La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hemmutar minäkin olen AB-, esikoinen ja tämä tuleva molemmat ovat positiivisia :)

Hölmö kysymys, mistä jo tulevan pikkusem veriryhmän tiedät? Tehty kokeita vai? :)
Niskaturvotus siellä ei ainakaa mitään sanoneet . Oli oikein päin ne neg ja pos.. muuten vissiin olis tullu mulle piikkiä pyllyyn :O

Minäkään en tiedä mikä on tän babyn veriryhmä?!

Esikoinen ku oli positiivinen niin nyt ottivat verikokeet että saivat antaa mulle jo yhen piikin ja synnytyksessä saan toisen. Ku se jos toinenkin on positiivinen niin se voi olla kohtalokas vauvalle tai mulle. Ekaa vuottaissa sillä ei kai oo vaikutusta.

En miekään tiiä veriryhmää vain sen et se on positiivinen. En tiedä ees esikoisen ku ei sitä oo kukaan sanonu tai korjannu mihinkään :confused:

Eipä ihme että vähän väsyttää välillä, hemoglobiini tippunut 98... o_O Nyt olisi kaksi viikkoa ennen kuin pitää viimeistään jäädä äitiyslomalle, toivottavasti piristyisin vielä vähän ennen sitä niin menisi helpommin.

Eli tiita tietää vaan vauvan rhesus-tekijän. Ite oon B+ ja lasten veriryhmistä eikä rhesuksesta ei oo tietookaan.

Mä muistan kun tein positiivisen raskaustestin vappuaattona, enkä uskaltanut siideriä enempää juoda :D vaik olishan sillon vielä voinut, mut olin niin innoissani raskaudesta et se tuntus paljon tärkeemmältä ku vappusimat :D sit tein vielä pari varmuustestiä parin päivän päästä, ja tässä nyt ollaan :D en malta odottaa vauvaa! Miks tää raskausaika on niiiiiin pitkä?!?

Mä tein ekan testin vappuna, ei mitään näyttäny, sit 2.5 tuli oikein haamujen haamujen haamu.. miehelle sanoin saunassa että taidan pissata tikkuun :)
Meniköhä melkei 3vkoa ennenku se viiva vahvistui..
Teinköhän mä kaiken kaikkiaan 34 testiä, ei meinannu uskoa :D
Tilasin vähän isomman satsin kerralla kun ei kyt ihan odotettu että tämmöset päälle 30-seniorit 3kk sisään paksuks heittäytys, varsinki sillä peittojen heiluttelun määrällä :D :D

Mä tein plussatestin 25.5 kävin ostaa cb:n digin apteekista ja tein sen iltapäivällä tai lähemmäs ilta pissasta.. Digiin sitten ilmestyi raskaana 2-3 ja tässä sitä ollaan?! Kävin kyllä ostaa vielä seuraavana päivänä apteekin oman testin kun enmä jotenkin voinu uskoa että minä raskaana vihdoin 2 vuoden yrityksen jälkeen.. :D <3
ihanaa loppuraskautta kaikille! :)

Mä tein ekan raskaustestin neljä päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää (oliskohan ollut 18.5. tms). Lähinnä vitsillä tein (olin hankkinut testejä tukkupakkauksen ajatellen yrityksen venyvän taas pitkäksi kuten edellisenkin) kun olin nähnyt yöllä unta positiivisestä testistä. Ja hyvin heikko haamuhan siihen testiin ilmestyi. Sit piti tietysti testata joka päivä siihen asti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Olisin kyllä muutenkin testannut jo vähän aiemmin kun tuo menkkojen alkamispäivä osui kavereiden hääpäivälle ja mietittiin mennäänkö omalla autolla vai saadaanko kyyti joltain jne. Asia ratkesi kätevästi siihen plussatestiin :D

Mä tein jo 24.4. koska olin lähdössä juhlimaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Mutta lopputulos olikin sitten vähän eri kuin luulin...

