La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hemmutar, ihan peruskanttinia. Satiinia vain tuo kiristysnauha. :) Nyt sain kaavan tehtyä, joten vain kiinni kankaaseen ja leikkaamaan. :)

Ff:lle ihania kotipäiviä!! Aikooko kukaan käyttää kestovaippoja vauvalla? Mä kokeilen ainakin alussa kuhan kotiudutaan sairaalasta.
Mä olen hankkinut paljon erilaisia kestovaippoja, meinaan kokeilla ainakin :) silloin kun jaksaa käyttää niin harjoittelen!

Kiianmaria, mä mietin tohon seuraavaan pesään että minkähänlainen tulis jos laittas leveän esim turkoosin satiininauhan tohon reunaan missä menee se nauha sisällä... oliskohan ihan kamala ommeltava :woot:

Meilläki kokeillaan kestoilua ja toivon mukaan niitä käytetään sit ihan pääsääntösesti kuhan ensin opitaan. Mut veikkaan et ekat pari kolme viikkoa menee silti kertiksien kanssa.

Meillä todennäköisesti osakestoillaan kuten edellisenkin kanssa. Aloitetaan siinä vaiheessa kun ollaan ensin hetki tutustuttu toisiimme eli ihan vastasyntyneen kanssa en kyllä jaksa. Ja sen jälkeenkin ihan täysin oman jaksamisen mukaan. Vaippoja on läjä tuolla ennestään ja lisää hankin vaan jos tulee enemmän kestoiltua. En siis aio ottaa stressiä asiasta.

Mä olen osa kestoillut myös kahden ekan kanssa, ja fiilispohjalta katson miten tällä kertaa käy. Alkuun kertiksillä kuitenkin, tod. näk. vasta kun kiinteät alkaa niin alana kestoilla, siis jos alan. Se rintaruokinnan aikainen kakka kun on niin vetelää ja meillä ainakin sai yölläkin olla alluun joka syötöllä kakkapyykillä, niin en jaksa silloin vielä alkaa niiden kanssa puljaamaan. Jos kestoilu myöhemmin aloitetaan niin ehkäpä samalla periaatteella kuin aiemminkin eli päivisin kotona kestoilla ja kylässä ja öisin kertiksillä. Mutta stressiä en ota, fiiliksen mukaan.

Mää tuhoan luontoa ja en kestoile. Ajatuksena kuulostaa jo sen verran hankalammalta mitä kertiksien käyttö ja täytyy myöntää, et mua hitusen ällöttääkin :)
Mut hattua nostan niille jotka viitsii vaivan nähdä ja kestoilla!

Mulla myös aikomuksena osakestoilla, kunhan arki vauvan kanssa saadaan käyntiin. Siihen alun ihmettelyn sekaan en kaipaa vaippaihmettelyä ja -testailua lisäksi, mutta toivottavasti muutaman viikon sisällä syntymästä saadaan kestotkin käyttöön.

Täällä ellottaa ajatuskin kestovaipoista.. :o mää kävin hakee baby björnin sitterin postista.. :) sit taitais olla kaikki hommattuna, lukuunottamatta vaippoja liivinsuojia ja imetysliivejä. :)

Minäkään en ajatellut kestoilla, en kaipaa mitään, joka vaatisi ylimääräistä jaksamista. Mikä sinänsä kai on muutamaa ihmistä hämmentänyt, koska suosin itse kestositeitä ja kuukuppia.

Meillä ajateltiin kestoilla ainakin osittain, mutta ensin aloitetaan kuitenkin kertiksillä. Ollaan uusia vanhempia niin mä uskon, että meillä on aluksi ilman niitä kestojakin tarpeeksi opeteltavaa... :D

Mie en kestoile myöskään ihan vaan omasta mukavuuden halusuudesta johtuen.. tokihan meillä muutoin kierrätetään esim. lehdet, lasit, metallit ja biojäte, mua harmitti sikana kun lopettivat muovin keräämisen täällä päin.

Ei täälläkään ruveta kestoilee. Mulla ei riitäs hermit pestä niitä jatkuvalla syötöllä.

Hei auttakaas nyt näitä höveleitä raskaus aivoja. Pääsin tuohon salaiseen ryhmään, mutta en löydä sitä mistään? Käytän kännykällä. :grin

Olisihan se kiva päästä kurkkaamaan sitä ryhmääkin :hilarious:

Takaisin