La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin vuotellaan joulua et pääsee koristelee kuusen sun muun mut mut siinäpä se sit on :D

Joo pitää lähtee ostaa uusia joulukoristeita kun ei meillä oo, kun edelliseen kämppään ei mahtunut kuusi niin nyt sit sellanen mahtuu tänne asuntoon ja mehän hankitaan semmonen! Joulu ei oo mitään ilman oikeeta kuusta<3

Joulukuusi on aivan ehdoton Jouluna! :) Ilman sitä ei ole Joulua! :) Vähän kun olisi edes lunta maassa Jouluna.

Joulu ei oo mitään ilman kuusta :( ja saa nähä saadaanko tänä vuona koko kuusta :(

Ihanaa kun täällä on muitakin jouluihmisiä! ❤ Mies ei oo koskaan ymmärtänyt mun jouluhössötystä ja kuulemma oon tartuttanut sen meidän pikkuneitiinkin :D Oli meinaan jo yhtenä päivänä, kun oli niitä ekoja pakkasaamuja, tytöllä tonttulakki hoidossa mukana :D Saa nähdä kans kuinka itse pystyn siivoilemaan, mutta tänä vuonna taitaa riittää ihan perussiivous, en ala kaappien sisältöjä tonkiin. Onneksi tässä kun kesällä muutettiin, niin tavarat on jo löytäneet omat paikkansa. Joulukoristeet ja tekstiilit tuovat sen joulun tunnun. Aih! Odotan jo niin kovasti ekaa adventtia että saa luvan kanssa laittaa kyntteliköt ikkunoille! ❤

Tuli näemmä jo sokerirasituksen tuloksetkin :D nopeeta toimintaa. Paasto 4.9, 1 tunnin arvo 5.0 ja 2 tunnin 6.0. Että ei kai ne paremmat vois olla. Mun mielestä esikoista odottaessa noi yhen ja kahden tunnin arvot oli korkeemmat.

En löytänyt sovelluksessa mistä saisi vaihdettua. Nuo sokeriarvot ovat loistavat! (Olen labratäti) ;) itsellä koko raskauden sokeriseuranta kotona kun paastoarvo oli tässäkin raskaudessa koholla. Kuten esikoistakin odottaessa onneksi on pysynyt loistavana arvot eikä insuliinia ole tarvinut edes harkita. :)

Kävin selaimen puolella vaihtamassa mutta eipä ole tänne vaihtunut. Tietääkö joku viisaampi miten saisi vaihdettua nimimerkin? Androidin sovellus käytössä..

Kokeile kirjautua sovelluksesta ulos ja taas uudelleen sisään, saattaa korjaantua jo sillä. Ja tervetuloa mukaan! :)

Mä koitin käydä kattoo josko olis mun sokerirasituksen tulokset tulleet kanta.fi mutta ei ollu, huomenna varmaan tulee soittoa neuvolasta jos on radi..

Mullakaan ei jostain syystä näkynyt kanta.fissä tuloksia. Soitin seuraavana aamuna terkkarin ajanvaraukseen ja sieltä kertoi tulokset. Kuulemma joskus lääkäri haluaa ensin katsoa tulokset, ennenkö näkyvät tuolla netissä. Itsekin kyllä olisin osannut tulkita tuloksia...

Kantaan ne tulee todella jälkijättöisesti. Mulle laitto neuvolatäti viestillä tulokset. Oisin muuten huomenna soittanu jos ei olis mitään kuulunu.

Zuikkele mulle lääkäri sano et ne ei tuu kantaan näkyviin ennen ku joku lääkäri/hoitaja on ne katsonu ja laittanu kantaan näkyviin.

Meillä on täällä oulussa semmoset omahoito-sivut niin sieltä on näkyny sen päivän iltapäivällä kun on käynyt rasituksessa :)

Toi kanta.fi on kyll tosi hassun hauska sivusto... käyn aina kattelee mitä lääkärit on sinne kirjoitellu musta :hilarious: mm. Nainen on ikuinen ja muuttuu lopulta hysteeriseksi eikä jää paikalle kuuntelemaan ohjeita ja saamaan uutta aikaa... ööö minä vai ei kai :hilarious: tayssista saan vissiin kotiin postissa papereita! Niitäkin odotan koska jotenkin perjantaina tais mennä aika paljon ohi nii kiva sitten ajan kanssa ihmetellä mitä mulle on tehty ja mitä lääkkeitä on laitettu!

Mullakin oli tänään sokerirasituskoe. Arvot oli normaalit. Tavallaan oli helpotus, mutta samalla iski huoli, että onko vauvalla jokin muu vika. Elikkä sen takia jouduin rasitustestiin, kun nyt Rv 26+6 paino noussut jo 10 kg ja sf mitta ollut yläkäyrällä koko ajan. Eilen mitattiin siis sf mitaksi 26 cm. Onko kellään muulla samantyyppistä tilannetta?

Takaisin