Mulla piti menkkojen alkaa vasta viikon päästä kun testasin 24.4. todella haalean plussan. Tosin mulla oli tuolloin kierto aivan hukassa edellisen keskenmenon jäljiltä, joka tapahtui uuden vuoden aattona. Testejä tuli tehtyä epäuskon voittamiseksi todella monta. En edes laskenut kuinka monta ☺ Tämä pikkukakkonen oli erittäin toivottu ja keskenmenon tultua oltiin miehen kanssa aivan murtuneita. Nyt alkaa 57 päivää laskettuun aikaan tuntua niin läheiseltä ❤ Kun vaan kääntyisi takaraivotarjontaan niin ei tarvisi huolehtia synnytystapaa niin kovasti.

Muokattu viimeksi:
Minä ja kollegani arvelimme minun olevan raskaana jo ennen plussaa. Mutta helatorstai-viikonloppuna tein sitten testin. Katsoin Emmerdalea Katsomosta ja siinä jaksossa oli positiivinen raskaustesti ja kaikenmaailman raskauspahoinvoinnit, niin ajattelin, että pitäisikö minunkin tarkistaa tilanne. Ja siinähän se sitten oli: kolmen vuoden yrittämisen jälkeen positiivinen tulos. :love017

Olin käynyt ultrassa jokin hetki aikaisemmin tarkistamassa, että tapahtuuko ovulaatiota vai ei, kun lapsettomuushoidot olivat päällänsä. Siitä rupesi sitten odottamaan kovasti seuraavia menkkoja alkavaksi, että uusi hoitokerta pääsisi alkamaan. Mutta sitten rupesikin olemaan niitä omituisia oireita, niin pakkohan se oli testata ja useampaan kertaan. :excited001 Tottahan se oli. Ultrassa katsottiin raskauden vielä olevan oikeassa paikassakin. Töiden suhteen toisaalta tieto raskaudestani tuli liian aikaisin (ainakin omasta mielestäni, viikolla 4+1). Olisin sinänsä halunnut pitää sen pidempään salassa, mutta ei....

Mä olin jotenkin ajatellut, että menee pidempään kuin sen puoli vuotta hoitojen aloittamisesta, että raskautuu. Toisin kävi. :Heartpink

Mää olin kyllä ihan pihalla kun plussa vastaus testissä tuli. En tehnyt kuin sen yhden testin kun menkat ei vaan tuntemuksista huolimatta alkaneet. Olen aina ajatellut etten helpolla raskaudu. Todella kivuliaat menkat loi pelkoa endometrioosista, eikä mulla ole mitään hajua milloin ovuloin, joten mitään päiviä ei laskettu hyvään hetkeen :)
Alun menettämisen pelon, kohdun ulkopuolisen ja tuulimunaraskaus epäilyn jälkeen tässä ollaan ja paksusti voidaan :)

Tuntuu että vieläkin ihan pihalla että mikä möyryää tuolla massussa, kuitenkin ymmärtää ja on sisäistänyt asian mutta silti.. tiedätte mitä tarkoitan :)

Taas tämä pirullinen närästys, kävin joulukuisten puolella kurkkimassa niin siellä oli että 1tl ruokasoodaa ja lasi vettä (n.2dl) että auttaisi, tänään oli kaupassa käynti ja tottakai se pirun ruokasooda unohtui... :(

Täällä viime neuvolakäynnillä kuulema oli pää alaspäin kun tunnusteli, vkot oli 28+4.
Nyt tuntuu että pientä räpläystä, olisko ködet tuntuu vasemmalla tuossa lonkkakuun kohdalla ja sitten isommay potkut oikean tissin alla, vähän vinottain olisi.. sitten välillä selkä/pylly heittelee vasemman ja oikean puolen navan molemmilla puolin, ihme mutkalla toinen :)

Reilu viikko seur.neukkulaan, 17päivä vasta.. 32+5 silloin, jokohan siitä tihenee käynnit vai liekkö seur.sit lääkäri vkol 36, pääsee ultraan kattomaan naperoa kun kuulema sen paastoarvon ylityksen takia ultraa ja kokoarvio ja synnytystapa arvio vai mikä lieneekää... :O

Mä tein testin kun menkat oli viikon myöhässä... en siis uskonut koko raskauteen ennen kuin ekassa ultrassa pikkuinen heilutteli käsiään :) kaks vuotta tätä yritettiin ja oltii jo valmiita luovuttaa!

Takaisin