Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Kello on yli puolen yön eli 34+0 ! <3

täällä starttaa uus viikko 33+0 tänään :) Hui kun tuntuu että aika on mennyt nopeasti jostain 25. viikosta tähän päivään. Minne ne viikot oikein hurahti..? :D Mut hyvä näin, tästä eteenpäin aika varmaan mateleeeee.

vau.fin "kello" on muuten väärässä :D mä lähetin meinaan mun 34+0 postauksen puol 1, en puol 12 :P

33+0, olin juuri yhteydessä neuvolaan supistusten takia.. Ja siellä sanottiin että viikko eteenpäin niin ei enää edes estellä jos on syntyäkseen.. Huh pelottava ajatus. Luulin itse sen rajan olevan 36+0..

33+1. Eilen oli taas kaksosten kontrolliultra ja lääkäri oli sitä mieltä, että tuskin tarvitsee vielä lähteä synnyttämään vähään aikaan - mistä olen huippuiloinen, vaikka olo alkaa hiljalleen tukaloitua...

33+2
=)
Mun kaksoset syntyi 35+2 ja vesien menolla käyntiin. Onko sulle Herne sanottu että ellei jompikumpi kiinnity kohdunsuulle ja sulla menee vedet niin ois parempi että meet ambulanssilla sairaalaan? Kun jos vauva ei oo tukkeena niin napanuora voi luiskahtaa esiin.

33 ja yhä kasassa jatkuvista suppareista huolimatta..Jes! Vielä edes pari viikkoa massussa nii sitten ei ennää estellä jos tahtoo tulla :)

35+6. Saishan tää kohta tulla jo. Alkuperäinen la ois 2 viikon päästä, tuntuis paljon lohdullisemmalta kun vielä rapiat 4 viikkoa :/

Takaisin