Mä olen kans pari kertaa törmännyt samaan, että lääkärien ja farmaseutin ajatukset ei kohtaa.. mutta yleensä farmaseutit on taipuneet lääkärin suositukseen.
Onko noita Remo-waxeja monta erilaista laatua? Tarkoitan, onko tuo öljyjuttu jotain erilaista? Joskus olen kuullut tuosta, että sen jälkeen pitäisi käydä lääkärissä tai hoitajalla korvat putsaamassa kun voi tehdä jonkun tulpan korvaan? En tiedä, pitääkö paikkaansa kun ei ole omakohtaista kokemusta..
Höh, hitsi tuon Ceridalin kanssa nyt.. mä olen niin paljon kuullut hyvääkin siitä ja lääkärikin sitä tosiaan on suositellut. Mitähän ongelmia se on aiheuttanut? Nyt vasta kun käytiin korvat tsekkaan niin tk lääkäri ei meinannut pojan toiseen korvaan nähdä vaikun vuoksi mutta otti sitten pienellä topsilla pois ja onnistui. Ei sanonut vaikun poistosta kuitenkaan mitään, että pitäisi alkaa liottamaan. Itsellä vain kävi tuo Ceridal hoito mielessä mutta eihän sitä nyt viitsi. Alunperin en laittanut silloin joulukuussa kun mun omasta mielestä vaikusta ei ole haittaa ja se suojaa korvaa mutta nyt olen lukenut, että liiasta vaikusta voikin olla haittaa. Ei pitäs lukee näitä juttuja.. Muutenkin olen pyrkinyt jättämään lapsen korvat aika rauhaan, esikoselta putsaan vain jos siinä ihan suulla näkyy jotain ja aika harvoin itseasiassa näkyy. Mulle itselle joskus yksityisellä lääkäri sanoi, kun kärsin edelleenkin korvatulehduksista, että korvaan ei saisi laittaa mitään kyynärpäätä pienempää ja häneltä myös kysyin noista liottavien (esim. Audispray) käytöstä ja hän sanoi, ettei niistä mainittavaa hyötyä ole.. En sitten tiedä ja tuostakin on jokunen vuosi aikaa ja tosiaan mulle itselle suositeltua.