La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mämmi: voi että tuo on turhauttavaa kun käynnistys siirtyy!! Tsemppiä ootteluun! Minulla viime raskauessa kävi noi . Menin taksilla aiottuun käynnistykseen ja olikin ruuhka aika ni ottivat käyrää ja palauttivat kotia. Mulla pienikokoisuuden taka käynnistettiin sillon..

Eiks oo hassua miten eritavalla kaikki samankin sairaalaan lääkärit puhuu... tiedän ton "tuskan" mämmi kun tuntuu että suunnitelmat muuttuu joka kerta! Ja ite oot jo johonkin henkisesti valmistautunu... mullakin on huomenna taas joku eri lääkäri jota en oo tavannut joten jännä nähdä mitä mieltä se on tästä käynnistys asiasta! Varmaan vaikuttaa muutkin ku radi koska tää selkäsärky tekee hulluks ja lapsivettä on niin paljon että nahkaan sattuu ja vähänkin kun kolauttaa mahaa johonkin pöydän kulmaan niin sattuu ihan perkeleesti ihan ku oikeesti vois nahak revetä minähetkenä hyvänsä!

No joo-o, eniten juuri ärsyttää tuo, että ei voi kaks lääkäriä olla mitenkään samaa mieltä asioista, tällä oli vähän tuohon radiinkin sellainen hälläväliä-asenne jotenkin. Ja kaiken lisäks vielä niin prkleen kovakourainen sisätutkimusta tehdessä(vaikka oli muka tarkoituskin olla "vähän raju"), niin oli ylivoimaisesti kivuliain tutkimus meikäläisen kohdalla, vaikka on tullu leviteltyä jalkoja vaikka minkälaisen tohtorin eessä hoitojen takia :/

Mutta onkohan Enni jo synnyttämässä, meniköhän supistukset siihen suuntaan, että tuli lähtö? :)

Mä kävin äitipolilla tänää.. Nyt siis 40+0.. Mut käyrillä olin ja lääkäri ultras.. Ei tehny mitää tutkimuksia alapäähän.. Kuten ei viime kerrallakaan.. Seuraava käynti 10 pvän pääst ja silloin kuulemma tutkitaan jo kohdunkaulan tilanne..
Painoa pienellä 3400g.. Nyt odotellaan..
Miehelle sanoinkin et voidaan henkisesti varustautua siihen et siel me istutaan ens torstaina taas odotusaulas oottamas ultrattavaks.. :)

Nyt sitten tais alkaa täällä tapahtua. Ollaan kyllä vasta rv 37+4 ja aiemmin ei ole ollut mitään tuntemuksia. Lapsivesi on hulahtanut nyt pariin otteeseen parin tunnin aikana ja samaan aikaan alkanut tulla ilmeisesti sitä limatulppaa. Ihan epätodellista, voiko tämä nyt alkaa näin yhtäkkiä?

Onnea kaikille synnyttäneille nyyteistä ja hurrrjasti tsemppiä juurikin synnyttäville! <3

Täällä on kyllä supistellut päivittäin, mutta ei vielä sillä lailla että olis tunne että nyt se tulee :)
meinaan nyt vaan ottaa rennosti ja nauttia kirjaa lukien sohvalla. Vauva tulee sitten kun on valmis :) tietty toivoisin että ei tarttis käynnistää vaan lähtis sitten luonnollisesti syntymään.

Oon nyt pari päivää seuraillut onko mulla tullut sitä limaptulppaa, kun on välillä paperiin pyyhittäessä hulahtanut normaalia enemmän normista v.vuodosta poikkeavaa vuotoa. Mutta enpä mä osaa sit määritellä onko vaiko ei :)

Nyt 39+3 :)

Toiveissa tsemppiä teille :) Kyl se nyt on menoa siellä :grin Toivottavasti menee hyvin eikä pitkity :)

Tsemppiä synnärillä oleville tai sinne pian meneville :)

Täällä tänään 40+0, ei oo mitään tuntemuksia että poika haluais ulos :D

Tsemppiä Toiveissa. ☺ Täällä kidutaan supistelujen kans tai siis oikeastaan niitten vähyyden takia. Kerran tunnissa tulee yks kaks supistusta. Vois ruveta pikkuhiljaa lisääntymään. Limatulppa läks yöllä.

Toiveissa, mulla esikoisen synnytys alkoi vesien menolla ja kesti 6h ennen kuin pysty sanomaan et ees pieniä supistuksia tunsi. Aina keho ei näköjään hokaa, että jotain pitäs tehäkkii :) Tsemppiä kovasti synnytykseen!

Mulla tänään viikkoja 37+0, oli neuvola aamulla ja vauva kuulemma jo hyvin laskeutunut, sf-mitta ei ollut kasvanut kahteen viikkoon ja neuvola täti meinasi että enteilee synnytystä. Esikoinen syntyi viikoilla 38+6, et saa nähdä olisko tämä tulossa sitten vielä aiemmin. Tänään kuitenkin olis täysi-aikainen että tervetuloa vaan maailmaan:)Muuten olotila hyvä, ettei minun puolesta mitään paniikkia, saa tulla jos on tullakseen.
Tsemppiä kaikille parhaillaan synnyttämässä oleville:hello2

Varoitus, tämä päivitys ei ole hyväntuulinen!
Tänään 40+5, ei oireen oiretta. Ei yhtään supistusta koskaan, koko äitiysloma mennyt flunssassa ja poskiontelotulehduksessa. Olisin ollut valmis synnyttämään jo ennen joulua koska tylsyys ja lojuminen eivät innosta enää yhtään. Eilen sitten pillitin jo koko päivän kun ei tahtoisi jaksaa enää. Ei kiinnosta mikään vauvoihin liittyvä, ei kavereiden "minullakin meni monta viikkoa yli" -tarinat, ei kyselyt "no joko". Puhelin on laitettu jo äänettömälle. En jaksa enää tätä mahaa ja odottamista!!!! :sad010:sad015

1978 ymmärrän sun tuskan ❤ Eipä tässä oikein ite voi tehdä mitään. Se se kaikkein turhauttavinta onkin. Täällä on yksi sielunystävä joka myös aina välillä toivoo, ettei tätä mahaa olisikaan kun on niin tuskainen olo ja sattuu joka paikkaan ❤ Tsemppihali täältä ❤

Takaisin