Mäkin pistin eilen tilaukseen töihin mamma-mallin housut :) toivottavasti ne tulis ens perjantaina niin pääsisin ennen lomaa sovittamaan, eikä ne lojuis montaa viikkoa meidän pukuhuoneessa kaikkien töllisteltävänä :D en vielä työkavereille haluais tästä kertoa. Esimiehelle en ole kertonut, kun on lomalla, mutta periaatteessa se kyllä nyt taitaa tietää, kun lukee sähköpostiaan lomallaankin ja varmaan on huomannut siellä tuon tilausvahvistuksen noista mun housuista x) toivottavasti vetäs aamu-/päiväkahvit väärään henkeen, kun luki sen viestin :D
Ens viikolla pyydän toisen toimipaikan esimiestä kans tilaamaan sinne mulle yhdet työhousut, kun en siellä itse noita tilauksia saa hoitaa. Tiedän, että se ainakin suhtautuu asiaan tosi ihanasti, kun on muutenkin niin mukava ja ymmärtäväinen esimies.
Ps. Vedin sit tässä vahingossa reilut 4h päikkärit, kun oli pari aamuvuoroa takana ja ihan hillitön väsymys, ettei silmät pysyny auki :/ siinäpä meni tämä päivä nyt "pilalle", kun nyt on jo näin myöhä ja ei ehkäistä illalla saa heti unta.