La Toukokuussa 2012

pomppis86

Oman äänensä löytänyt
Oireita piisaa..jätettiin miehen kanssa tän kuun alussa kokonaan ehkäisy poikkeen. Nyt on menossa Kp 27 ja torstaina odottelen menkkoja saapuvaksi, mutta tietysti toivon, ettei ne tule. :) Nyt olisi menossa rv 3+4 jos olisin raskaana..olen tänään pidellyt kädessä clearbluen digitestiä, mutta en ole tehnyt, vaikka mieleni ehkä tekisikin..Ehkä vaan odotan torstaihin ja katson mitä tapahtuu. Jos olisin raskaana laskettu aika voisi olla laskureiden mukaan 3.5 eli toukuun puolella.

Oireet:
-lämmöt koholla toista viikkoa 37,1-37,5
-naama alkoi kukkia
-palelu
-nenä tukossa, varsin herättyä aamulla

Kohtalon tovereita? emoticon
 
meilläkin ensimmäinen yritys menossa. nyt kp 25/28 ja oireita riittää. yritän uskotella itselleni, että kaikki nämä oireet saattaa johtua ihan jostain muustakin tai sitten ovat mielen tuottamia. mullakin pitäis kuukautisten alkaa torstaina "tarkkojen" laskelmien mukaan, viimeistään kuitenkin lauantaina. sunnuntaiaamuna oli pakko tehdä testi vaikka kuinka yritin olla tekemättä. haamuplussa siihen tuli, mutta en vielä nuolaise ennen kuin tipahtaa. täytyy nyt odottaa vielä ainakin loppuviikkoon. kaksi testiä mulla tuolla laatikossa kuumottaa, saas nähdä kuinka kauan :) JOS olisin raskaana niin olisi menossa rv 3+ jotain... ja laskettu aika laskureiden mukaan olisi 4.5 :)  
neuvoisin odottamaan testin teossa, että välttyy mahdollisilta "turhilta" plussilta, mutta mikäs minä olen neuvomaan :) itse teen testin vaikka joka päivä saadakseni mielenrauhan :)
 
Heippa. Mä plussasin kp 27/28, eli rv 3+6, ja aika hailakka haamu siihen tuli, mutta plussa kuitenkin! En oikein usko että olis aikasemmin näkyny.. mäkin oon kyllä yleensä niiiiin kärsimätön luonne ettei millään välttäisi odottaa sinne menkkojen alkuun, vaan aattelen että haluun kyllä tietää jo aikasemmin, ja ei noi testit nyt niin kalliita ole etteikö niitä vois tällein "tuhlata" :) toivotaan Pomppis, että plussa sulle tulis!!! :) aika lupaavalta kyllä oireet kuulostaa! Tiy*llekin plussan vahvistumista toivotaan! :)
 

Mulla nyt menossa kp 26/29, eli torstaina pitäis alkaa, viimeistään lauantaina. Viime torstaina tein jo testin, ei edes haamuviivaa sillon :D Oli pakko vain saada mielenrauha ja edes yrittää lopettaa stressaaminen, vaikka tiesin että tuskin näkyisi edes "sen verran ajoissa (?) ".

Joitain oireita on tullut, just lämmön nousua, naama kukkii, välillä vähän alavatsaa koskee jne, ja tunteet heittelehtii laidasta laitaan. Itelle kovasti koetan sanoa koko ajan että voi olla vaan kuvitelmaa kaikki, mutta toiveissahan se muksu olis.. :) 

 
Tein testin tänään clearbluen digitestillä kp 28/29. Oireet vahvistui kesken päivän, joten kotiin tullessa oli ihan pakko tehdä, että saan selvyyttä missä oikeen mennään :) Tulos siis raskaana 1-2! Oon onnellinen! <3



 
IHANAA pomppis86 ONNEA !!!!
mä tein aamulla apteekin oman testin. ja jälleen haamulainen siihen tuli. henkinen puoli yrittää pitää vastaan, mutta fyysinen puoli senkun voimistuu. yritän silti pysyä mahdollisimman "tyynenä" ettei sitten kovin korkealta tippuis..tää voi niin olla ihan jotain muutakin :/
huomenna aamulla varmaan pakko taas testailla, kylläkin jollain muulla kun apteekin testillä..
 
