Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Allison joo miullakin on ollut kierto 16-45 päivää eli ei lähelläkään sitä 28 ikinä. Mut käytän kyllä ite tota 8. 4. laskettuna aikana vaik neuvolan mukaan on 13. 4. eli viiden päivän ero. Jos ultrassa vahvistuu nää miun arvailut ni saattaa se laskettu aikaki vielä muuttua. Miulla taas on se nt ultra oman laskun mukaan 13+3 kun neuvolalaskun mukaan vasta 12+5 mut pitäis onneks olla vielä seulontaan kelpaava aika. Terkkari arveli et olis viikoilla 10-11 just kun oma ovisarvelu aiemmin vaan ei vissiin ollu sit aikoja aiemmin. (Mie täältä huhtikuisista taas hiljaa... :) )

Onnea kaikille uusille plussista! Ihanaa odotusta ja nautitaan! :)

Täällä alkaa ensi maanantain neuvola jännittää. Oon luonteeltani aika kova pessimisti niin sitä jotenkin vaan ei anna vielä itselleen täysiä vapauksia iloita raskaudesta vaan sitä ns valmistaa itseään pahimpaan! Sama oli esikonkin kohdalla vaikka raskaus silloin menikin aivan mainiosti. Josko maanantaina olis hieman viisaampi ja näkis pienen pikkuruisen masukin! :)

Ja juu joku kyseli siitä neuvolaan soitosta eli ainakin täällä he laskevat aina 28 mukaan. Ultraamallahan se sitten LA muuttuu jos kierto ollut pidempi tai lyhyempi. Elikkäs kun soittelee niin ei sinne itse tarvitse tietää LA kyllä ne sen siellä sitten ynnää :) Ei muuta kun aikaa varailemaan vaan! :)

Ja tosiaan ihanaa odotusta kaikille! :)

Minusta on kiva kuulla sinusta elmiina, eli kiva kun käyt täälläkin kommentoimassa! Kävin myös lukemassa huhtikuisten alkutaipaleen kuulumisia ja oli ihana lukea, miten kaikki sielläkin varoivaisesti ilmoitteli plussista, myös sinä. Kaipa se aika lähtee tästä rullaamaan nopeammin :rolleyes:

Mies oli ostanu vielä CB digin, niin saan huomenna vielä varmistaa ollaanko 2-3 vai 3+. Mä luulen meneväni ton 14.5. LA:n mukaan, kun 7. ja 22. on jo niin kaukana toisistaan. Tosin jos huominen näyttää 2-3 niin ovulaation avulla laskettu la on kaikken lähimpänä. Kauheeta tähtitiedettä tää raskausaika :p Kiitos kaikille vastanneille!!

Mitenhän Gatusalla? Koko päivän pyörinyt mielessä ja odottanut hyviä uutisia! Toivottavasti siellä on nyt kaikki menny hyvin ja pikkuinen kasvaa ja kehittyy masussa :)

Gatusa sanoi:
anteeksi vähäsanaisuus mut ei jaksa kirjottaa. murtuneena joudun kertomaan ettei meille tule lasta, mies kromosomitutkimuksiin. kohdussa ei ollutpikku ninjaa vain tyhjä pussi.

Hei
Uus Odottaja tääällä =) eli menossa rv 4-5 alussa =) vanhin lapsi 4v ja nuorin 3½kk eli nuorimman ja vaavin ikäeroksi tulee pieni..toivottavasti kaikki menee hyvin

Ikävä kuulla Gatusan kuulumiset :sad001 olisin niin halunnut kuulla pelkkää hyvää. Kuinka paljon vastoinkäymisiä täytyy yhden ihmisen kestää? Paljon voimia sinulle! Toivottavasti tutkimukset selkeyttävät asiaa.

Paljon tarrasukkia kaikille, en haluaisi lukea lisää kurjia uutisia. Alkaa itsekin epäilemään omaa raskauttaan. Mutta ei auta kuin iloita siitä, mistä voi. Ainakin yritän ajatella positiivisesti ja nauttia alkuraskaudesta.

