Mulla ei tytöltä närästänyt ja hällä tukkaa oli jonkin verran, mutta harveni sit kasvaessa. Pojalla tukkaa sitten oli ja närästys oli oikeastaan normi kipuja lukuunottamatta ainoa raskausoire :D mut niin odottajakohtasta tuokin, ettei oikein voi pitää faktana kaikkea. Mut kai se varmaan yleistä on (ainakin ollut), niin siks tuommonen uskomus.:)
Tääl on nyt käyty rakenteessa ja ihan pikkunen tyttö oli masussa. 27vkolla kasvukontrolliin kun oli nt ultran mukaan (nyt 20+6) reilu viikon pienempi. Vastasi siis viikkoa 19+2. Mun laskun mukaan mulla eli eilen 21+3. Ja luulen et mun laskut pitää ihan paikkaansa, koska testit, oireet ym tukee sitä niin hyvin..mut nyt siis yritän elää ton mukaan että nyt on tasan 21. Istukkavaltimoiden virtaukset oli koholla ja osaltaan voi kuulemma vaikuttaa vauvan kasvuun. Mut lääkäri kyseli myös mun omaa syntymäpainoa (1989g) ja myös sisarusten. Meidän suvussa on siis pieniä vauvoja tosi paljon ilman mitään syytä ja lääkäri oli sitä mieltä että ei tarvii iso tullakaan kun on niin pieni äiti :D ei sinänsä ollut huolissaan, haluaa vain katsoa että vauva kasvaa, vaikka sitten siellä alakäyrällä. Pojua seurattiin myös kun kasvu meni hieman keskikäyrän alapuolella. Muuten kaikki oli oikein mallikkaasti. :)