La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aphrael, oon kuullu et jotku laittaa kiilatyynyn molempiin päätyihin :) Meilläki nuorempi nukkuu miten sattuu, aina eri asento ku mihin on jääny sänkyy.

Mulla on ollut aikamoista möyrintää nää päivät mitä on tuntenut, tänään eka vaisu päivä. Mut onneks välillä tuntee nii ei tarvi pahasti huolestua ;) söin tossa äsken karkkia ähkyyn asti eikä pikkunen saanut sillonkaan mitään energiapiikkiä. Mut jospa toinen päivä on taas vilkkaampi :) toissa iltana potkaisi kyllä varmaan rakkoon ku kävi sellanen nopea kipu ja tuntu et jos olis ollut rakko täynnä nii olis varmaa pissat lurahtanut housuun :D

Varmaan tosiaan tulee aika kun odottaa et toinen rauhoittuisi et saisi nukuttua ym eikä mellastaisi kokoajan pötsissä :)

Happymom, (sokerijuurikas :D :D) Tuo sänky on kyllä niin ilo silmälle! En olisi minäkään malttanut sitä ikimaailmassa ostaa normihinnoin, mutta kävi hitsinmoinen säkä kun yks kauppa täällä meilläpäin lopetti ja sielä myivät kaikkia Stokken ihanuuksia -50%!

Enni, täällä kanssa hiljaisempia päiviä välillä masussa :)

Bettie, Tuo voiskin toimia.. Tosin tuo neiti varmaan valitsisi nukkumispaikakseen tyynyjen välisen kuopan ;)

Tultiin juurikin perhevalmennuksesta kotiin. Ensimmäinen osa nyt takana, vielä jäljellä 4 osaa. Tänään oli hammashygienian vuoro ja vetäjänä oli suuhygienisti. Ei paljon uutta tietoa itselleni tullut, mutta miehelleni kylläkin sitäkin enemmän. :rolleyes::)

Enni: täälä kanssa on välillä niin että menee päivä tai pari hiljaisemmin ja sitten taas monotellaan urakalla menemään, joten ihan normaalia ettei aina liikkeet tunnu ja näillä viikoilla on vielä hankala liikelaskentaa toteuttaa kun pienellä on tilaa kääntyillä ja monotella vaikka selkärankaan päin

Minä vielä odotan niitä kunnon potkuja/rummutuksia...

Noin 1.5 viikkoa sitten alkoi potkut tuntumaan. Vielä ei ole mies päässyt potkuja kokemaan. Tänään rv 19+5.

Kamala närästys vaivaa joka päivä, kun töissä päivän ensimmäisen (ja viimeisen) kahvikupin juo.

Liikkeitä tuntuu usein, mutta tänään ei :/ viikkoja 18+2. Jostain syystä tuo närästys sitten tuo hieman varmuutta ;D siitä kun ei koskaan ennen ole tarvinu kärsiä.

Rakenneultra aikaa varmaan joudutaan siirtämään myöhemmäksi jotta mieskin ehtii mukaan satojen kilsojen päästä.

Nää tän hetkiset potkuttelut on mukavia ja niistä rauhallisista hetkistäkin kannattaa nauttia jos vaan mielenrauhaltaan pystyy. Minä en kaipaa enempää volyymiä tai varsinkaan sitä miltä tuntuu, kun kaveri survoo huolella kantapäätä kylkiluiden alle:happy:

Mulla ruvennu häpyluuta juilimaan ihan tosissaa. Välillä jos oon pitkään paikallaan ni ei kunnolla pysyt hetkeen käveleen ku sattu niin paljon ja oikeestaan koko ajan liikkuessakin tiedottaa olemassaolostaa, jippii ja viel vaik kuin on tätä jälellä:confused: Onse mukavaa kun kroppa muistaa miten tätä peliä pelataan:hungover:

Pitkästä aikaa omia kuulumisia. :)
Ekaks tervetuloa muutamille uusille. Ja ihania ultrakuulumisia täällä. :)

Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli juuri kuin pitää ja koko vastasi vkoja. <3
Pari vkoahan sitten neuvolalääkäri ultrasi ja oli sitä mieltä että siellä on poika. Itselläni oli aluata asti ollut todella vahva tyttötunne, joka ei ihan kokonaan kadonnut neuvolalääkärin veikkailujen jälkeenkään.
Eilen sitten selvisi että pikkuinen tyttöhän siellä massussa on! <3 <3

Ensimmäiset liikkeet tunsin tossa 20+1. Tuntui kuin kala olisi uinnut mahassa. Tunnen nyt lähinnä iltaisin muutamia kertoja jos makaan kyljelläni hiljaa. Kätilö kielsi kokonaan mahallaan makaamisen. Yöllä heräsin siihen kun makasin mahallani ja käännyinkin heti. Muuten nukuin koko yön kainalkaverityynyn kanssa, joka hyvin estää mahalleen menon. :)

Me ostettiin sellainen ihana ensisänky(kehto), josta saa sitten käytön jälkeen kauniin sohvan. Pinnasängyksi olen ajatellut sitä ikean valkoista pinnistä, jossa on vetolaatikot alla.

Nyt 20+4

Voi kääk, huomenna iltapäivällä ru!! Ihanaa, jännää.. :) ensin lyhkänen aamuvuoro töissä ja sit ultraan meno.
Me ollaan kans ajateltu Ikeasta ostaa tuo valkoinen pinnasänky, oliko se nyt sitten Sundvik.. Siihen joku ihana harmaa-valkoinen reunapehmuste sitten ostaa :)

Me ostetaan kanssa Ikeasta tuo Sundvik pinnasänky. Se missä on laatikot pinniksen alapuolella. :)

Se tunne kun kokonainen päivä hiljaista masussa, pelkäät jo kaikkein pahinta kunnes seuraavana päivänä töiden jälkeen istut bussiin ja sitten potkuja tulee koko matkan satunnaisesti kotiin asti <3

Milloinkas teillä muilla on mies saanut tuntea liikkeet mahan läpi? Täällä aina hyökätään tunnustelemaan ku kerron milloin tunnen liikkeitä mut saa varmaan vielä tovin odottaa. Viikkoja 18+3

Ei oo potkuista täällä tietoakaan... 18+2

Tammivauva, meillä mies tunsi liikkeet mahan päältä viime viikolla, ehkä 20+5, mutta tosi harvoin nuo liikkeet on sellaisia että ne tuntuisivat ulkopuolelle asti. Eiköhän sekin asia tässä vielä ehdi muuttua :D

Takaisin