Nia- toivotaan että oireet enteilis sitä plussaa!! :) tiy* taitaa olla oikea vastarannan kiiski... ;) toivotaan sullekin kunnon viivoja, että helpottais epäilyjä! :) onnea vielä pomppis! :)
 


StarryNight kirjoitti:
Nia- toivotaan että oireet enteilis sitä plussaa!! :) tiy* taitaa olla oikea vastarannan kiiski... ;) toivotaan sullekin kunnon viivoja, että helpottais epäilyjä! :) onnea vielä pomppis! :)


toivotaan tosiaan! :) JA ONNEA POMPPIS!:) 

Mä ilmoitin miehelle topakasti etten tee mitään ennen sunnuntaita..! Eli sitä nyt sitten ootellessa.. :)

 
Tiy* ootko jo testaillu?? :) Nia- vitsit mitkä rautahermot jos sunnuntaihin meinaat odotella, wau :) mä tein vaan yhden testin, sen haaleen haamun, pitäsköhän tehdä toinen, ois niin kiva saada ne kunnon viivatki :)
 
Joo, rupee jo itteeki mietityttää että mitähän menin sanomaan :D ehkä mä saatan lipsua lauantaihi.. tai perjantaihi.. ;) Kattoo nyt miltä tuntuu.. Vähän kauhulla ehkä jopa odottelen, että mitä jos ne menkat alkaa sittenki! 
 
tänään olis tädin pitäny tulla, viimeistää huomenna kait. eilen oli pakko tehdä töiden jälkeen testi, en saanu millään pidettyä itteeni aisois. apteekin oma - haamunen siellä. huomenna aamulla ajattelin vielä/taas testin tehdä..katsotaan sitte mitä se näyttää. jos siis täti ei oo tullu sitä ennen. pidän kuitenkin noita haamuja itselläni vielä negan puolella, pessimisti kun oon. vähän kyllä alkaa jo jännittää..  ja huomaa sen miehestäkin. tänä aamuna se kysyi ensimmäiseksi kun heräsi, että no-onko ne alkanu? ennen en oo tuota kysymystä :) 
vaikka yritän olla pessimistinen etten tippuis kovin korkeelta .. alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että korkeelta tullaan alas ja kovaa jos tää ei ookaan mitää...
 
Onnea plussanneille ja tiy:lle Kovasti plussa tuulia emoticon
Täällä plussailtu maanantaina ja tiistaina ja lasketuksi antaa 30.4 ja toisissa 1.5 joten joukkoonne mieluusti tulisin
Varovasti tässä nyt elellään päivä kerrallaan ja meinasin tuossa 2vkon sisällä neuvolaan soitella. Minulla on 1v2kk ikäinen eläväinen neitokainen täällä päivien ilona, jos nyt tämä pikkuinen kyydissä pysyy niin ikäeroa tulee 1-1,5kk vajaa 2v....
Ensimmäistä kertaa nyt uskaltaudun tälläiselle palstalle kirjoittelemaan mutta kun tosiaan mies töissä päivät ja yksikseen neidon kanssa kotona oleskelen niin mukava olisi kokemuksia ja tuntemuksia jakaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa...
Mutta tässäpä tämä esittely tältä erää, Onnea vielä kaikille mukana oleville
 
Tulin tänne tuolta marraskuun mammoista -11 kuokkimaan... siis noista apteekin raskaustesteistä. Oon tehny niitä apteekin testejä tässä elämän aikana 6 kappaletta. 4 on ollu haamuviivoja, vaikka joka kerta oon ollut raskaana. Siis vaan 1 testissä oli ihan selkeä viiva, ja se tulikin siinä vaiheessa, kun hedelmöitymisestä oli jo joku neljä viikkoa. Ja 1 testi sitten oli ihan selkeä negatiivinen, eli ei minkäänlaista viivaa. Eli kyllä se haamu yleensä meinaa sitä, että on raskaana. Ja oon lukenu että monilla muillakin on samanlainen kokemus näistä apteekin testeistä. Onnea teille joilla raskaus on jo varmistunut! Toivottavasti odotus sujuu kaikilla ongelmitta.
 
