La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on hikka n. 5-10 Kertaa päivässä tuntee tuolla lonkkien välissä ku pää alaspäin niin sellasen tök tök liikeen :D

Mulla olis tänään neuvola, saan vihdoin ja viimein tietää sokerirasituksen tulokset ym. labra-arvoja.
Tänään olisi tarkoitus saada vihdoin vauvan huoneen tapetit irti, että pääsee tekemään pohjatöitä. Sitten.... olisi vaikka mitä vielä :sour:Mutta leipoa yrittäisin jossain välissä, töihin veisin huomenna lomaltapaluu-juttusen. On vaan miehen siskoa ikävä, joka on tällä hetkellä vielä kuukauden Jenkeissä siskonsa luona. Hän olisi oiva apu tähän kaikkeen remppahommaan ja muuhunkin. :grin

Mä en oo kenties mitään hikkaa tuntenut, tai sitten olen mutta en osaa ajatella, että mikä on hikkaa ja mikä ei. Kova mönkimään Ötökkä kyllä on. Ja ne potkut ovat voimallisia. Välillä tuntuu siltä, että maha on kipeä toisen pienten jalkojen potkuista. :love7

Mä en oo kanssa tuntenu hikkaa, tai ainakaa en osaa yhdistää. Mutta vaavi pyörii mahassa minkä ehtii, välillä se on tuolla poikittain ja sit menee taas takasin rt:n.:) hyvin näkee kun maha pomppii kunnolla. Täällä mennään 31+4. :)

Mä oon tasan kerran tuntenu hikan vaan ja etuseinässä mullakin istukka, nyt tuntuu siltä että muksu kaivautuu joko perä tai pää edellä tonne lantioon, ens viikolla on mammapoli käynti ja silloin taas ultrataan että miten on pieni kasvanu ja miten päin se tuolla on. Äääh tällä tuntuu mojovia potkuja ja nyrkin iskuja joka puolella joten sen mukaan myös on maha ihan hellä kun vauva liikuskelee ja jakaa iskujaan.

Ja ai niin POKS 30+0, 10 viikkoa jäljellä enään.

Täällä on hikka lähes päivittäin.. Alkuun en oikein tiennyt/tunnistanut sitä mutta kun liike on hyvin tasainen ja lähestulkoon säännöllinen niin tulkitsin sen hikaksi.. Neuvolassa sain myös varmistuksen asialle.. Esikoisella en muista hikkaa olleen..

Täällä hikkaillaan kans välillä monta kertaa päivässä :) istukka on mullakin edessä ja hikka tuntuu yleensä ihan alhaalla ja jossain syvällä kun just ja just pikkuinen elohiiri tuntuu :)

Mä oon tasan kerran tunnistanut hikan, oli juurikin sellaista rytmikästä, melko tiheää nykimistä. Paljon hennommin tuntui kuin esim. käsien ja jalkojen liikkeet.

Mää en tiiä onko tää muksu hikkaillu vielä kertaakaan. :o

Täällä herra hikkailee aina välillä. Ja tempperamenttinen kaveri ilmeisesti tulossa, koska sitä tuntuu itseä ärsyttävän koko hikkaaminen. Pari ensimmäistä nikotusta on vaan sitä nykimistä, mutta sen jälkeen joka nikotuksen jälkeen tulee tiuhaa sätkimistä :-D Aivan kuin esikoiseltakin aikanaan :-)

Hirmu kylmä täällä kotona, löhöilen peiton alla sohvalla ja katon telkkaria. Muksu pyörii masussa ja sitä rataa, vois parit kynttilät sytyttää ja olla vaan.

Kohta pitää taas muuten mittaa verensokerit.. En tykkää tosta pistelystä yhtään! :( sormet ihan turta..

Mulla oli istukan takia tänään ultra, istukka oli kasvanut pois kohdunsuulta 3,5 cm, ja sehän riittää! Rv 30+0, vauva 1680 grammaa :D ihan keskikäyrillä. Kohdunsuu kiinni ja -kaula 4cm, eli kaikki oli niinkuin pitää :D tyttö oli kyllä perätilassa, niinkuin lauantaina tunsin kovaa kuperkeikkaa siellä tekevän :D

Sandra, No onneksi ehtii vielä kuperkeikkaa heittämään takaisinkin. Kiva, että istukka on noussut riittävän kauas kohdunsuulta!

Kattelen täällä oho, olen raskaana tallennuksista. Mies naureskeli viikonloppuna mulle ku laitoin noita 2 jaksoa tallennukseen.. Jännä ettei muka oo näillä minkään näköisiä tuntemuksia ollu siitä että ovat raskaana.. On hyvin laihojakin osa.

Sama, mä oon niin herkkä ihminen että itken kaikesta onnellisesta lopusta jne. Varmasti itken kun oma lapsi syntyy tähän maailmaan, uskon niin. <3

Mä en vaan pysty mitään vauvaohjelmia nyt kattomaan, muutoinkin ottaa niin koville tää raskaus henkisesti ja fyysisesti et keskitän energian perhe-elämään ja hömppäpömppä ohjelmiin. Nyt eteenkin oon itkuherkkänä viimesyksyisten tapahtumien ja lähipiirin vähän ikävempien uutisten takia.

Takaisin