La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En löydä fb ryhmää! Sinun pitää varmaan kutsua kaikki koska salainen niin sitä ei voi hakea :)

Minä en kehtaa sinne vielä liittyä kun ei olla kerrottu kun vanhemmillemme.. miehen sisarus ei tiedä eikä kamalasti kaveritkaan.. :D
Kun mistä sitä tietää jos joku teistä on esim naapuri tai kaveri tms.... :D :)

Ja naamataulun kun näkee niin voi järkytys teille :D
Ja silti kauhistuttaa ajatus että entäs jos se näkyykin se liittyminen kaikille sinne ryhmään.... hieman huono facen käytössä :)

Kivempi siellä on jakaa sitten kuvia ja kuulumisia kun ne näkee vain ryhmän jäsenet :) Kunhan saadaan ryhmä pelittämään niin sinne vaan mukaan! :)

Mää en mitenkään halua ärsyttävä olla, mutta eikös fb:n mainostaminen ollu täällä foorumilla totaalisesti kiellettyä...

Ja liikkeistä, mulle tulossa eka ja ne ensimmäiset tuntu 17+4. Istukka takana. Nyt 20+6. :)

Mä oon miettiny, et voisko olla joku hermopinne kun kiputuntemus on niin erilainen kuin mikään muu kokemani ja säteilee pahimmillaan koko takareiteenkin (ja aina oikealla puolella). Miehelle just mietiskelin, et voisko kohtu välillä "hangata"/painaa jotain hermoa, mikä siitä sitten ottaa herkut nekkaan. Niin ikävä kuin tämä sinullekin on, niin brutaalisti täytynee todeta, että onneksi en ole ainoa (anteeksi ajatukseni!). Täällä on nimittäin käynyt jo kaiken näköistä mielessä ja vertaistuki auttaa aina. Itse olen miettinyt lääkäriin tutkittavaksi menoa, mutta vähän vielä himmaillut kun en tiedä miten tämän tohtorisedälle selittäisin:confused: Eikä todellakaan mielestäni liity suppareihin, joten.. Ehkä tämä tästä.

Juuri näin, itsellekin oli "mukava" kuulla, etten olekaan ainoa. Inhottava vaiva, ja täytyy nyt vain seurailla, jospa se jossain vaiheessa helpottaisi.

Voi ei :( hitsi, en tiennyt tuollaisesta fb- kiellosta mitään... poistelen nää ja yritän selvittää muuta kautta ongelman siis :D

Josefina, varman makuasia haluaako vaunuihinsa kääntyvät etupyörät vai ei. Kannattaa käydä vaunuliikkeessä testailemassa niin tiedät mistä itse pidät :) itselleni nuo kääntyvät etupyörät oli pakollinen kriteeri, ovat niin ketterät, ja ne saa kuitenkin lukittua tarvittaessa. Mutta nuo kääntyvät etupyörät taas on yleensä vähän pienemmät kuin takapyörät eli jos jossain maalla asuu jossa teiden auraus puutteellista niin en tiedä sitten onko parempi ottaa vaan isot kääntymättömät renkaat.

Kannattaa joo testailla niitä vaunuja ja tunnustella mitkä on parhaat. Itselläni ei ole hyviä kokemuksia kääntyvistä, vaikka onkin lukittavat eturenkaat. Jotenkin todella tönköt ja vaikeat liikuttaa lukittuina, mutta sekin on varmaan ihan merkistä kiinni :) meille on tilattu vaunut saksasta ja pidin huolen ettei niihin vahingossakaan asenneta niitä kääntyviä :)

Joo kiitos vinkeistä pitää mennä testaamaan iha liikkeeseen mitkä olisi omassa käytössä parhaat! Myyjät varmaan osaa suositella sitten merkit ja mallit sen mukaan! :)

Saikkua sitten 30.8 saakka... töissä olivat vähän sitä mieltä että miks se ei voi kirjottaa saikkua sinne vauvan syntymään asti... öö... ja tulet sitten takaisin...öö..miehet! :)

Mä rupeen pötkälleen ja nauttimaan vauvelin potkuista :)

Täälä hemmutar kirjoittivat nyt vaan viikon kerrallaan. Edellisellä kerralla kirjotti 2pv.. Säälittävää ku ei tämä selkä ainakaan tästä parane ni saa koko ajan sitten ajella ees taas hakemaan lisää saikkua.. :(

Hellu94, mullakin on nyt vaan 2pv saikkua. Huomenna vissiin sitten pitää mennä kokeilemaan kuinka tuo selkä kestää töissä. En kyllä oikein jaksaisi mennä enää työterveyteen, kun sinne on yhteen suuntaan matkaa reilu 15km. Selkäkipuisena tuskaa ajella semmoisia matkoja 2pv sairasloman takia. Lääkäri vaan totesi, että ei vielä tässä vaiheessa voi jäädä raskauden takia töistä pois... :(

Se si-nivel.. oikealla puolella enemmän ja vasemmalla puolella alkaa muistuttamaan olemassa olostaan.. :(
Kaupassa kävin äsken kotiin tullessa niin pakko kai se liittyä siihen sakkiin mikä ajaa kärrillä peräkontille asti.. meinas polvet pettää prisman ovella.. vihlas sen verran mukavasti..

Joo, meilläki että vkon kerrallaan katsoo mut ens vko on tuurausta ym ja joudun tekemään kaikkea sitä mitä eilen mikä aiheutti taas tän säryn niin se lääkäri kirjotti varman päälle viel ens viikon. Sanoi että käy sit kokeilemassa pari päivää töissä ja tule takaisin, sit jatketaan enemmän kun viikon pätkissä..

Ja ai että... töissä tykkäävät...

Takaisin