La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bf2dcf2c9b9ca89f01e5ac87e32a88df

Täällä tämmönen masu, eilen otettu kun 20+0. Kuvassa oon melkein sivuttain että en tiedä hahmottuuko siitä, mutta hyvin eteenpäin tämä pötsi suuntaa. Ja poika tulossa.

Mulla ollu molemmilta aikasemmilta saman muotoinen massu (eteen kasvanut, takaa ei juuri näkynyt) ja tyttö ja poika meillä :) ei voi mulla siis mahasta päätellä.

Mä luulin, että mulla on todella jättimaha, mut nyt kun katselen näitä muiden masuja niin kai se aika normaalin kokoinen on :) Se vaan on tullut tohon niin yhtäkkiä, et vaatii ehkä totuttelua ;)

Mullakin ollut kahdesta edellisestä ihan saman malliset mahat, ns poikamahat. Lopputuloksena vaan on ollut poika js tyttö :D Saman mallinen maha vaikuttaa nytkin tulevan. Tosin nyt on ennestään tota löllyrää eli tässä vaiheessa maha ei ole niin selvästi suoraan edessä (paitsi tunnustellen huomaa olevan).

Oi oi onpas teillä jo hyvin massut kasvanu! :) Eipä ole täällä vielä näkynyt kun ihan pieni kumpu, ei kukaan arvaisi raskautta... hmh noh kyllä se sieltä vielä nousee! :)
Nyt koittanut tuossa viikonlopun aika alkaa katselemaan rattaita... en vaan yhtään tiedä mitkä sitten olisi hyvät.. Onko se suurikin ero että onko kääntyvät etupyörät vai ei? Eli kannattaako sen perusteella etsiä vai onko molemmat yhtä hyviä.. kellään kokemusta? :)

Yhdistelmä vaunut siis meinasin ostaa :) ja uutena ajattelin.... suositukset otetaan vastaan kun ei ole mitään kokemusta eikä susia viitsisi hankkia! :₩

Onko sulla mitään käryä mikä ton laukasee? Itselläni ei, sillä välillä tulee levossa (esm selällään) tai istuessa ja välillä kun touhuan paljon. Erittäin hankala yrittää kontrolloida tai estää teoillaan:confused:

Bumble84, olen käynyt asian takia lääkärissä ja ultrattukin on kipujen takia uudelleen. Ensin halusivat poissulkea virtsatulehduksen ja klamydian. Kumpaakaan ei siis ollut. Joku mainitsi umpisuolen, mutta ei se sekään voi olla, kun kipu on tuonlaista, mitä on. Viimeksi lääkärin kanssa tulimme siihen johtopäätökseen, että kivut saattaa aiheuttaa jokin rakenteellinen "vika" kohdussa tai sen liepeillä. Kipua on välillä vaikea kuvailla, mutta mielestäni se voisi olla myös sellaista hermosärkyä, koska särkylääke ei siihen myöskään auta.. Mulla kipu siis vain oikealle puolelle säteilevää. Jos on kivun tullessa seisaaltaan, niin vie kyllä jalat alta. Voin infota sua, jos minulta löytyy jotakin uutta asiaan liittyvää.

Onko sulla mitään käryä mikä ton laukasee? Itselläni ei, sillä välillä tulee levossa (esm selällään) tai istuessa ja välillä kun touhuan paljon. Erittäin hankala yrittää kontrolloida tai estää teoillaan:confused:

Ainiin, ja siis, minullakaan ei ole merkitystä sillä, mitä milloinkin teen, kun kipu iskee. Usein se on iskenyt yöllä täydessä levossa, mutta myös pitkän seisomisen aikana.

Olin tänään selän takia työterveydessä. Siellä pääsin fyssarin puheille ja sain jumppaohjeita. Siihen asti sujui ihan hyvin, mutta sitten se työterveyslääkäri (mies) hieman katsoi ja sanoi, ettei selkä niin kipeä voi olla eikä vielä tässä vaiheessa voi töistä jäädä pois. 2pv sairaslomaa antoi!! :(:mad:

Ärsyttää suunnattomasti, koska tiedän ettei selkäni kestä töissä oloa. Paljon nostoja ja jaloilla olemista. Ärsyttää suunnattomasti koko käynti, kun tuonne työterveyteen jaksaisi kipeän selän takia ajella 30km montaa kertaa. :mad::)

Lääkärihän (mies) varmaan tietää miten kipeäksi selkä voi raskauden aikana tulla kun on niin monta synnyttänyt..:mad: Taidan hakea seuraavaksi muualta sairaslomaa! Oli niin tyly lääkäri. Kuulema työkaveri saanut yhtä tylyä tai peräti tylympää kohtelua tältä lääkäriltä. :mad:

Mulla oli tyttöäkin odottaessa "poikamaha" ja niin on nytkin kun tiedän poikaa odottavani. En usko tuohon höpöhöpöön, ruumiinrakenteesta riippuu ja siitä miten on tilaa kasvaa (pitkäselkäisillä varmaan voikin levitä enemmän) . Itselläni suhteellisen lyhyt selkä. Mun masu kuva löytyy ihan viime viikolta jostakin tuolta vähän aikaisemmin ketjusta. ☺

