La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin luulen, että ekat liikkeet tuntu eilen ja tänäänkin on välillä tuntunut ihme muljahduksia. <3 17+4 on tänään. Mulla on toinen työviikko alkamassa ja työkavereille kerroin jo heti ekana työpäivänä. Oppilailleni en oo vielä puhunut mitään. Ajattelin, että on selkeämpää lapsille kertoa vasta sitten kun maha näkyy selkeemmin. Viime viikoksi iski kunnon flunssa, mutta se oli onneksi tällä kertaa nopeesti ohi menevää ja tää toinen työviikko sujuu jo ehkä vähemmän sumussa. Tiistaina jännittää eka neuvolalääkäri. Nyt sit töiden kanssa alkaa sit nää "kukahan pitäis mun tunnin kun mulla on lääkäri/neuvola?". Oon sen verran tunnollinen, että ärsyttää kun joudun lykkäämään omat työni jollekin muulle kun neuvolan tädit, lääkärit ynnä muut on mahdollista tavata vaan sillon ku itelläki olis töitä.

Mua kans jännittää huominen ultra. Sen mä tiedän et vauva hengissä siel on ku nytki potkii, mut onko kaikki muuten hyvin...

Eikäää, ihanaa.. Mun vatsassa taitaa olla menossa jumppatunti <3
Vihdoinkin saan nautiskella näistä liikkeistä :) vieläkö tuntuisivat vatsan päälle niin pääsee mieskin osalliseksi näistä jumppahetkistä :) on kyllä oudon tuntuista näin ensi kertalaiselle :D

Tsemppiä kaikille rakenneultraan!!

Voi kun on taas paljon tullut tekstiä, terkkui täältä Turkista! On kyllä niin kuuma et huhhuh! Auringossa ei kyllä pysty olla kauaa eikä varjossakaan oleminen kauheesti helpota oloa. Nyt näin yöllä täällä on semmoset 28 astetta lämmintä, voitte kuvitella kuinka kuuma täällä on päivällä! Vettä kuluu todella paljon! Pitää päästä ostaa kesähattu jostain kojusta huomenna.. :) ainiin nyt alko rv 17+0 maanantain puolella kun jo ollaan.. :)

Mulla ru viikonpäästä, vähän kyl rupee jo jänskättää:grin

Nyt oon kehitelly itselleni ihan mystisen kipukohtauksen, eli lähtee mahan oikealta sivulta ja on melkein koko mahan sivun pitunen kipualue, laajenee nivusiin sekä pakaran ja reiden yhtymäkohtaan. Jos vielä siitä kipuuntuu niin rupeaa säteilemään koko oikeaan takareiteen, eikä yhtään pysty liikkumaan/vaihtamaan asentoa. Eilen kärähti uunijuurekset uuniin kun en päässyt ottamaan niitä pois. Pysty vaan istuu yhessä asennossa sohvalla ja kaikki liikahdukset sattu ihan tajuttoman paljon. Sama käyny nyt pari kertaa ja sattuu niin taatanasti. Ei oo suppareita sen erotan, mut mitään muuta noin kipeetä en oo kokenu. Kohtaus kestää siinä puolisen tuntia ennenko helpottaa.

Bumble84, kohtalotoveri. Nuo kivut on inhottavia. Kuulostaa tismalleen samalta, mitä mullakin on jatkunut jo reilun kuukauden päivittäin. Oon oppinut löytämään itselleni oikeat asennot hieman helpottaaksemi kipua, mutta ei siihen mikään tunnu oikein auttavan. Särkylääkkeet myös aivan turhia. Tsemppiä!

Pitkästä aikaa kirjoitankin enkä vaan lueskele sivutolkulla per kerta :) Tänään poksahti 20+0 ja puoliväli <3 Pahoinvointi kuvotuksineen ja oksenteluineen kiusaa mua edelleen, toivosta jo luopunut, et loppuiskaan ennen tammikuuta. Energinen keskiraskaus on tän raskauden kohdalla ihan urbaanilegendaa mulla.. Sen sijaan ällöilyn päälle tarjoiltu mulle närästystä ja selkäkipuja. Pääkivut on vähän hellittäneet muutaman viikon takaisesta *koputtaa puuta*. Masu on aika iso pallo jo ja liikkeet tuntuu vähintään iltaisin nukkumaan käydessä. Ne piristää mieltä <3 Toissailtana mieskin pääsi tuntemaan potkutouhuja :') Kiitos nettijärjestelmämuistutuksesta! Sain tunnukset ekasta neuvolasta enkä oo muistanu hoitaa asiaa. Hups!

Onnea Zuikkeli poikalupauksesta :)
Täälläkin poksu tänään 20+0 ♡ Mulla 1,5kk oikea korva vaivannut. Syödessä tai aivastaessa sattuu törkeen paljon tärykalvoon :( Huomenna neuvolalääkäri ja 3. lääkäri, jolle tuun valittamaan tästä vaivasta.. Edelliset ei ole korvassa mitään nähneet, niin toivottavasti tää laittais edes tarkempiin tutkimuksiin!

Siiseliini mulla on kans ollu pari viikkoa oikea korva kipeenä..tuntuu vähän samalta ku korvatulehus ja samalla myös kyllä päätäkin särkee

Tonne uktrakuulumisii jo kirjotinkin, että meillekin tulee poika :) Niin innoissaan oon (ja mies vielä enemmän) et varmaa kuulutan ihan joka ketjuu vielä tän :grin Ja kaikki muutenkin oli hyvin.

Onnea Bettie ja Zuikkeli hienoista ultrakuulumisista :) itse joutuu vielä reilun viikon ru:ta jännittään, jotenkin nyt alkaa olo kallistuun pojan puolelle

Takaisin