La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne syntyi pieni poika 31.12 klo 03.35.
Painoa ihanuudella 3355g ja pituutta silmämääräisesti 50cm :Heartblue
Rv 39+0.

Synnytys meni hyvin mutta oli minulle vaikea ja kivulias, supistusten keston vähyyden takia.
Olen kiitollinen että ei menty yliajalle että kävi näin päin :)

Äiti ja poika on väsyneitä mutta onnellisia :)

Noista miehistä näköjään paljastuu uusia hellyyttäviä puolia :D tuokin niin yllättävää reakointia ku alunperin ollu mies joka ei edes lapsia oo elämään halunnu. Tuntuu välillä että se osaa nauttia tästä enemmän ku minä :)
nyt imuri laulamaan ja uuden vuoden viettoon! Toivottavasti pian saadaan taas vauvauutisia kun vuosi vaihtuu ♡

Onko kukaan kokeillut tai ajatellut kokeilla vyöhyketerapiaa? Jotkut on kuulemma sellaisia poppamiehiä/naisia että saavat syynnytyksen käynnistymäänkin. Itse ajattelin käydä ihan mielenkiinnosta. Sais vinkkejä ainakin rentoutumiseen synnytyksessä. Ja ilmeisesti vauvoille voi löytyä apu vatsavaivoihin/koliikkiin. Onko kellään täällä kokemusta?

Onnea Hemmutar!

Mää en edes muistanut, että mies voisi ajatella jotain ihan muuta ku soitin sille töihin joulunalla ja kysyin mitä joulusuklaata tuon kaupasta :D toinen oli ihan sydän syrjällään että nyt synnytys käynnistynyt.. Eiku suklaa mielessä et mitä syödään jouluna :D

Täällä mies on kyllä ollut ihan super ymmärtäväinen kaikkien mun vaivojen kanssa. Nyt on kylläkin sitä mieltä että ensi viikon maanantaina saa aikaisintaan syntyä kun työtilanne sillä vähän helpottaa ;) Mää oon toista mieltä, voin mennä synnyttään vaikka ensi yönä puolen yön jälkeen :)
Kaikki olisi valmiina vauvaa varten, pikku tuhisija vain puuttuu sylistä <3

Zuikkeli meillä on sama sopimus.

Meillä on mies ihan saletti et ens yönä syntää ja kun olen luvannut hänelle vielä vauvanhäätöseksiä :grin (voi kuinka spontaania ja romanttista:laughing001) niin tuo on tosi varma et hänen supersiittiöt pistää tyttöön vauhtia.

Mä sain viime yön nukuttua ja univelat kuitattua, joten olisin erittäin valmis enI yönä synnyttämään:grin

Onnea Hemmutar! :Heartblue

Toivottavasti synnytyksestä ei jäänyt pahasti hampaankoloon mitään..? Kerrohan synnytystarinaa, kun olette toipuneet ja vauvan ihastelulta pystyt:)

Mä sanoin miehelle aamulla että meinasin herättää sen yöllä hieromaan mun alaselkää. Sain aika murhaavan katseen :D No kyllä se katse vähän muuttui kun kerroin kärvistelleeni kolme tuntia supistusten kanssa. Synnyttämään en kyllä ole vielä muutamaan viikkoon ainakaan menossa. Mun mies tekee työnsä lähes kokonaan kotoa käsin eli meillä ei tarvi puheluista sopia. Kyllä tuo sit huomaa kun on tosi kyseessä. Itse vaan harmitteli kun tuskin tulee ehtimään synnytykseen mukaan. Joitain töitään kun ei voi jättää kesken ja toisaalta lapset pitää toimittaa "hoitopaikkoihinsa" ennen kun mieskin voi synnärille lähteä. Ja mähän olen ollut varsin vikkelä edellisellä kerralla ;) Sanoinkin hänelle että tällä kertaa synnytän sit pitkän kaavan mukaan varmasti :D

Minniliini toi kuulostaa kyllä todellakin niim spontaanilta ja romanttiselta :D Viimeksi kun peittoa heiluteltiin niin supisteli pitkän tovin. Nyt on tyttökin mummolassa hoidossa niin voisi ihan rauhassa katsoakin mihin asiat etenee. Viimeksi lähti synnytys käyntiin supistuksilla, mutta nyt on kumman vahva olo että tämä käynnistyy vesien menolla. Ihme oloja. Ja poikakin on ollu niin rauhaksiin jo pari päivää.

Takaisin