Laurajm, Tsemppiä! Kurja vaiva kyllä tuo. Eivät kuitenkaan ole laittanut vielä sellaista letkua sinne munuaisaltaaseen? Työn puolesta törmännyt muutamaan raskaana olleeseen jolle on laitettu jatkuvien ongelmien vuoksi ja sit jonkun ajan päästä lapsen syntymästä on sit letku poistettu kun tilanne rauhoittunut. Ja jos nyt käynnistykseen päätyvät niin onneksi vauva on jo hyvillä viikoilla silloin. Eikös silloin ole kuitenkin jo rv 37 tms menossa (itsellä on la samoihin aikoihin niin muistelisin laskeneeni jotain tuon kaltaisia viikkoja vuoden vaihteeseen).
Voi että, ootte kyllä ihania! Kiitos kaikille ❤ Siitä letkusta oli puhe, mutta eivät kuulemma ala laittamaan sitä enään tässä vaiheessa, ymmärsin et senkin takia kun lapsi on nyt vähä tuloillaan niin ei varmaan ota mitään riskejä :)
Minullakin synnytys supistukset tuntuu enemmän selässä kuin mahassa, mut maha samalla kovettuu vaikka ei kipua tunnu mahanpuolella. Minä seuraan supistuksia siihen asti kotona et tulevat esim.15-10 min välein. Oon soittanut sairaalaan ja kyselly millon pitää lähtä. Meiltäkin reilu 40 km sairaalaan. Mulla ei oo koskaan kalvot puhjenneet itekseen. Mielummin meen ajoissa sairaalaan ku myöhään...
Laurajm, Joo ajattelinkin et ehkä ne ei enää tässä vaiheessa lähde laittamaan kun kyse on enää viikoista kuitenkin. Nuo ketä olen hoitanut on ollut sellaisia, että oireilu on alkanut jo melko varhaisessa vaiheessa raskautta.
Enää olisi kaksi viikkoa ja 3 työpäivää ennenkuin mammaloma alkaa. Tänään ajattelin käydä kokeilemassa työntekoa. Ehkäpä tällä viikolla luovutan jo ihan kokonaan, sillä on nuo liitoskivut sen verran ikäviä, että ei tule liikkumisesta mitään - tai ainakaan illalla työpäivän jälkeen.
Ja toisaalta, hormoonit on pistänyt mielialan sekaisin, että ei oikein osaa ennakoida, milloin rupean itkemään. Olisihan se näky, kun kesken leikkauksen hoitajatar vollottaisi pitkän aikaa