Hei kaikki!
Olen uusi tällä foorumilla. Aiemmissa raskauksissa olen ollut Helistimen foorumilla, mutta se on hiljentynyt ihan täysin.
Meillä odotetaan kolmatta lasta. Pari vuotta ollaan yritetty, mutta mulla oli kierto ihan sekaisin. Vuoden alusta sain terolutit käyttöön ja painonpudotuksen myötä myös ovulaatiokin tapahtui. Ja heh.. kerrasta tärppäs :)
Olen varmaan tän ketjun vanhimpia, kun pian tulee 40v täyteen. Meillä on 2 poikaa, 6v ja 7v. Eli tää ois meidän iltatähti, jos kaikki menee hyvin loppuun saakka. Minä ainakin kovasti toivon tyttöä

Mulla ei ole mitään pahoinvointeja ollut. Alavatsaa juilii vähän väliä ja tissejä vihloo. Ja vessassa saa rampata koko ajan. En enää muistanutkaan miltä tuntuu olla raskaana
Laskurin mukaan nyt ois menossa rv 4+6 eli laskettu aika olis 20.5 2014. En ole vielä soitellut neuvolaan tms, koska minulla on 1,5 viikon päästä aika gynelle, jossa olisi ollut tarkoitus tutkia onko minulla pco. Toivon kovasti, että gyne kattois ultralla, että kaikki on kunnossa.
Ajatukset on hyvin ristiriitaisia. Kovasti on raskautumista odotettu, mutta kun se ei tapahtunutkaan niin helposti kuin kuvittelin, olin jo luovuttamassa ja asennoiduin jo siihen, että meillä on kaksi tervettä lasta ja että minä saan pitkästä aikaa itselleni. Noh, siitä ajatuksesta on nyt sit luovuttava

Viime yönä heräsin, kun 6v tuli viereen nukkumaan. En sit meinannut saada uudestaan unta, kun rupesin jo miettimään mihin sijoitetaan pinnasänky ja hoitopöytä

Kaikkea sitä jo miettiikin öisin.....
Runsaasti tarrasukkia mukaan kaikille!!