Pau91
Vauhtiin päässyt keskustelija
Se on kyllä totta että sillä on suurempi merkitys mitä suuhunsa pistää. Tänään kamppailin jo kun teki ihan hirveesti mieli herkkuja! Nää ensimmäiset viikot tekee aina tiukkaa :D Mut hyvin pidin pääni, enkä syöny mitään! Lihakset on huolella jumissa eilisestä, saas nähdä miltä tuntuu huomenna! Jos on pahasti jumissa niin en taida uskaltaa bodypumpiin, ehkä jotain kevyempää sit väliin.
Tosta syömisestä vielä, mulla leipä on semmonen mitä tulee syötyä turhan paljon. Millasia aamu-/iltapaloja syötte? Pitäs keksii jotain parempaa mut helppoo tilalle :)
Tosta syömisestä vielä, mulla leipä on semmonen mitä tulee syötyä turhan paljon. Millasia aamu-/iltapaloja syötte? Pitäs keksii jotain parempaa mut helppoo tilalle :)
tuo ateriarytmi on kyllä hankala saada kohdilleen, jos on tottunut syömään miten sattuu. Toki siihen tulee sitten rutiini, kun vaan sinnikkäästi kyttää kelloa ja syö suunnitelman mukaan :) mulla menee vapaapäivisin ihan miten sattuu, mutta työpäivinä tulee syötyä tasaisesti. Tosi hyvä kuitenkin että herkuttelu on pysynyt ruodussaan!