Laihduttamalla kohti plussaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pau91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tää paino jojoilee huolella, heti jos yhden päivän syöt erilailla niin paino hilaa ylös!

Mä kokeilen nyt sitä 5:2 dieettiä, 1 paastopäivän jälkeen paino oli tippunu yli 1kg. Äitini on sillä laihduttanut 20kg :)
Paastopäivänä tulee juotua hirveesti vettä kun se auttaa siihen nälkään. Katsotaan miten etenee!

Alinah, luin muista ketjuista et oot hakeutumassa hoitoihin. Ollaan siinä mielessä samoissa lähtökuopissa.. jännää. Pitkästä aikaa mulla on toivoa siitä et mekin saadaan lapsi. Vaikka vasta tutkittavaksi ollaan menossa :D

Vivu, onko noi paastopäivät silleen, ettei syödä mitään? Pelkästään vaan vettä? Tosi hyvin äitisi saanut pudotettua painoa :)

Mulla kauhee menkkaturvotus, kp1 :wtf:

Elisenda naiset 500 kaloria ja miehet 600 :) ite jaan sen pitkin päivää.. mulla on aina ollu ongelmaa annoskokojen kanssa niin tässä ei voi kauheita vetää.
Paljon kasviksia niin hyvä tulee, proteiininlähteenä quorn-sieniproteiinituotteet on hhviä kun niin vähän kaloreita. Ite oon pescovegetaristi niin pelkällä kasviksilla elely ei haittaa. Yritän tässä myös samalla opetella vähäkalorisia ruokia jotka täyttää mahaa :)
Näin jatkuisi hyvä alku sit pidemmälle. Ja sit kun saa hyvän painon ni siirtyy 6:1 eli yks paasto viikossa, ylläpitoa varten. Tää on mulle aika helppoa mistä oon yllättyny :D

Vivu, no saahan sitä jotain sentään syödä, kuullostaa ihan hyvältä dietiltä :) varmasti oppii syömään pienempiä annoskokoja, ja vähäkalorisemmin. Kiva että tuntuu helpolta, varmasti siten onnistuukin pitää yllä diettiä :)

alinah, miten sulla on painonpudotus sujunut?

Mulle oli tullut kilo painoa lisää, kävin aamulla puntarilla :eek: toivon kyllä että se ois menkkaturvotusta.. äh, miten tää painon pudotuskin on taas niin vaikeeta :arghh:

En oo nyt uskaltanut käydä katsomassa painoa kun seurannut 87-87.5kg väliä. :( Ja tällä viikolla en salille pääse kun miehen työvuorot menee ihan hölmösti. Joten keskityn sit lenkkeihin tämän viikon.

Juu! Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin tämän painon pudotus projektin kanssa. :)

Vähän jää koukkuun tähän "paastoamiseen" :o se tunne kun pystyt hallitsemaan itseäsi yhden päivän ajan. Nälkäänkin tottuu! Jospa tää paino nyt lähtis alaspäin.. edelleen seilaa siinä 100-101 kg. Kumpa ois ens viikolla jo alle 100 ja pysyis siinä :)

Kaikkea kannattaa kokeilla. Jos tää ei toimi painon kannalta niin ainakin oppii vähäkalorisia ruokia tekemään ja voi syödä niitä sitten koko ajan :| :D

Vivu, on varmaan mahtava tunne kun pystyy pitämään paastopäivän :) kyl mä uskon että sulla alkaa paino pudota!

Eilen tehtiin salaattia miehen kans pitkästä aikaa! Pitäis kyllä useemmin tehdä.

Salaatit on nams :P ja sit jos käyttää semmosia lisukkeita mis ei oo paljo kaloreita ni saa mahanki vetää huoletta täyteen! Mä tykkään töissä syödä salaatin, pitäis vaan ruveta tekee itte eikä ostaa valmiina... :D

Kävin aamulla hammaslääkärissä,alan nyt hoitaa suuta kuntoon. Viimeks 6v sit käyny suun kokonaistarkastuksessa. Oli komee lääkäri niin alko hävettää oma hammashoito ni kikattelin siinä ja välttelin katsekontaktia. Hävettää jälkikäteen :D

Vivu, onko paljon hoidettavaa hampaissa? Hih, komeet lääkärit on parhaita! :grin mäkin oon useemman kerran hoidattanut suuni kuntoon, mut aina se jotenki rempsahtaa :sour:

Mulla on menkkaturvotus lähtenyt, ja näin ollen paino samassa lukemassa kun toukokuussa :) ei onneks ole siis herkuista huolimatta tullut lisää painoa, joten toivoa on että herkkuja vähentämällä paino alkaa taas pudota :)

Joo on paljon hommaa.. multa jäi joskus aikoja sit paikkaamatta reikiä ja niitä oli tullu pari lisää :/

Nonni nyt on maaliskuusta saakka tiputettu yhteensä 5kg matkasta! Ja päästy pois 100kg klubista :)
Matka jatkuu ja seuraavaan tavoitteeseen on 5kg :)
Meen viiden kilon tavoitteissa.. nyt on enää 35 päivää jäljellä lääkäriin. Eli en ihan pääse siihen tavoitteeseen ellen vedä täysin paastolle mitä en aio. Tavoitteena on kuitenkin pysyvä pudotus. Ja tähän mennessä on menty 1kg/kk tahdilla, katsotaan nopeutuuko yhtään :D

Onnea Vivu! Lähtenyt paino on kuitenkin aina lähtenyttä, ja pienet tavoitteet pitää jaksamisen/motivaation yllä! Onnea! ^^

Vivu, jee! Hitaasti mutta varmasti :happy: otat mut kohta kiinni, kun mulla ei inahda paino mihinkään :smiley-bounce012 Mulla hilaa 96-97kg välissä, ties monettako viikkoa :smiley-angelic006

Takaisin