Mun kumpu onkin aika pieni verrattuna monen muun masuun, vaikka luulin et tää on jo aika iso :D söpöjä massuja on kyllä :love017
Tänään 20+0 eli puoliväli! Odotan kyllä niin kovasti tuota rakenneultraa joka on reilu viikon päästä. Sitten pääsee shoppailupeto irti! ;)
Täytyisi varmaan kohta katsella itsellekin jotain mammahousuja kun sen verran alkaa nappi kiristään!
Josefiina: mulla ei ole kokemusta vaunuista, mut itse päädyttiin tuollasiin missä on aika isot, paksut renkaat (4kpl). Jotenkin tuntuu et talvella ovat kätevät. Itse joudun tekemään vaunulenkkejä useamman päivittäin sitten kun mies menee töihin. Koira pitää liikkeellä :)
Kolmipyöräiset yleisesti näyttää sirommilta ja kevyemmiltä. Kannattaa varmaan lähteä siitä millainen tarve vaunuilla on ja liikkeissä osaavat varmasti kertoa millaset vaunut on parhaat mihinkin tarpeeseen :)

Mepä käytiin tänään ostamassa vaunut! Itsestäkin tuntuu, että onkohan vähä hötkyilyä, mutta kun löytää just sellaset ku haluaa edullisesti niin eikös sillon pidä toimia? :) Emmaljunga Duo Edge Sport oli meidän valinta. Löyty todella siistit käytetyt vaan tunnin ajomatkan päästä. Meidän kulmilla isot ilmakumipyörät ja tukevat vaunut on enemmän ku tarpeelliset. Ehkäpä hommataan sit jotkut pienemmät ja ketterämmät kyläilyhommiin. Onhan se toki aika villiä nähdä vaunut ihan livenä kotona (esikoinen siis tulossa) mut jostainhan nää hankinnat pitää alottaa. Onneksi ei säilytystilasta oo puutetta niin voidaan hankkia pikkuhiljaa kaikenlaista kun löytyy hyvään hintaan.

Kyllä ne sillon pitää ostaa kun eteen tulee! :) Joo isot pyörät pitää kyllä olla kun heti pääsee talvea testaamaan! Itelläkin koira joka pakottaa päivittäiseen lenkkiin + muutenkin varmasti kovassa käytössä ovat :) Eli kestävyyttä ja ketteryyttä haen, ja ulkonäöllä on merkitystä, kyllä ne pitää olla tyylikkäät ja minun näköiset että niiden kanssa on kiva kulkea! :) onko Enni minkä merkkiset ne teidän vaunut? Tuntuu olevan paljon erimielisyyksiä mikä sitten on kestävä ja mikä ei... mutta kyllä ne omat varmasti löytyy kaikille! Pitäisi varmaan käydä ihan liikkeessä testailemassa vaikka tilaisikin sitten netistä... niin saisi jotain tuntumaa :D

Hartan Topline X -yhdistelmät ostettiin. Käytettynä löydettiin mieluisat ja ovat lähes uuden näköiset. Hieman mietityttää kun ovat keinonahkaa miten kestävät talvella. Sanoivat kyllä heillä olleen myös talvivauvan joten eiköhän ne kestä. Ilmakumipyörät on myös meidän menopelissä :)
Ketterimmät varmasti on kolmipyöräiset ainakin kesällä mutta hieman mietityttää millaset ovat talvikäytössä. Ilmeisesti pyörät saa lukittua et kulkee suoraan mut silti epäilen että talvella eivät ole niin hyvät mitä nelipyöräiset. On se vaunuviidakko aikamoinen, kun niitä vaihtoehtoja on niin järjettömän paljon! :)

Heiiiiii!! ku en millää jaksa selailla taakse päin miljoonia sivuja niin kertokaa huonomuistiselle. Onko meille joku salainen ryhmä jossain joka ei siis näy kaikille ihmisille jotka vaan haluaa keskustelua lukea? Miten sinne pääsee?

Minä en halua pelotella ketään, enkä halua aiheuttaa kellekkää pahaa mieltä, mut minua niin pelottaa kun te laitatte teidän ihania masukuvia tänne yleiselle sivulle. Minä oon feissis monikkomeininkiryhmässä ja siel on nyt paljastunut et tietyt ihmiset ovat väärin perustein halunneet tulla mukaan. Ovat halunneet siis haalia masukuvia ja käyttäneet niitä seksuaalisiin tarkoituksiin + sellaisille sivuille missä en usko et kukaan teistä haluaa olla.

Muokattu viimeksi:
Susa81, maailmassa on sairaita ihmisiä.
Siks ite vaan niin toivoisin et pääsis vähä "pienempää piiriin" juttelemaan :)

On se joku ryhmä. En itsekkään kuulu siihen, kun siinä taisi olla joku vaatimus paljonko minimissään pitää kirjoitella. En mä viitti turhia jorista, jos ei ole mitään asiaa...
Enkä kyllä julkaise yhtään mitään kuvia avoimilla palstoilla...

Takaisin