Olinkin juuri kommentoimassa samaa asiaa kuin Zaana... Olen itse tuolta maaliskuu 2012 odottajista mutta tulin myös tänne kattelemaan ja silmään osui tuo Tiy*:n haamu apteekin omalla testillä. Itse olen myös tehnyt useita testejä apteekin omalla testillä ja jos en ole raskaana ollut niin en ole kyllä saanut niin haamun haamuakaan. Kun sitten taas sekä esikoisesta että tästä masuasukista sain vahvat viivat apteekin omalla mutta vahva viiva ainakin tästä uudesta tulokkaasta tuli vasta 5+1 kun en uskaltanut aikaisemmin testata..Mutta siis olen myös sitä mieltä että jos apteekin omassa näkyy edes haamu niin kyllä raskaana olet, Tiy* ! :) Että onnea vain ja onnea myös muille jotka ovat plussanneet tai plussatuulia niille jotka vielä testailevat!! :)
 
Nia- juu juu, perjantai on loistava testipäivä :) Tiisku, tervetuloa! Ihan vappuvauva tulossa siis! :) meilläkin samanlainen tilanne, eli toinen tulossa, ja esikoistyttö on vuoden ikäinen :) minäkin kotona tytön kanssa vielä. Onnea vielä!!! :)
 
Hei vaan,

Varovaisen onnellisena ilmoittaudun iloiseen joukkoon. Pieni ihme saatu aikaiseksi neljännellä ICSI:llä tuoresiirrosta, takana yksi km 9+6 ja yksi kemiallinen heti alkuunsa.

Tätä rakkauspakkausta on siis odotettu kuin kuuta taivaalta ja itkettää ihan pelkästä ilosta.

emoticon 

LA punktion mukaan 7.5.2011 ja se ei tule muuttumaan, vaikka miten päin ultrattaisi.
 
Heippa kaikille.

Plussa täälläkin, LA 1.5.2012.. niin tosiaan, vappuvauva :)
Liittynen siis joukkoon iloiseenne ja itselläni ikää kohta 33v., ensimmäistä odotellaan ja yksi km takana rv 12 2/2011.
Apteekin testistä: Sain myös todella, todella haalean viivan kp 29/28 ja seuraavana päivänä Clearbluen digitestillä selkeä vastaus, raskaana :). Huippu testi, ei tarvi arpoa viivojen kanssa :)

Onnea kaikille plussanneille ja sitä vielä odottaville :)
 

Onnea plussanneille! :)

Meillä taisi mennä YK2:seen.. Pregcheckin testin tein tuossa äsken, ja viivattomaksi jäi. Tai ainakaan näillä silmillä en edes haamua saanut aikaiseksi :D Jos se sitten ensi kerralla tärppäisi. Nyt sitten niitä menkkoja odotellessa :D vähän toki sellainen hailu fiilis jäi, mut ehkä se tosiaan sitten ensi kerralla..

 
Onnea Miikka:lle ja tyttö:lle emoticon 
Harmi nia ettei viivoja ilmestynyt, mutta toivotaan että toisella yrityksellä tärppää
Voin niin kuvitella fiilikset mitkä nyt on, ennen esikoisen odotusta monena kuuna turhaan testailin ja oli niin olevinaan kaikki raskausoireet....
Itse myös kokenut keskenmenoja ennen tyttöä, yksi keskeytynyt keskenmeno ja yksi spontaani, mutta niin ne kokemukset saa epäileväseksi uuden raskauden suhteen mutta ei tässä voi kun päivä kerrallaan tosissaan mennä!!
Itse kuulun riskiraskaus ryhmään, eli sairastan diabetesta ja kilpirauhasen vajaatoimintaa. Tuo viime raskaus meni nämä huomioon ottaen pelottavan hyvin, että senkin puoleen odotan hölmönä että ei tämä hyvin voi mennä
Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta!!!
 
Takaisin
Top