Meille syntyi viimeyönä tyttö. Etukäteen oli jo tiedossa, että vauvalla on leikkaushoitoa vaativa suolitukos. Siellä se pieni on nyt teho-osastolla letkujen, johtojen ja erilaisten koneiden keskellä :-(
Avuton olo, kun ei voi mitään tehdä...
Piutsu, Tuo on varmasti kauheaa vaikka on etukäteen jo ollutkin tiedossa. Kavereiden lapsella oli vastaava homma nelisen vuotta sitten ja hurjan nopeasti toipui eikä mistään ole sen jälkeen huomannut, että jotain olisi ollut vialla. Toivottavasti teidän tyttönenkin toipuu pian!
Onnea piutsu ja kovasti tsemppiä sinne!
Voin vain kuvitella miten ikävää olla pelkästään erossa pikkuisesta saati että on heti toimenpiteitä hänelle tehty. Eiköhän kaikki suju hyvin ja saatte pikkuisen syliin ja kotiin! :)
Miehen isän hautajaispäivä saatiin sovittua tänään.
Ja sitten oma äitini soittaa ja kertoo, että pappani löytyi elottomana pihalta, eikä mitään ollut tehtävissä. Pelkkää surua ilmassa...
Sekä appiukkoni että pappani odottivat tätä meidän pienokaista syntyväksi, mutta kumpikaan ei päässyt näkemään häntä.
Täälläpäs on sekä hyviä että samalla surullisia uutisia tullu.
vauvansa saaneille paljon onnea ja vointeja
Mulla tääl pikkuhiljaa vois ehkä jo odotella vauvaa tulevaks, tänään on sen verran paljonsupistellu ja vähän kipeemmät on ollu ku aikasemmin, vatsaki näyttäis olevan tipahtanu alemmas, nyrkki mahtuu tissien alle eilen myös tuntu siltä että vauva kaivo tietä alas päin.
Kaveri tuli kans tampereelta tänne mulle tueks. Ollaan tunnettu 18 vuotta ja oon ihan sitä mieltä että hän on tällä hetkellä sellanen ihminen keneen voin luottaa 100% ja joka ei sitte loukkaannu jos synnytyksessä pahasti sanon
Voi Tansku, osanottoni. Pystyn siinä samaistumaan, että meillä tuo sukupolvi odottaa myös kovasti enkä osaa edes arvailla kuinka surullista tuollainen tilanne olisi! Paljon voimia!
Ikävää Tansku, että Teillä on lasketun ajan ympärillä paljon surua tiedossa. Isäni kuoli viime heinäkuussa. Helpompaa itselleni, että hautajaiset oli jo elokuussa.
Pitäisköhän se sairaalakassi nyt pakkaa, maanantaina neuvolatäti kyseli että no jokos nyt on pakattu. Siinä sitten vastasin että ei, monesti pitänyt pakata mutta aina jäänyt. Tiedän kyllä mitä sinne tungen mukaan. Vauvan kotiutumisvaatteet olen katsonut ainakin 3 kertaa. :D