Nassukka87
Jostain jotain jo tietävä
Moips! En etsinnöistä huolimatta löytänyt, tai sitten en vain yksinkertaisesti osaa käyttää tätä paikkaa vielä :D Eli asiaan.. Ollaan seurusteltu lapsen isän kans reilu 2 vuotta, josta kihloissa ollaan oltu reilu vuosi. Viime vuoden helmikuussa pysähdyin miettimään että hetkonen.. missä mun menkat? Tein testin ja plussaahan se näytti. Meillä oli tosi tulehtuneet kotiolot silloin, koska mies oli tosi "menevä" ja kulki paljon kaverinsa kans ja tunsin jääväni ulkopuoliseksi niinku jäinki. Noh se tilanne ajo mut sitten siihen että aborttihan se on tehtävä, koska voimavaroja ei löytynyt kodin ja itsensä kunnossapitoon niin miten sitten vauvanhoitoon ja huolehtimiseen. Abortin jälkeen löin ukolle ehot että valitsee joko minut ja meidän suhteen tai kaverinsa ja muuttaa vaikka sen kans asumaan. En nyt tietenkää pyytänyt kokonaan välejä lyödä poikki, vaan että jos tosissaan rakastaisi mua niin myös näyttäis sen ja viettäis mun kans sitä aikaa niinku vastarakastuneet ja vasta yhteen muuttaneet normaalistikki tekee. Kyllä, olin huomionkipeä ja sen tarpeessa =) No meillähän alkoi onni ja rakkaus kukoistamaan, vaikka mielessä kaihersi se abortti jota aloin katumaan, enkä miehelle siitä puhunut vaan pidin kaiken sisällä. Meillä alkoi kesän mittaan mennä paremmin ku hyvin kunne elokuussa menkat jäi taas pois.. Ehkäisystä huolimatta (kondomi). Mullehan se oli päivänselvä että tämä pidetään ja mieskin oli nyt sitä mieltä ja siitä se ihana häikäisevä oottoaika alkoi <3 (Sori oikeesti nämä mun pitkät sepostukset vaan en osaa lyhyemmin mitään kertoa :D ) Oottoaika loppuajasta meni vähän niin ja näin, koska paikat alkoivat avautumaan ja pehmenemään etuajassa ja jo viikoilla 30 oli 1-2cm auki(siltä väliltä) ja synnytys käynnistettiin viikoilla 38 ja lopulta päädyttiin sektioon koska käynnistämisyrityksistä ja supistuksista huolimatta ei alkanut avautumaan siitä 4cm enempää..Sektion jälkeen vietettiin tyttären kans 3 viikkoa sairaalassa, koska sektiohaavaan pääsi bakteeri,se tulehtui niin paljon että tuli n.20cm levyinen ja 10 cm korkea kuolio mahaan.Kuolemanpelko tuli väistämättä kun mikään antibiootti ei auttanut, ja tulehdusarvot vain nousivat ja olo huononi, ja näin jälkeen päin mitä oon miehestä saanu puristettua, niin sekin oli pelännyt että mä kuolen, koska niin heikosti meni. Vaan enpä kumminkaa kuollu ja nyt päästään siihen todelliseen asiaan :D Ihana rakas tyttäreni on kohta eli 16.10 6kk ikäinen, ja mies EI KERTAAKAAN ole jäänyt lasta vahtimaan että olisin esim. ostoksille tai illanviettoon tai ylipäätään mihinkään tuntia pitempään kestävälle reissulle päässy. Miksi? Silloin ku se ei itse oo töissä, niin makaa sohvalla ja jos tyttö itkee ja mä vaikka imuroin, nii se huutaa mulle että "mitä mä teen tuon kans" ?? ööö?? ja sylissäki se pitää sitä vain sen maks 10 minuuttia ja sitte huutelee mulle että "kauanko sulla vielä menee"?.. Onko kellään samanlaista kotona vai oonko ainoa? Ja miehellä on entisestä suhteesta 1 lapsi ja kuulemma paljon on sen kanssa aikaa viettänyt ( ei kyllä ole muutamaan vuoteen nähnyt sitä, koska exvaimo on niin katkera) ja mullekki oottoaikana, ku stydy kumminki on mun eka lapsi, sanoi ja lohdutteli että kyllä me pärjätään jne.. Huhhuh.. Sori tilitykset ja vielä lisääki olis tulossa vaan alkaa tyttö heräilemään nii syömähommiin pitää alkaa =)