No alussa imetys oli rankkaa kun poitsu, ei oikein tajunnut sitä et vauva syö tissistä niin ei meinannut ollenkaa antaa neidin syödä mut sit kun tajus et hän voi tulla siihen vierees vaikka paijaamaan pikkusiskoa tai kattoo piirrettyjä kaikkuun yms niin sit alko sujumaan :) tappeluahan noilla on tottakai mut kyl mä sanon et ihan paras ikäero :) ja siis mulla kävi kyllä omni että poika oppi noin kuukaus ennen neidin syntymää kävelemään ilman tukea ja 2viikkoa ennen neidin syntymää suostu kävelemään kengillä :D asuin kuudennessa kerroksessa ja pieni hissi minne ei rattaat mahtuneet ois ollu vähän hankalaa jos poika ei ois kengät jalassa kävelly :D nyt noi on kun paita ja peppu, vähän ku kaksoset olis, toivottavasti on yhtä läheisiä sitte aikuisinakin <3 kyllä poika otti pikkusiskon "syliin" melkeen heti oisko neiti viikon vanha ollu :) tosin mulla ollu tässä myös se etu että poika ollut vähän edellä kehityksessä sillon, en sitte tiiä millasta olis ollut jos noilla ois toistepäin ollut luonteet jne. Sit ois varmaan ollu ihan kauhean vaikeeta :D