jaksan sielä..ja toisena sitten tuo vessassa ravaaminen. Sielä tulee olemaan kumminkin 2000 muutakin jumpparia. Pitää majouttautua johonkin vessan läheisyyteen ja sanoa vaan kaikille et se on koko ajan varattuna
Vielä en oo kertonut monelle..Äitille lähetin testituloksesta kuvan kyllä heti ja ei mennyt kauaakaan kuin tuli itkuinen puhelu..oli kuulemma odottanut jo kauan tämän tapahtuvaksi. Ja muutamalle kaverille oon lisäksi kertonut. Pitää nyt vaan jännityksellä odotella tuo 3 kk ettei vaan tapahdu mitään. Mieli kyllä tekis avata ovi ja huutaa koko maailmalle et oon raskaana. Ehkä kumminkin vielä maltan hetken vaikka pää ihan pyörällä

.