Laihduttamalla kohti plussaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pau91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PauliinaS, kiva että paino on sullakin hiukan pudonnut, vaikkei energiaa tahdo löytyä liikkumiseen. Ootko siis aiemminkin käyttänyt macaa? Mä yritin joskus käyttää sitä, mutta vaikka kuin pientä annosta käytin niin vatsa oli sekaisin kokoajan..

alinah, sullahan on oikein hyvä suunta :) varmasti kiva tunne kun paino vaan putoaa!

Mä oon jumittunut näköjään taas! No, onneks ei oo sentään paino noussut :shifty:

Nojoo, kyllä tää on kiva. :)

Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin, kyllä se paino lähtee siitä putoamaan. Kaikki herkut (hiilarihötöt) on mulla pannassa.
Ruoka/janojuomana mulla vesi, hissin sijaan kävelen lapsi kainalossa 6 kerrokseen portaita pitkin.. :)
En juo mehuja enkä limuja siis, mutta voi apua. Mä pääsen ulos perjantaina joten varmaan tulee painon suhteen takapakkia vähän, mutta ne on vaan nesteitä.

Heipat, ilmoittaudun mukaan kilokimppaan Viikko sitten oli eka käynti Naistenklinikalla ja siellä tuli kovasti noottia ylipainosta. Kökkö ja epäonnistunut fiilis, kun toistaiseksi tutkimuksissa ei ole löytynyt mitään muuta syytä esikoishaaveen toteutumattomuudelle kuin mun ylipaino. Vähintään 5 kiloa pitää saada pois (mielellään tietty paljon enemmänkin) että voi tehdä mitään hoitoja. Seuraava askel olis aukkaritutkimus. Ajan saan varata vasta kun se 5 kg vähintään on muisto vain.

Kesällä tuli macaa kokeiltua se 1kk ja saman tien sain kuulla että hormoonit heittää yläkanttiin niin lopetin siihen. Eikä mulla ollu maha ollenkaan kipeä vaikka sen max ruokalusikallisen laiton aamupuuroon.

Painoa nyt tippunut sen 4kg. Tän viikon lenkkeilyt yms kun sais viel käyntiin niin jos tipahtas vielä lisää. Kuntosali kortti tekis mieli ostaa mutta koskaan en ole moista harrastanut niin en tiedä uskaltaako sitä heti ottaa esim 12kk kortin kun sais nyt joulukuun ilmaiselsi siihen päälle

Onkos muillakin tippunut yhtä hienosti paino niin kuin alinahilla?

Tsempit ja jaksamisen tähän kilojen kanssa painimiseen!

Mulla liikkuminen nollissa luupiikin kivun takia :/
Eli ruuan hallitsemisella mennään.. mulla nyt 95-96kg painoo ja tavote ois tammikuuhu mennes -2kg. Kattotaas mite käy :D
Mut kyl huomaa kui paljo kivempaa on ku on laihempi.. vaatteet istuu paremmin kun ei enää kiristä jne.

Jospa sais uinnit tai jostaki jommattuu kuntopyörän :)

Mulla liikkuminen nollissa luupiikin kivun takia :/
Eli ruuan hallitsemisella mennään.. mulla nyt 95-96kg painoo ja tavote ois tammikuuhu mennes -2kg. Kattotaas mite käy :D
Mut kyl huomaa kui paljo kivempaa on ku on laihempi.. vaatteet istuu paremmin kun ei enää kiristä jne.

Jospa sais uinnit tai jostaki jommattuu kuntopyörän :)

Tsemppiä sulle sinne hurjan paljon!

Kesällä tuli macaa kokeiltua se 1kk ja saman tien sain kuulla että hormoonit heittää yläkanttiin niin lopetin siihen. Eikä mulla ollu maha ollenkaan kipeä vaikka sen max ruokalusikallisen laiton aamupuuroon.

Painoa nyt tippunut sen 4kg. Tän viikon lenkkeilyt yms kun sais viel käyntiin niin jos tipahtas vielä lisää. Kuntosali kortti tekis mieli ostaa mutta koskaan en ole moista harrastanut niin en tiedä uskaltaako sitä heti ottaa esim 12kk kortin kun sais nyt joulukuun ilmaiselsi siihen päälle

Onkos muillakin tippunut yhtä hienosti paino niin kuin alinahilla?

Tsempit ja jaksamisen tähän kilojen kanssa painimiseen!

Tsempit sullekin! :)

alinah, on se silti mukava päästä irrotteleen välillä, ja kylhän ne nesteet aika pikaseen katoaa kun taas palaa ruotuun :)

Miss_Butterfly, munkin käskettiin Naistenklinikalla laihduttaa kun käytiin tutkimuksissa, mut mulle ne ei sanonu et kuinka paljon pitäis! Mut ens viikolla soittaa lääkäri mulle, niin kysyn sit siltä. Jospa se 5 kiloo lähtis sulta nopsaan :)

PauliinaS, ehkä kannattais ensin testata tykkääkö kuntosalista, ennenkuin ostaa jäsenyyttä :) mulla oli joskus 10 kerran kortti, ja ekat kerrat meni ihan ok, mut viimeset kerrat oli ihan tuskaa käydä kun en pitänytkään siitä ollenkaan. Onhan tuo 4 kilookin ihan mukava pudotus :)

Vivu, harmi et luupiikki vaivaa, mut toivotaan että pääsisit tammikuun tavoitteeseen :) mulla ei näy missään että oon vuoden takaisesta laihtunut 12kg! Ihan samat vaatteet menee kun ennenkin :eek: mistähän se paino on lähtenyt..