Tänään tein sen digin ja se näytti 2-3, eli pidän kiinni siitä ensimmäisestä la:sta 22.5., sillä raskauskin on nyt siis rv 4+ eikä siis noi muut laskutavat tue sitä ajatusta. No ehkä pääsen vähän aikasemmin sitten ultraan, kun neuvola luulee mun olevan pidemmällä. En nyt tosin turhan aikaisin sinne halua, sillä haluaisin sen olevan sellainen rajapyykki, että sen jälkeen voi hengittää taas hieman vapaammin.

Voi ei! :( Voimia Gatusalle!! Ja tosiaan miten paljon yhden ihmisen otetaan kestävän menetyksiä! :( Ja miten mulla on menny ihan ohi Gatusan kirjoitus :o Ei sitä kyllä kenellekään moista koettelemusta toivo mutta kaikkein vähiten se ois saanu tapahtua Gatusalle!
Eipä tuota itsekään varma raskaudestaan ole ja ihan mitä vaan voi tapahtua. Mutta eteenpäin on mentävä ja positiivisin mielin kunnes toisin todistetaan (vähän tyhmästi sanottu mutta niin)

Gatusa on ajatuksissa!

Elisha ei siulla menny mitään ohi. Gatusa ei tähän ketjuun muistanut vastata niin kopioin tuon pidemmän kaavan mukaan yrittäneistä. Enkä ihmettele kyllä yhtään ettei huvita käydä jokaiseen ketjuun erikseen kuulumisia kertomassa. :sad001

Muoks. toivottavasti ketään ei haittaa että oon täällä toukokuisissa kommentoimassa koko ajan, tunnen itseni ihan tungettelijaksi. Miulle ei huhtikuisiin osunut muita entuudestaan tuttuja ku Chipmunk86 ni käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja en sit osaa pitää päätäni kiinni...

elmiina Ei ainakaan minnuu haittaa yhtää! Ei muuta ku juttelet vaan :) Ja juu kyllähän sen ymmärtää ettei Gatusa kirjottanu kun yhteen ketjuun vaan. Ei voi edes kuvitella mikä tunne siellä on, varsinkin kun menetyksiä on jo entuudestaan :( Siksi Gatusa ajatuksissa paljon.

Itsellä huomenna neuvola ja ultra joten jännitystä on ilmassa... Mut positiivisin mielin...

kiitos kaikki, onnellista odotusta ja tonnikaupalla tarrasukia kaikille.
en eilen tullu kirjottaa tänne ku oli myöhä ja netti ei toimin kunnol. tällä hetkel vieläki yritän käsittää miten näin käy joka kerta, toivon vaa et hoito ongelmaa löytys. suru on suuri, lääkäri ja kätilöt puhu keskenmenost mulle. nyt ootetaa et tulis supparit ja poltot ni lääkäri ottaa pussin tutkittavaks.

Hei vaan kaikille.

Plussasin viime perjantaina ja pakko todeta näin ensimmäistä lasta odotellessa että pelottaa aivan kamalasti, vaikka samanaikaisesti olen todella onnellinen. Olen melkein viikolla 6. Ja rinnat olleet arat, vatsaa nipistelee, kaikista karkeista yms. Makeista ruoista tulee hirveä päänsärky ja kaikkien ihmisten hajuvedet ällöttää (tänään piti bussissa hengittää suun kautta kun jonkun hajuvesi haisi niin pahalta).

Elämän tilanteeni on hieman hankalan oloinen ja odotusaika on se mikä jännittää eniten. Lapsen isä on siis australialainen ja asuu Australiassa. Olemme edelleen parisuhteessa ja lapsia oli tarkoitus alkaa yrittämään vasta vuoden päästä, koska tulin suomeen vuoden ajaksi jotta saan opintoni päätökseen. Mutta jollakulla taisi olla kiire maailmaan ja raskaana ollaan.

Odotusaika pelottaa, koska joudun kokemaan sen yksin. Onneksi saan miehen raskauden loppua kohden suomeen, mutta harmittaa suuresti että häneltä menee suurin osa raskausajasta ohi.

