La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Maajo ja Sokerihuurre. :) anoppi sanoi kanssa yhdistävänsä ihan minkä haalarimallin ohjeeseen tuon. :) itse kun ei ole yhtään taitava noiden neulosjuttujen kanssa, niin ei ole hajuakaan miten mitäkin voisi yhdistellä. :)

Nyt on siis pätkispuku tilattu. Pätkikset on vielä mun ehdottomia suosikkeja lauantain karkkipäivinä :)

Mulla on ru 25.8 (taisin ehkä kirjottaa aikasemmin väärin,10.8 on neuvolalääkäri,joka meillä kuulemma joka kerta ultraa. Saa nähdä suostuisiko se jo arvuuttelemaan sukupuolta..) ja sillon on 20+4. :)

Kauanko teillä meni että saitte sen rakenneultran ajan?
Mulla oli maanantaina se lääkäri ja sano että hänpä pistää kyssiin lähetteen että sieltä tulee kirje sitten kotiin.. Ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkä :shy:

Hemmutar: mulla tuli samassa kuoressa np- ja ru-ajat :)

Kyssistä tuli eilen kirjeenä gynen sanelu, hyvä juttu saan laittaa sen neuvolakortin väliin kun enhän mä muistanu reissuun ottaa neuvolakorttia mukaan, gyne siitä mulle motkottikin että pitäs olla aina mukana ja nyt pidät sen mukana vaikka kauppaan menisit.

Täällä aika nt-ultraan varataan neuvolakäynnillä eli ajan saa ekalla käynnillä. Rakenneultraan muistaakseni saa ajan nt-ultrassa kun viikot on määritetty.

Mulle tuli kummatkin ultra ajat postissa, neuvolan jälkeen odotin jonku 3 viikkoa niitä..

Täällä ollaan lomailtu pari viikkoa ja hurja määrä viestejä olikin tullut :) täytyt illalla lukea ajan kanssa.

Täällä alkanut kultainen keskiraskaus, väsymys ja paha olo kadonneet pientä etovuutta silloin tällöin lukuunottamatta :) maha kasvaa ja housut ei mene kiinni.. Dopplerilla kuuntelen välillä sydänääniä ja kuuluvat jo tuosta navan alta vahvasti jumputtaen <3 aurinkoista heinäkuuta kaikille :)

Rv 15+1 nyt menossa :)

Täällä ru on 20.8. Kovasti sitä jo odotellaan. Np-ultrassa pikkuinen oli niin vilkas, että eivät meinanneet saada otettua mittoja :D Pikkukaveri ei pysynyt yhtään paikallaan ja kääntyi koko ajan kasvot anturia vasten niin meinas koko niskapoimu jäädä mittaamatta :D. No mitat saatiin ja niissä ei mitään poikkeavaa. Esikoinen on (vähän vajaa 9kk) on tyttö ja hänen raskautensa oli ihan erilainen kuin mitä tämä on ollut, joten kovasti jännätään onko tämä kakkonen sitten poika ;)

Mä sain nt-ultrassa sen rakenneultran ajan ja se on 17.8.

Kauanko teillä meni että saitte sen rakenneultran ajan?
Mulla oli maanantaina se lääkäri ja sano että hänpä pistää kyssiin lähetteen että sieltä tulee kirje sitten kotiin.. Ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkä :shy:
Ei menny kuin muutama päivä, niin tuli KYSistä kirje :)

Mä sain nt ja ra ajat muutama viikko ekasta neuvolasta :) aluks olis ollu 19.8 ra mutku la muuttu viikolla taakse päi ni joutuivat vaihtaa sen naistenklinikalla. Nt:n yhteydessä sainki uuden ajan joka on 10.8 <3

Mulla ensi viikon perjantaina nt-ultra Naistenklinikalla ja viikkoja 12+5 sillon. :)

Muokattu viimeksi:
Juu kyl tää aika menee jotenkin tosi nopeasti.... Välil tuntuu et vähän liiankin.. 12 viikkoa jo siintä ku tein plussa testin.... ☺

Takaisin