Nyt oli aamupaino vähän nytkähtänyt alemmas, -1,1kg lokakuun lopusta..

No oho, mä oon ollut ihan päivistä sekasin. Lauantaina ne mennään vasta ja oon puhunut vissiin perjantaista. No ei se mitään, hienosti elisenda siellä tullu sulla painoa alas!

Mulle ei naikkarilla sanonut että pitää laihduttaa näin ja näin paljon, varmaan se kun itse mainitsin että tarkotus laihduttaa niin sanoivat vaan siihen että hyvä. Silloin ensikäynnillä painoo oli 88,5kg, nyt 82,2kg. :)
Yhteensä nyt pudonnut -6,8kg. Mulla 7 kiloa matkaan siihen painoon mitä painoin kun esikoista aloin odottaa.

Mutta joo, totta kyllä ne nesteet sit lähtee siitä taas liikkuu kun siirtyy takas ruotuun. :)

Mikähän lie vatsa tauti/kipu nyt on iskenyt kun maanantaista asti jotain vattan purua ollu ja ei uskalla oikein mitääb syödä kun heti sattuu mahaan... painokin notkahti kilon ales päin

Naistenklinikalla katottiin paljonko olis suositeltu BMI max, että voi päästä hoitoihin ja katsottiin sit millä painolla sen tavoittaisin. Kivaa aikaa yrittää nihkeillä herkuista kun on vaikka mitä joulunamia tyrkyllä. Noh, pitää nyt yrittää tsemppaa ja ottaa itseä niskasta kiinni. Oman terveyden ja tän projektin vuoksi. Mulla liikkuminen jäänyt parin viikon sisällä vain työmatkakävelyyn, kun olin ensin itse kipeä ja nyt mies on lenssussa. Kun se nyt tuosta tokenee, aktivoidutaan sit yhdessä. Mies on aiemmin pelannut sulkista, hommattiin mullekin oma maila ja otetaan se uudeksi yhteiseksi harrastukseksi vähintään joka toinen viikko. Siihen sit lisäks tietty muut olemassa olevat harrasteet, eli vesijuoksu, geokätköily ja lenkkeily.

Bmi 30.1 nyt...!

Hiukan paino tipahtanut tän vatsa kivun kanssa mutta nyt rupeaa olemaan taas massu ok

Liitteet

• Screenshot_20171123-073055.png
    Screenshot_20171123-073055.png
    247.7 KB · Katsottu: 277
Mitäs tänne kuuluu? Mulla ois nyt tavotteena puottaa 5 kiloo tammikuun loppuun mennessä. Saattaa olla vähän kova tavoite kun on joulu välissä :shy: ollaan alottamassa hoidot alkuvuodesta, niin pitäis BMI olla alle 30.

Mulla sekoitti toi marraskuun lopulla ollut 50v bileet ja motivaatio katos jonnekin, nyt eilen sit otin itseäni niskasta taas kiinni ja jatkan karppilinjaa.

Tulihan sitä painoa takaisin päinkin kun olo kohentu... silti ollaan vielä ihan hyvällä mallilla (83.5) joulun herkut meinaan syödä ihan normaalisti. Ehkä suklaata yritän vähentään... vähän kyl jännittää jo nyt mitä vaaka näyttää joulun jälkeen :bag:

alinah, hyvä että sait motivaation takaisin!:) mulla hirvee herkkunälkä, yritän kyllä olla herkuttelematta!!

pauliinaS, ihan normaalia että tulee paino ylöspäin kun vatsaongelmasta selviää, mutta maltillinen nousuhan sulla on kuitenkin :) muakin kyllä jännittää mitä vaaka joulun jälkeen näyttää, ja että saanko pudotettua edes tuota 5kg vajaassa parissa kuussa :confused:

alinah, hyvä että sait motivaation takaisin!:) mulla hirvee herkkunälkä, yritän kyllä olla herkuttelematta!!

pauliinaS, ihan normaalia että tulee paino ylöspäin kun vatsaongelmasta selviää, mutta maltillinen nousuhan sulla on kuitenkin :) muakin kyllä jännittää mitä vaaka joulun jälkeen näyttää, ja että saanko pudotettua edes tuota 5kg vajaassa parissa kuussa :confused:

Kyllä sä onnistut! Tsemppiä! :)

Onko täällä muilla, jotka on laihdutuksessa onnistunu, tullu muutoksia kiertoon? Mulla oli ennen 32pvän kierto, nyt ~13kg kevyempänä (normaalipainon keskivaiheilla) on keskimäärin 26-27pvää. Onko tää hyvä juttu? :shy:

Ei oo muutoksia, johtuu ihan siitä kun en ovuloi juurikaan. Kierrot ollu aina epäsäännölliset.

Ei oo vaikuttanu.
Paitsi jos rankalla dietillä ollu niin saattanu kk jäädä vähäks aikaa pois ja palautuu taas kun syö enemmän.

Takaisin