La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania ru-uutisia. Vielä pitäisi 3 viikkoa odottaa omaa rakenneultraa. Me ollaan päätetty niin, että jos pienokainen ei itseään esittele selkeästi, niin emme haluakaan tietää sukupuolta ennen kuin h-hetkellä. Pääasia on, että tulee terve yksilö. :Heartpink

Eilen illalla nukkumaan käydessä saatoin tuntea muutaman pienen hennon potkun. :love7 Taisivat olla ensimmäiset, mitkä havaitsin.

Onnea Tiita_ ja kaikki ru:ssa käyneet! Ihanaa kun saa tietää, että kaikki ok ja kumpi tulossa :) Ja lisäksi Alinah asunnon johdosta. Itse kirjoitellut vähän vaihtelevasti töiden ja kouluhössötyksen takia, mutta pitääpä terästäytyä.

Minulla ultra 3.9 eli ensi viikon torstaina, todella jännittävää! Tää foorumi on aidosti hyvä kun kaikilla La tammikuussa ja siten melkein samoilla ajoilla mennään :) kiva lukea muiden kuulumisia.

Itse en ole vielä mitään, siis yhtään mitään ostanut. Vain katsellut vaihtoehtoja rattaiden suhteen. Ne on kuitenkin se kallein yksittäinen hankinta. Lisäksi luulen, että vaatetta tulee ystäviltä ja sukulaisilta niin paljon, että tuskin ihan vastasyntyneen koossa tulee hankittua. Tosin nyt kun tossa oli kuvaa nallehaalarista niin sellainen ois kyllä tammivauvalle saatava. Mistä olette niitä ostaneet?

Meillä tosiaan oli se opetustilanne siinä ultratessa.. kävivät kaikki elimet ym vähä extraakin vissiin.. sit se lääkäri että siinä taisi olla kaikki.. minä kysäsin nolona että voisko sitä yhtä juttua vielä tutkailla... :D
Huvitti kun se lääkäri seisoi sen "oppilaan" takana niin lääkärin suu kääntyi hymyyn, heti vissiin näki jotain siellä.. toinen ressukka teki pitkään töitä että sai jotain näkyviin :)

Täytyy kyllä hattua nostaa korkealle noille lääkäreille :)
Taitavia tyyppejä :)

Nallehaalareita on ainaki henkalla ja maukalla, tais olla lindexillä ja olinkohan näkevinäni kapphallissa myös..

Joo h&m:lla ruskeena ja valkoisena, hinta 20€ :) ei siis paha ollenkaan.. Myös Lindex ja KappAhl myy jep :)

Mullakin tuohon ultraan vielä reilu 2 viikkoa. Ihana lukea täältä teidän muiden ultrakuulumisia omaa ultraa odotellessa. Samalla jännitys kasvaa sen suhteen onko kaikki hyvin pienellä..

Tänään pääsin kokemaan ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa oikein kunnon liitoskivut. Tuli kiire päiväkodilta bussiin ja juoksin yhden pysäkin välin bussin rinnalla. Huomenna en juokse vaikka myöhästyisin sen takia töistä ;) Jokainen n 10000 askelta työpäivän aikana repäisi ilkeästi häpyliitokseen. Parempi siis pitäytyä kävelyssä.

Ihania ultrauutisia! :Heartred:Heartblue:Heartred:Heartblue Onnea hirmuisesti kaikille jo ultrassa käyneille! :happy: Olenkohan mä joukon viimeinen, kun mulla on ultra vasta 15.9.?

ImageUploadedByVau Foorumi1440441144.557736.jpg

Kahden vaiheella kummat haluaisin, tykkään tosta tummasta väristä mut sit taas mietin jos otetaan nuo vaaleat niin voisin petsata ne, kyllä tää on vaikeeta! :D

Alinah kävipä hyvä tuuri asunnon kanssa! Onnea:)

Täälläkin ru takana. Kaikki tällä hetkellä hyvin:) Parin kk päästä täytyy vielä tsekata istukka, kun oli vielä hiukan kohdun suun eessä. Samalla tutkaillaan vielä muutamaa seikkaa. Ja kuten uumoilin, pojaksi veikkasivat.

Alinah toi sundvikin sänky on musta kivemman näkönen, toisesta voit väsätä sellasen toki kun haluat :) me meinattiin tota sundvikin sänkyä meille myös, juurikin kivan värinsä vuoksi :)

Mulla oli ultrassa istukka sittenkin takaseinämässä, tytöksi varmistui ja jääräpää ei suostunut kasvojaan meille näyttämään :D

Perjantaina oliskin jo aamusta sit muutto. Melko kiire tulee pakata loput :D

Täällä myös ultra vasta 14.9..että varmaan viimeisten joukossa :) viikkoja sillon reipas 21.

Meilläkin on tuo sundvikin sänky, ja olen kyllä tykännyt. Odottaa jo uutta käyttäjäänsä... :)

Mä kyllä oon päätynyt kanssa tohon sundvikiin. :) Semmoset lähtee sitten seuraavalla IKEA reissulla mukaan. :)

Meillä on Brion suklaanruskea pinnasänky. Harmi vaan, että tuo nuorempi harrasti sen laitojen puremista ja maalatusta kun näkyy hampaanjäljet tosi selvästi. Pieni kauneusvirhehän se vaan on, mutta silti harmittaa. Etenkin kun piti aikoinaan ostaa Ikeasta laitoihin ne purusuojat, mutta olivatkin kadonneet myynnistä ennen kuin ehdittiin.

Lara ja Aile kiva kiva että on muitakin jänskääjiä vielä syyskuun puolivälin tienoillakin! :)

Tänne tuli eilen poikalupaus (vahva sellainen:grin) ja kaikki oli hyvin. Tyyppi vastas täydellisesti kaikissa mittauksissa aikaansa (eli eilen 20+1). Nyt voi varmaan ruveta kasaamaan esikon vanhaa pinnasänkyä (esikko on nukkunut vähän alle yhen vanhasta semmosessa venytettävässä "isojenlasten" sängyssä. Eipähän tuu ainakaan mitään "mun sänky viiään" traumoja:hilarious:

Ihanaa, onnea Bumble! ❤
Meidän neiti sai isojen lasten sängyn 2v. Ku alkoi kiipeämään pinnasängystä pois

Takaisin