La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on jännä kyllä miten olot vaihtelee.. eilen taas oli mahdottomat jomottelut joka puolella ja suppisteluja ym., tänään ei mitään.. nyt olis viikko mahdolliseen käynnistyksen.. onko kellään kokemuksia ballonki-käynnistyksestä?

Mää oon aika varma että tää meidän vauva tuolla masussa on saanut jostain käsiinsä pienen veitsen jolla tökkii mua alaspäin :x

Sherri, mie sain esikoisen aikaan eka pari tablettia, sit laitettiin ballonki, sit puhkastiin kalvot ja lopulta vielä tippa täysille. Haluatko tietää jotain tiettyä? :)

Sherri, mie sain esikoisen aikaan eka pari tablettia, sit laitettiin ballonki, sit puhkastiin kalvot ja lopulta vielä tippa täysille. Haluatko tietää jotain tiettyä? :)
no esim. oliks se miten ilkeen tuntunen se systeemi tai kivulias se laitto? Alkoko heti tehoamaan?

Sherri: täällä samat fiilikset. Eilen olin jo varma että tosi toimiin päästään. Niin vaikutti lopaavalta aina siihen asti kun sitä kesti. Tänään ei yhtikäs mitään. Hyvin huomaa myös että heti kun niitä "turhia" oireita ei ole niin jaksaa paljon paremmin odotellakin. Mutta eilen meinasi kyllä kiukuttaa ja olla olo niin malttamaton siinä kohtaa kun supistelut lopahti.

Kiitos kaikille!
Pikkuisella on nenä niin tukkoinen ettei oikein syömiset maita. Ja on se kyllä myös väsynyt tuosta maraton synnytyksestä. Mää olin niin kade eilen noille jotka oli synnyttäneet muutamassa tunnissa :D

Mitä tietoja tarvit Bettie?
Pituutta tällä ihanuudella on 49 cm ja painoa 3495 g.

Enni just noita ja sit mitkä sulla oli viikot ja oliko alatie vai sektio :)

No kuule mä tonne jo salaselle puolelle sulle laitoinkii et mulle tulee paineita ulkoistuksen suhteen, jotta saadaan treffit :grin

Sherri, 2,5v aikaa etten ihan tarkkaan muista :D Laitto oli muistaakseni vähä epämiellyttävä, muttei hirmu kivulias. Se naru teipataan reiteen kiinni ja kiristetään siten välillä, eli ns vedetään ballonkia ulospäin pikkuhiljaa. Mulla ei saanu tabletit eikä toi ainakaan kipeitä supistuksia aikaan. Sen verran ilmeisesti kuitenki avas paikkoja et tuli lopulta (useita tunteja) itekseen ulos ja päästiin sit puhkaseen kalvot.
Muistaakseni kun se oli paikallaan niin ei mitenkään hirveesti vaivannu, vessassaki pystyy käymään normisti.

Täällä tuoretta kokemusta ballongista: laitettiin puol tuntia sitten. Laittaminen jännitti, mutta ei sattunut lopulta kuitenkaan. Kun nousin ylös laittamisen jälkeen, holahti lapsivettä oikein lammikoksi asti. Koska mulla on mennyt vedet jo eilen, niin ballongia voidaan pitää maks. 8h.

Takaisin