La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sokerihuurre,mulla näkyy kans ja mies tuumas just samaa ! Meinasin kuolla nauruun sen kommenttiin :D onnuo miehet vähä..<3:D
Raskausarpia ei oo ku muutama pieni ennestään(painonmuutoksesta ennen raskautta),nyt raskaudesta ei oo tullu,saapa nähä miten tulee :)

Mä varmaan keittäisin jatkuvalla syötöllä teetä/mustaherukkamehua. Ja vetelisin varmaan jotain kurkkupastilleja. :P

Mulla kanssa linea negra alkaa himmeenä näkyä. Raskausarpia on edellisestä raskaudesta niin paljon, että ei tarttis enempää tulla. Mulla ei edellisessä raskaudessa auttanut mitään vaikka rasvasin ja öljysim vatsanahkaa monta kertaa päivässä. Arpia tuli kaikesta huolimatta. Onneks ne kaikki tuli alavatsaan bikinirajan tuntumaan, niin eivät siellä haittaa kun eivät näy minnekään. Karvoja mulla kasvoi vatsaan edellisessä raskaudessa ihan sikana ja tänään huomasin, että näin näyttäisi käyvän tässäkin raskaudessa. Ne siis hävisi kyllä sit synnytyksen jälkeen itestään. Eli nou hätä :D

mullei oo ikuna näkyny linea negra, mutta tuskimpa se esikoisen sektion jälkeen näkyskään kun sektio arpi lähtee navasta alas päin meneen.

Täällä tunnollinen työntekijä sairastaa kesäflunssaa lomalla! Ai, että ottaa pannuun, mut minkäs teet. Tänää täyty apteekista hakee nenäsuihketta mitä saa käyttää, että sais nukuttua.
Mut kiva olla lomalla ja selata netistä kaikkia söpöjä vauvajuttuja :) Olis niin ihana tuntea jo pienen liikkeet mut en kyllä hyvällä mielikuvituksellakaan ole tuntenut mitään vielä :) viikkoja nyt 15+4. Mun maha on niin porisevaa sorttia muutenkin et liikkeet hukkuu muihin porinoihin jos niitä olisi :)
Tiistaina olisi neuvolaan meno.
Raskausarpia ei vielä ainakaan ole tullut ja toivottavasti pysyisivät poissa :)

Kaivelin jemmasta kaksi omalta vauva-ajalta säilynyttä soittorasiaa. Ne toimi vielä vaikka ulkonäöltään ovatkin aika elämää nähneitä :) Ihana soitella niitä omalle vauvalle sitten!

Mulla on kans karvanen maha ja vielä mustia ja paljon!:D

Onko täällä muita joilla aivan omituisia mielihaluja?:D
Siis mä en käsitä mut mä voisin päivät pitkät impata fairya ja mietin jopa miltä se maistuu,ja varmaa maistaisinki jos se ei ois saippuaa!! :'D en käsitä !:D ja voi harmituksen määrää ku sitä ei voi syyä :D
Järki ny kyllä sanoo et en sitä imppaakkaan,kohta oo näitä vähäsiäkää aivosoluja muute jälellä :D

Mulla ei oo mitään mielihaluja ilmenny ainakaan vielä.

Nyt 16+2 ja hirvittää. Kelläs kaikilla muilla sitä verta olikaan tullu? Mul ei oo aiemmis raskauksis tullu ollenkaa, mut eilen vessareissulla huomasin että tuli sellasta hailakan punasta pyyhkiessä. Sit myöhemmin ei tullu mitään. Ja nyt tänä aamuna rusehtavaa pyyhkiessä. Eli tosi vähän mut pelottaa silti. Mul on ollu maha tosi kovalla ja mietin voisko se vaikuttaa, mutmut. Ja nyt vielä viikonloppu, omas kunnas ei oo päivystystä ja neuvolaaka ei voi soittaa. Alapää aristaa, ja mietin et oisko vaa limakalvot rikki, mut mielikuvitus on niin kova :sad001

Bettie: luultavasti kaikki on ihan hyvin kun vuoto tuollasta pyyhintävuotoa.
Mut ainahan se säikäyttää! Mulla verta tuli varmaan useamman viikon yhteensä (pyyhintävuotoa) tuossa 7-8 viikon paikkeilla ja kaikki oli silti hyvin vaikka silloin on vielä ne kriittisemmät viikot meneillään.

