La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä jo toivon että alkais mahdollisimman pian näkyy maha.. Mutta voi olla että menee hetki, kun tämmönen pömppis muutenkin.. :D toivon että kesäloman lopussa alkais näkyy jo.. En ees malta odottaa kesäloman alkamista! :D siihenkin on vielä liian pitkä aika..

Hemmutar, en oo vielä perehtynyt siihen sivuun kovin. Kuvan löysin siitä lahkeellisesta ja sen lähetin anopille että onnistuuko :D
Joo Kuopiosta olen, kiitos vinkistä! :)

En nyt muista oliko se tää ketju vai joku muu, missä puhuttii siitä suolasta. Tänää bongasin uutuuden omalt fb-seinältä. Kristallisuola (ruususuola) jodioituna, joten jos ei halua käyttää niitä kaupan puhdistettuja suoloja vaan haluaa käyttää maukkaampaa suolaa, ni nyt sellanen on markkinoilla toistaseks yhdessä paikassa. Siinä on 25g/kg jodia eli saman verran ku kaupanki suoloissa. https://tuisa.fi/index.php?id_product=110&controller=product&id_lang=2 Ja saa myös 500g:n pussissa.

Apua miten uskomattoman ihana toi pätkispuku on! En ehkä kestä! Heti laitoin anopille toiveena kuvan kera tuon. Mutta en löydä mistään tuon potkuhaalarin ohjetta, ainoastaan sen "pussin" ohjeen mikä on novitan sivuilla. Tiiätkö Maajo ohjeen tolle potkupuvulle? :)

Millä viikoilla teillä on toi rakenneuä, kun monella tuntu olevan tosi aikasin? :)
Mulla olis se 31.8 ja viikkoja sillon 21+2.

Näkyikö Sokerihuurre sulla siellä ohjekin? :) Mä sain sen ekan linkin kautta vain kuvan näkyviin. Johtuukohan kännykällä selailusta, koska mitään muuta ei tullut näkyviiin kuin kuva. :)

Mulla on rakenne uä 20+1
Eikö se yleensä ole viikoilla 18-22?
Esikonkin aikaan oli viikolla 20+

Mulla on 15.9 ja viikkoja on sillon 20+2 vissiinkin. Mutta odotan nyt ekaksi tota niskaturvotusultraa, kunpa laskettuaika muuttuis.. :D

Meillä on huomenna nt-ultra! Vielä ei jännitä, mut aamulla varmasti oon vetelät housuissa monta kertaa.

Nyt on mulla alkanut vessassa ravaaminen, vaikka käyn ennen ku lähden nukkumaan niin just kun peitto on mukavasti niin eikun taas. Todella turrhauttavaa.

Rv12+6

Tuo vessassa juokseminen on mulla yöllä kanssa runsaampaa, viime yönäkin mies heräs joka kerta kun lähdin vessaan. Sanoi että tää on varmaan jo kuudes kerta kun käyt(varmaan tulee käytyä 7-8krt), no tää on tätä.. Onneksi saan kuitenkin aina unenpäästä kiinni samantien. :)

Kiitos Maajo :)
Miten mää en noita löytänyt netistä.. Voihan se tietty olla että puhelimella kun seikkailee niin... :(

Täällä ainakin taas viime yö juostiin pissillä vähän väliä..
Loppuyö meni hyvin kun osasi nukkua selällään niin ei kyllä pissittänytkään..
Taitaa rakko olla niin kovilla kun tykkään mahalleni nukkua :grin

Voi itku, etova olo ja ukkonen riehunu jo tunnin täällä. Pitäis saada aamupalaa ja lähteä töihin tossa yhdeksän maissa eikä viittis soittaa töihinkään näin myöhään että en pysty tulemaan... Ja huomenna olis joku aikainen aamuvuoro mikä pelottaa jo valmiiks! :(

Muokattu viimeksi:
Mä yritin googlailla tuota haalarimallin ohjetta mutta en vielä löytäny, ilmeisesti siinä on sovellettu kahta eri ohjetta, haalarin ohjetta ja tuon pätkisnutun ohjetta. Mutta ohje tuolle nutulle löytyy ihan novitan sivuilta: https://www.novitaknits.com/fi/fi/neuleohjeet/oma-patkis-nuttu-novita-7-veljesta ja siinä toisessa pätkishaalarin linkissä oli sovellettu tätä haalarin ohjetta pätkishaalariin http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23

Mun rakenne ultra on rv20+2, että ihan hyvään aikaan, just laskin että enää vajaa 6vkoa siihenkin ois, kamalaa kuinka aika juoksee.

Muokattu viimeksi:
Mulla on rakenneulta 9.9 ja viikkoja silloin 19+4. Meillä oli keskiviikkona nt-ultra ja kaikki oli oikein hyvin ja kaveri potki minkä kerkes :joyful:Mulla on kohtu kääntynyt takaa ihan tuohon eteen ja ultraaminen onnistui paljon paremmin päältä kuin alakautta, jännää:)

Mulla on nyt öisin ollut paljon häntäluun juilimista/vihlomista ja tänään huomasin, että mulla on lantion asento muuttunut tosi paljon, kääntynyt takaa selkeästi eteenpäin. Seksin aikana oon jo pisempään ihmetellyt kun normi asennot ei toimi enää samallalailla/jotenkin tarvii vääntyillä ja muunnella asentoja. :hilarious: :wideyed: Onko muut kiinnittänyt tämmöseen huomiota?:joyful:

Takaisin