Mulla tuli esikoisen odotuksen aikana 20kg ja siitä ois nyt vielä 15kg pudotettavana, nyt en oo uskaltanut kyllä käydä katsomassa painoa koska tullu tosiaan syötyä miten sattuu ja liikkuminen jääny vähälle. Ite olin just laihduttanut 10kg kun raskauduin esikoisesta ja sit se kuntoilu jäi kun tuli pahoinvointi kuvioihin ja alkoi kaikki rasvainen ja makea maistua mikä oli täysi virhe. Siksi nää kilot varmaan tiukassa onkin, ei meinaa pudota millään, mun oli tarkotus laihduttaa silloin kun olin jo 10kg pudottanut niin vielä toiset 10 mutta siihen jäi. Mulla kotona kuntopyörä, senkin ostin samana päivänä kun tein positiivisen raskaustestin esikoisesta.. :D
Mulla oli raskausajan diabetes, hoitui pelkällä ruokavaliolla. Mulla paasto arvo heitti rasituksessa yli (oli 6.1) niin mittailin kotona sit arvoja, kerran ylittyi paasto mutta muuten pysyi hyvinä arvot. Kävin sokerirasituksessa vuoden päästä synnytyksestä ja arvot oli hyvät.
Eikä esikoinen ollu mikään "sokerivauva" oli 3605g ja 49cm. Syntyi rv40+1.
Nyt pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni ja mulla vähän sama et leipä nyt maistuis mut täytyy yrittää hillitä ja syödä riisikakkua tai real leipää silloin tällöin aamu tai iltapalana.
Lautaskoko kanssa jotenkin kasvanut, siihen täytyy tehdä iso muutos. Pieniä annoksia, toivon että tää mun paino lähtis tippuu niin ehkä helpommin raskautuisikin.