Bettie mulla tullu verta, mulle sanottiin että jos on vuoto kirkasta eikä oo hyytymiä tai oo niin runsasta kuin menkkavuoto niin pienellä on kaikki hyvin, rusehtava veri on vanhaa verta jota esiintyy varsinkin yön jälkeen kun on pitkään ollu makuulla, mulle terkka sanoi että yön jälkeen saattaa olla hyytymiä kun veri ei oo päässy pois. Limakalvot on niin herkillä ettei tarvi kuin yks raapasu että veri alkaa vuotaan. Mulla tullu tällä viikolla 4 päivänä vuotoa vähän, yleensä ollu ruskea ja alapää aristaa vähän ja aion huomenna puhelintunnilla soittaa neuvolaan.

Limakalvot saattaa herkästi vuodella varsinkin jos on peittoa heiluteltu. Jos ei nyt enempää vuotele, niin ei varmaan oo mitään hätää. Mut jos jatkuu tai yltyy niin oman mielenrauhan vuoksi ois varmaan hyvä päästä näytille lääkäriin tms.

Sitä mäki mietin et limakalvoista johtuis. Mul siis nytki aristaa sitä aluetta mihin paperi pyyhittäessä koskee. Ja nivusia särkee ja häpyliitosta mut ne nyt varmaa on ihan liitoskipuja nyt. Ja toi toinen nivunen on siitä outo, et se särkee aina ajoittain vaik ei oiskaa raskaana, mut ei siitä oo mitään löydetty. Imusolmukkeet ilmeisesti vaan niin herkät jos pikkuhousut sattuu puristamaan.

Anopille kerrottu ja ihan mielissään oli, heti alkoi lankoja etsimään että minkä värisiä sukkia ja muita neulepukuja haluan :)

Täällä ei ole näkynyt verta mutta ainakun enempi jomottelee massua niin vähän ajan päästä hulahtaa v-vuotoo, heti vessaan tarkastamaan minkä väristä se oli... :sorry:

Tosi raskas työviikko takana ja heti pukkaa flunssaa päälle... En tykkää yhtään! :(
Pitkä vapaa alkaa ja olisi vaikka mitä hommaa, mutta eihän tässä mitään jaksa tehdä...
Minullakin ollut nyt parina päivänä niukkaa vuotoa, mut johtuu varmasti noista limakalvoista, kun ovat niin herkät, luin jostain, että veri määrä lisääntynyt jo 20%, ja siksi limakalvot herkemmät ja verta voi tulla, nyt siis rv 16+0....
Täytyy ottaa kuumaa mustaherukkamehua, panadolia ja painua pikku neidin kanssa päikkäreille, jos illemmalla ois jo parempi olo...

Minullakin on niitä mustia karvoja navan ympärillä ja siitä alaspäin :banghead: yritin niitä pinseteillä nyppiä niin mies katsoi kyllä just sen näköisenä että et oo tosissas :facepalm:mut enhän kehtaa mihinkään mennä tällaisen karvamahan kanssa jossa mahaan koskevat :grin:grin

Mulla ei oo näkyny mitään mustia karvoja mahassa eikä toivottavasti tulekaan! :D

Mulla kans "karvaviiva" navasta alaspäin ja ylöskin päin.:facepalm::wtf: Oon kuumavahalla vetänyt, pysyy pitkään poissa.:grin

Mulla yksittäisiä tummia "kromosomikarvoja" kasvanu navan seutuvilla aina :) Onneksi noita ei enempää ole kehinyt.
Tänään oli mammafarkut laitettava töihin, kun normi farkut alkaa ahistamaan massun seutuvilta :)

Takaisin