La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:wtf:Alinah toivotaan, että natsais asunnonvaihto!! Tässä vaiheessa on ihan kiva muuttaa kun jaksaa ja pystyy itsekin touhuamaan. Ja mulla ainakin tuppaa energiaa löytymään enemmän kun pienestä kylästä. Äsken nauratti kun kävin cittarissa ja näin siivousaineita punalaputettuna :hilarious: niinhän siinä kävi, että siivoushulluna ostin kylpyhuoneenpesuainetta ja huuhteluainetta. Nyt kiiltää kylppäri ja pyykkikone laulaa Ostin mä pötköllekin jotain :Heartbigred

Eikä aivan ihania vaatteita ja tuo missä on hupussa korvat! :) <3

Mullakin on kirpparilöytönä ikivanha ruskea nallepuku.. ehkä joutuu isommankin ostamaan kun tuo taitaa olla koko 68.. :)
Valkoinen olisi kanssa ihku mut tuo koiruus on sellainen kuolapetteri että ruskea on parempi meijän taloudessa :D

Toi on kokoa 56 :D Mä ajattelin, et jos tyyppi lähtis vaikka kotiin se päällä.. <3 Pitäis kans käydä jossain kirppareilla pyörimässä.. Kunhan olis aikaa! Tälläkin viikolla duunissa 45 tuntia :P

KappAhlin vauvan vaatteet on ihan super söpöjä! Mua harmittaa ku monissa kaupoissa bodyt on kahden paketeissa. Olisivat yksittäin ja yksittäisen bodyn hinnalla niin saisi molemmat kuosiltaan mieluisina/ei tarvisi ottaa juuri saman kokoisena kahta. Pörröhaalari on etsinnässä meilläkin. Kirppikseltä olen katsonut mut harmi kyllä noi edullisemmat merkit on todella kauhtuneen näköisiä olleet käytettyinä :( Espritin pörröhaalari oli kirppiksellä siistikuntoinen mut käytetyksi hintapyyntö oli aikamoisen korkea :)

Täällä on kuun vaihteessa muutto yli 300km päähän, ajatus siitä jo väsyttää. Harmittaa kun tuttu sairaala ja ihana neuvolatäti vaihtuu :(

Toi on henkan ja maukan mulla ja onhan se takkusen näköinen mut so what.. jos jotain käy se sielun päälle niin kääntäkööt katseensa muualle :)

Henkalle ja maukalle oli tullu mustia pitköhihaisia bodeja.. enää tähteellä 92cm..
Nyt mä kyttään että millon tulee pienempänä.. olikohan 5e hinta :)
Pitää netistä tilata jos ei ala kauppaan ilmestymään :)

Mullakin on tuollainen ruskea karhu\nallepuku, jossa on korvat, muistaakseni koko 56. Ollut kovalla käytöllä, pojusta tulee neljäs käyttäjä, mut on tosi hyvänä pysynyt :)

Mulla on myös tänään ru :) Kumpainenkohan sieltä olis tulossa, pikkuisen jännittää, ja aika vasta 12.00 :dummy::dummy1:
Onneksi koirat ja neiti pitää kiireisenä niin ei ehdi niin paljon mietiskellä x)

Olen ollut myös vissiin kiltti ja ihana vaimo, kun saan tänään myöskin ihan uuden auton :wink sitäkin odottaa kovasti.

Täällä myös tänää ru:happy: 13:45 asti pitäsi jaksaa odottaa. Onneks töistä pitää lähteen jo aikaisemmin ratikkaileen paikanpäälle, ni helpottaa odotuksen tuskaa hieman. Mua tosin rupee aina jännäpissattaan vaikka just oisin käyny kolmeki kertaa ennen sinne huoneeseen menoa:confused:

Liikkeet tuntuu todella napakasti (rv20), tuntuneet jo useemman viikon ja myös mahan päältä tuntee. Ekat kunnon liikkeet tunsin siis yrittäessäni nukkua mahallaan joskus rv17, kaveri rupes heti naputtaan et lisää tilaa kiitos. Sitä kantsii koklata ihan rauhassa ihmetellen, jos pystyy mahallaan yhtään oleen, ties vaikka toimis muillaki. Esikon kanssa toimi myös vaikka oli istukka edessä.

POKS 20+0 ! 2 yötä vielä jännättävänä ru:ta. Bumble mulla sama juttu että saa juosta vessassa ennen ultraa sata kertaa kun jännittää niin kovasti ja viimes piti vielä käydä kesken ultrauksen kun lääkäri sano rakon olevan tiellä ja istukka ei näkyny kunnolla.

Mä en uskalla ees kokeilla mahallaan makaamista, vaikka oon lukenut että voi jos ei tunnu pahalta.. Mietin, et pieni litistyy sinne! :/

Nyt tuntuu liikkeitä ❤ tänään rv 20+5 ja nyt olen varma että liikkuu...ihana tunne . Meillä to rakenneultra ja jännitetään kovasti. Ahdistaa jo etukäteen tuleva toinen sokerirasitus. On tullut nimittäin herkuteltua ja urakalla. Salaatti ei maistu. Ei millään. 1 tomaatti ja pala kurkkua menee väkisin alas päivittäin. Mites muiden ruokavalio,sujuuko suositusten mukaan?

Takaisin