La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ois perjantaina sokerirasitus sitten, katsotaan katsotaan. Oon vaan jotenkin niin "järkyttynyt" siitä, kuinka nopeasti aika kuluu. Marianne81 kommentti "Vauvamaha!"-ketjussa pisti miettimään kun hän sanoi enää olevan 10 viikkoa jäljellä. Itsellä siis vähän enemmän, mutta miettikääpä, ei todellakaa mene kauaa kun joku meistä saa ensimmäisenä tässä vauvan syliinsä!!

(Vissiin mulle iskostuu nyt vasta, että tää on edes jotenkin todellista. Katsotaan minkä kohtauksen saan synnärillä ;))

Täällä sitä istutaan sokerirasituksessa, kylmältä vadelma grandilta maistui se litku ja 2 mukillista sitä piti juoda. Saan juoda pieniä määriä vettä tässä jos tarve vaatii ja vessassa saa käydä jos tarvii.. :)

Sokerirasituksessa täälläkin. Ajattelin että eihän mulle paha olo tule, mutta jaksoin istua varmaan 20 min litkun juonnin jälkeen ja sitten ettimään paareja että pääsis makoileen. Kauhee tuskan hiki. Haisee omaan nenäänkin tää hien haju.

Voi ei tsemppiä sulle lara, mulle kans sanottiin et tuu heti koputtaa ovea jos alkaa heikottaa niin katotaan sulle makuu paikka. :) mut ei oo vielä ainakaan semmosta oloa, väsymys toki painaa päälle. :3

Ai saat juoda vettä??:o mulle ne tätit on aina muistanu sanos että eikä sitte mitään suuhun kokeen aikana. Ja aina tekis mieli hörpätä ees yks kulaus vettä sen litkun päälle ettei oksettais niin paljoa.

Onpa luksusta oma huone, tv ja kaikki. Kyllä täällä sai istua aulassa pappojen ja mummojen kanssa. No eipä tuo haitannut, kun ei mitään huonoa oloa ollut...

Joo saan juoda pienen määrän, otin kulauksen vettä sen vadelma litkun perään. :) mun edellinen paikka meni ku pyllyni nostin kun otettii toi toinen verikoe. Löysin onneksi uuden paikan, mut tää sairaalan labra on täynnä vanhuksia.. :D

Tsemppiä hirmuisesti laurajm toivottavasti pääset perjantaina kotiin vihdoin. :)

Täälläkin oli ehdoton ei tuo vedenjuonti rasituksen aikana, suuta sai kostuttaa, mutta olisi pitänyt käydä purskauttaa pois :|
Ja labran aulassa piti istua ja odottaa, mikä oli inhottavaa, kun sitten oli näitä asiakkaita, jotka haisivat tosi pahalle, yritä siinä sitten olla ykäämättä ja istua paikoillaan :D

Täällä pysyy jo ruoka sisuksissa! Oli tehokas laihis, mutta ei kyllä miellyttävä, yli kolme kiloa läks eilisen aikana. Tänään vielä vähän naatti olo, mutta on kyllä ihana tunne, kun saa taas syötyä, eikä ole lämpöä ja raajat kipeänä.

Me vietettiin maanantaina pikkujoulua miehen pikkuveljen ja sen tyttökaverin kans :D mulla oli glögitiivistettä viimejoululta niin heitin sitte että keitänkö meille glögiä. Tää tyttökaveri sit sano että joo heti, kun on suklaatakin :) kuunneltiinpa vielä lasten riemuksi joululaulujakin :D sais kyllä tulla jo joulu!

Mä olen kanssa niin jouluihminen kuin olla ja voi! Tosin jouluvalot saa vielä hetken odotella, kun tykkään että sitten pitää olla talokin siivottuna jo. :D

Tänä vuonna onkin vähän erilaista, kun itse en pysty siivoamaan. Onneksi anoppi on luvannut tulla siivoamaan, kun hän on ammatiltaan siivoaja! :)

Takaisin