La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil ei kumpikaa oo pureskellu pinnasängyn laitoja :)

Kauanko panadolia saa syödä putkeen turvallisesti? Paketissa lukee vaan tarvittaessa ja tilapäisesti.

Sandra, uskaltaa syödä piiitkiäkin aikoja max 3g/vrk. Siksi lukee paketissa noin, että ihmiset selvittäisi ajoissa säryn syyn. Mut jos se on selvillä niin anna mennä vaan.

mä just tuota samaa mietin täs yks päivä kun monena iltana oon ottanu panadolia nukkumaan mennessä kun on ollu selkä kovasti kipeenä joten hyvä tietää et uskaltaa syöd pitkiäkin aikoja... tosin muistan tyräleikkuun jälkeen että vedin panadolia ja buranaa pitkään (varmaan puol vuotta) ja se vaan ylläpiti kipua ja kun lopetin niiden käytön niin kipukin katos mikä oli jännä juttu

Ei meilläkään esikoinen purrut sängynlaitoja. Sen takia ei kiirehdittykään sen suojan kanssa :D Tyttö tuntui oikein nauttivan siitä laidan puremisesta. Tosin teki ekat hampaansakin puoli vuotta poikaa myöhemmin eli ehkä oli vaan hampaiden tullessa sopivan kokoinen ja sopivassa kehitysvaiheessa. Poika oli kuitenkin vielä ihan rääpäle kun aloitti hampaitten tekemiseen.

Mulla on taas koko illan supistellut. Piti enemmänkin siivoilla tänään, mutta jäikin pieniin järjestelyhommiin vaan kun lähdettiin sit jo taloja katsomaan. Katselureissulla kyllä käveltiin muutamia kilometrejä mut tosi hitaasti. Eli ei mitään varsinaista rasitusta edes. Ärsyttävää.

Me ollaan tänään saatu meidän makuuhuoneen remontti lähes valmiiksi! :) Listat puuttuu ja kattolamppu. Sitten voi kantaa sängyn huoneeseen. :D Hieman alavatsaa jomottaa, vaikka tänään ollaan laitettu vaan laminaattia lattiaan ja siinäkin mun vanhemmat sekä mies teki suurimman osan. :)

Me muutettiin tänään alakerran makuuhuoneeseen asumaan...Pitäisi tapetoida vielä uudestaan makuuhuonetta. Vauvalle ajattelin hankkia oman vaatekaapin, johon saisi sitten vauvan vaatteet ja tavarat. Pinnasänky on hankimatta. Saadaan luultavasti ystävältä kummitytön pinnasänky...

Täällä myös saatiin tänään maalattua tasotettuja seiniä ja heitettyö romua pois. Saan aina ajoittain "kohtauksia", että täytyy saada ylimääräiset ja vähemmän ylimääräiset tavarat roskiin. Ja ahdistaa jos kaapit survottu täyteen. Ukkokin naureskeli mulle, että: "Lakanat on kaapissa silitetty ja särmätty aina kuin armeijassa muiden kaappien tavoin, mutta sit sulle on ihan ok ajaa vaikka polkupyörällä sisälle jos sikseen tulee." Ja näin se onkin!!

Ja huom. Mä en todellakaan millään muulla elmänalueella ole näin pedantti, mutta puolityhjistä kaapeista saan jotain kummia kiksejä, hullun hommaa.. :hungover: :hilarious: Pitäs ostaa omistusasunto niin repisin kaapit pois ja nauttisin tyhjyydestä o_O :smug:

Mua ei kyllä yhtää naurata että oon vaan pyörinyt sängyssä semmoset 4 tuntia! Ja nyt pitäis töihin lähtee (juna lähtee 5.10) Huoh! Eli en oo siis nukkunu yhtää. ;(

Mulla kanssa ollut tosi rikkonainen yö. Nuorimmainen nukahti vihdoin lähempänä puolta yötä kun saatiin lääkittyä riittävästi (ilmeisesti taas korvatulehdus). Sen jälkeen hän heräsi itkeskelemään alle tunnin välein ja mä tietysti heräilin omiin kipuihini aina niissä väleissä kun tyttö nukkui. Tyypillistä :D No mut mun ei tarvi töissä nyt onneksi jaksaa. Toki päivän ohjelma (lepoa ja pakollisten asioiden hoitoa) muuttui nyt raskaammaksi kun ne asiat on hoidettava tuon lapsen kanssa ja lisäksi käytettävä hänet lääkärissä jne. Ja lepoa nelivuotiaan kanssa.. Ei tule tapahtumaan ;)

Alinah, Toivottavasti jaksat työpäivän nyt jotenkin ja pääset illalla ajoissa nukkumaan ja saat kunnon unet ensi yöksi!

Täällä on ihan tauotonta supparointia, myös makuullaan ollessa. Kiristä niin ärsyttävästi kun koko ajan pinkeilee ja sitte sattuu jos siihen osuu joku. Välillä herään yölläkin noihin. Esikko nukke kerrankin yön hyvin mut mä en taida enää osata..heräilin vähän väliä kurkkukipuun ja supparointiin ja välillä vaan ihmettelemään et kun ei neidin huoneesta kuulu mitään:confused: Toivottavasti ei kurkkukipu isommaks flunssaks äidy vaan menis tolla ohi.

Joo täytyy toivoo että ensi yönä saisi kunnon yöunet nukuttua...

Tännekin on rantautunut tuo surkean kuuluisa selkäkipu :dead: Huomenna lääkärille, kun tänään ei ollut yhtään vapaita aikoja..saa nähdä kirjoittaako saikkua kolme päivää vai viikon.

Meillä neiti 2.5v nukkuu kiltisti koko yöt omassa huoneessaan niin saa äiti nukkua rauhassa yönsä, mutta äidin unia häiritseekin välillä miehen kuorsaus :sleep011:violent001 Onneksi ei kuitenkaan ole joka öistä :)

mää oon eläny hiljaiseloa kun ei oo napannu keskustella eikä ois ehtinykkään. Meillä oli parin viikon loma, osa oltii etelän lämmössä ja osa sitten pohjosessa. :) vauva potkii minkä kerkiää ja taitaa kasvaa melkosta kyytiä. Itellä pukkas jonku sortin lunssan päälle ja nyt pitäis reissusotkut siivota ja tehdä kunnon viikkosiivous mutta voimat on tosiaa aivan nollissa. Jospa se alkais kohta hellittää. Vajaa kuukausi töitä ja sitten alkais mammaloma! :D sitä ootellessa. :)

Saa sillon syödä jos tekee mieli :D mulla pelottaa mun tuleva rasitus, jos nyt sit kuitenki pomppaa siitä paastoarvosta..en taho. Onhan tässä muutama viikko vielä aikaa skarpata ja vähentää herkkuja ja lisätä liikuntaa, mutta jos se ei enää autakaan ja pitää taas elää kurin ja valvonnan alla..:o

Jaahas, mitä tänään syötäisi.. Broiskua varmaan, jääkaappi näyttää niin ankealta kun odotetaan mun palkkapäivää..

Takaisin