Harmi ku en tiiä millä viikolla ite oon syntyny. Eikä tiiä kukaan muukaan :D sectiolla synnyin perätilassa kun ajateltiin olevan yliaikainen ym mutta laskut oli mennyt pieleen ja olin 47cm ja 2800g. Mitähän viikkoja tuo vois vastata?
Toivottavasti unimaratonit ei jää vain haaveeksi
Mulla jäi.. Ekana yönä varmaan mylläkkä kropassa ja päässä oli niin kova ettei toivoa unesta. Nyt pikkunen lahjakkaasti valvottaa ja päivisin ei malta nukkua :)
Toivottavasti päästään tänään kotia. CRP oli aavistuksen koholla mutta laskusuunnassa niin ei päästy eilen kotiin. Nyt saa jännittää ettei vauvan paino ole laskenut liikaa kun vasta eilen oikein innostui syömisestä. Nyt ollut rinnalla puol viidestä ja vielä jatkuu :) muutaman minuutin taukoja ehkä ollut välissä. Kenties nälkäinen kun ollut dieetillä tähän asti :)
Tsemppiä kaikille jotka kärvistelee yliajalla!
Onnea Mämmille vauvasta ! Eilen löysin valokuvan itsestäni vauvana äitini kotoa, johon oli merkattu oma syntymäpainoni ja pituuteni. Olin syntyessäni 47 cm pitkä ja 3 050 g painoa. Miehen neuvolakortin mukaan hän on ollut 50 cm pitkä ja paino 3 280 g. Saa nähdä minkäkokoinen tämä meiän poika on, kun 29.12. painoarvio oli 2,8 kg. Luultavasti on samoissa mitoissa kuin äiti ja isä.
Meillä tosiaan mennään automaattisesti ilman lähetettä äitipolille 41+5 ja sielä sitten katsotaan tilanne.. Itellä se edessä tiistaina jos tässä ei mitään ala tapahtua. Nyt 41.
Oho! Täällähän on tapahtunut! :)
Mämmille onnea pikkurinsessasta!
Lauruskaah, tsempit! Mä haluan kans heittää jo mun pyhät vedet! Just heräsin ja taas sänky ihan kuiva ;(