Syy miksi en nyt lennä lapsen isän luokse on se että sain noin 3 vuotta sitten keskenmenon ja suvussani on ollut paljon keskenmenoja (ja vaikka sen ei pitäisi olla perinnöllistä), en halua ottaa riskiä. Ja tässä raskauden lomassa ehdon juuri ja juuri käydä opinnot loppuun.

Pelottaa että masennun, koska ikävä on nyt jo suuri ja täällä suomessa minulla ei ole kovin montaa ystävää jäljellä ja pelkään että ne viimeisetkin kyllästyvät minuun ja vauva höpötyksiin.

Voimia ja jaksamista Gatusalle :sad001

Minä olen edelleen raskaana ja vuoto loppui jo pari päivää sitten... (kertauksena: plussassin viime keskiviikkona ja cb näytti seuraavana päivänä 3+, mutta vuosin kirkasta verta ruokalusikallisen toissa perjantaina ja sen jälkeen viikon verran ruskeaa tuhrua, ei kipuja..säikähdin koska esikoista odottaessa ei mitään vuotoja) Raskausoireet nyt todella vahvoja ja olen oksennellut pitkin päivää (ei mitään pahoinvointia esikoista odottaessa) joten toivon että kaikki on hyvin... tosin ultra on vasta kahden viikon päästä perjantaina, kun aikaisemmin ei kuulemma ollut tilaa...

Onnellista odotusta kaikille

Ps: Kyfi4686530, täällä voit aina höpöttää vauvasta ja raskaudesta eikä kukaan kyllästy ;)

Täällä ilmoittautuu kans toukokuun odottaja joilla on lapsia ennestään :) tytöt 3,5v ja kohta 1v :) Raskaus oli meille ihana yllätys.! nyt ollaan viikonlopun yli sulateltu asiaa ja ollaan hyvin innoissaa tulevasta perheenjäsenestä.! Nyt vaan toivois et kaikki olis hyvin koska on ollut alavatsakipuja ja mun kuukautiset on ollut pidemmän aikaan epäsäännölliset etten pysty olemaan 100 varma koska olis mahd laskettu aika mut clearblue dig näytti 2-3..

esikoisen odotuksessa mulla todettiin raskausajandiab. kuopuksen odotuksessa ei ollut raskausajand. mut tuntui silti et odotus oli fyysisesti rankempi kui esikoisen. Nyt mulla olis tarkotus tässä odotuksessa etten lihoaisi yhtään. Päinvastoin. Ylipainoa sen verran haluan kummiski koittaa nauttia tästä raskaudesta fyysisesti ja ottaa kaiken irti koska tämä on todennäköisesti meidän viimeinen lapsi..!

aurorariel: Pakko kommentoida tuolta toisesta ketjusta... Mulla oli ihan alkuraskaudessa samanmoinen tilanne kuin sinulla... Viikoilla 4+ jotain tuli ihan kirkasta veristä vuotoa vähän, rusehtavaa myöskin. Ei minkäänlaisia kipuja. Olin ihan varma että kesken meni. Sama toistui vielä viikoilla 6+ ja 8+. CB digital testissä viikot kuitenkin nousi koko ajan. Kävin kuitenkin varhaisraskauden ultrassa 6+4 jossa löytyi sikiö ja sykekkin näkyi. Mulla sitte nt-ultrassa tuon vuodon todennäköiseski aiheuttajaksi selvisi osittain etinen istukka joka sitten jo rakenneultrassa oli siirtynyt ihan oikealle paikalle kohdun takaseinämään. Mulla ei esikoista odottaessa todellakaan ollut mitään tämmöisiä vuotoja ja säikähdin ihan pirusti tätä. Vaikka joka paikassa sanotaanki että vuodot alkuraskaudessa ovat hyvinkin yleisiä... No joo... Kun se omalle kohdalle sattuu niin kyllä sitä säikähtää. Halusin vaan tosiaan sanoa että täällä meni kaikki hyvin vuodoista huolimatta. Ja nyt mennäänkin viikkoja 28+3 <3

Onnellista odotusta sinulle, ja muille myös :)

Takaisin