Vaikka mulla kanssa on edessä istukka niin silti tunnen liikkeitä, ensimmäisiä tuuppimisia kuukausi sitten ja 3 viikkoa kunnon potkuja ja aina samassa paikassa potkut tuntuu eli vasemmalla alamahalla, mun mielestä lääkäri sanoi 31.7. että istukka on 1cm päässä kohdunsuulta etuseinässä ja kaartaa oikealle puolelle joten se selittäs noi liikkeet vasemmalla.
Sarpppa, onnea tähän päiväänne rakkaudentäyteiseen!
Liikkeistä... Täällä 17+4, en osaa sanoa olisinko tuntenut liikkeitä. Ehkäpä ne sieltä jossain vaiheessa tulee. Kovasti kaveri ainakin liikkui neuvolassa sydänääniä kuunneltaessa.
Huhhuh, onpas taas monta sivua juttua luettavana! Ootte ahkeria! :D Me ollaan nyt muutaman tunnin oltu kotosalla. Koko matkan lentokoneessa mahassa kävi kauhee kupliminen ja hipsutus, muuten ollu taas ihan hiljaista. On tää kiva tulla takasin Suomeen, vaikkakin on semmoset 20 astetta lämpöeroa! :D
Meni oikein hyvin, itte söin kyllä melkein kaikkea mitä raskaana uskaltaa syödä. Mutta kyllä on mukava tulla Suomeen kun pääsee syömään oikein raikasta salaattia. Niitä en uskaltanut oikein syödä tuolla reissussa kun tiedä missä vedessä ne niitä pesee. :)
Täälläkin tuntuu liikkeitä, pieniä hentoisia tökkäisyjä, mutta ei ihan joka päivä. Välillä saattaa olla päiv(i)ä, että en liikkeitä tunne, toisaalta en ole silloin välttämättä ehtinytkään rauhoittua aloilleen kuulostelemaan masua. Liikkuessa ja puuhaillessa liikkeet eivät vielä tunnu, mutta kun istuu rauhassa eikä keskitä huomiotaan muihin tekemisiin, niin usein huomaa, kun pikkuinen masussa tökkii. Ensiodottaja olen ja viikkoja tänään 17+3.
Ihanaa Starling että sullakin jo liikkeet tuntuvat! Joko pelko on hellittänyt ja varmuus siitä, että lapsella on kaikki hyvin, vahvistunut? Teidänkin tie on ollut sen verran kivinen, että sun odotustasi seurailen jotenkin ihan erityisen lämpimin ajatuksin. Toivottavasti kaikki jatkuu yhtä hyvin. :) Milloin ru?
Mulla tänään alko viikko 18+0 ja vieläkään en oo minkään näköstä liikettä tuntenu mahassa. Tai sitten en osaa vaan tulkita niitä vähän jänskättää että onko kaikki hyvin mahassa. Millaisia liikkeitä pitäisi alkaa tuntua?
Mulla ne on muljahduksia tuossa navan alapuolella. Sitten on niinku olisi alavatsassa iso elohiiri joka nykii vatsaa :) ihan ekojen tuntemusten aikaan tuntui niinku tuolta syvemmältä vatsasta nousisi iso ilmakupla kohti vatsanahkaa Ja tosiaan paria päivää vajaa puoliväli oli kun ekat elonmerkit tunsin.
Milzu95 odotan ekaa ja oon uus näis asioissa, mutta mulla vissiin ne alkoi sillain poreilulla, tuntui kuin alavatsassa olis elohiiri ollut tai vatsa olis kuplinut sisältä päin. Se tuntui ihan seistessä arkiaskareissa. Sitten parin päivän päästä selällään maatessa tuntui pari muljahdusta navan alla vasemmalla puolella mahaa. Tosi jänniä tuntemuksia, ei sellaisia ennen ole saanut tuntea!
Ja varmasti sulla on siellä vatsassa kaikki hyvin vaikket vielä tunne liikkeitä!
Täällä kanssa oli niitä elohiiren kuplia, saatto vaan olla kerran päivässä, tosiaan jälkeenpäin vasta älysin ne :)
Ne taisi kanssa tuntua tuossa navan alla, parisen senttiä alaspäin..
Nythän tuo möyryäminen tuntuu koko alamassulla.. ensiks oikealla puolella ja kohta keskeltä vasemmalle puolelle ja kohta sit takaisin samaa reittiä :)
Alkaa naurattamaan välillä että möyri vielä kun mahdut... :)
Eilen illalla mentiin yöunille ysin maita.. kun rauhotuin niin alkoi liikehdintä.. joskus 11 aikaan vielä katoin kelloa kun ukko nukku ja matonen piti mua hereillä... nyt sit ihan tööt..
Noh.. lisänä valvotti vielä huominen ultra.. iik :)
Mulla kans kuplii masussa silloin tällöin. Tuntuu tosi hassulta! :)
Oli viikolla tullut postia hekalta, meidän vuokranvälittäjältä että olis meidän asunnon vaihtoon löytynyt sopiva henkilö. Yks nainen haluaa vaihtaa kaksiosta yksiöön ja tää nainen asuu ihan meidän lähellä.
Soiteltiin tänään sen naisen kanssa ja huomenna olis tarkoitus käydä kattoo sitä asuntoa. :) tää nainen oli tosi halukas vaihtaa! Tykkää asua tällä alueella ja ei tarvi enään niin isoa asuntoa.
Terkku, kaikki on sujunut hyvin. Pelkäsin keskenmenoa pitkään ja pelkään edelleen hetkittäin sitä tai että kaikki ei olekaan rakenneultrassa (16.9.) hyvin. Pari viikkoa olen kuitenkin osannut olla jo rauhallisemmilla mielin ja päästää oikeasti valloilleen ajatuksen, että meille taitaa tulla tammikuussa vauva. Liikkeiden tunteminen ja masun kasvu ovat tuoneet varmuutta, että pienellä on kaikki hyvin. :)