Täälä olisi vielä yksi ensimmäistään tammikuussa odottava. Olen seurannut tätä ketjua kyllä positiivisen testin tehtyäni, mutta neuvolaa varatessa minulle sanottiin lasketun ajan olevan helmikuun puolella, joten seurasin sitäkin. Nyt on neuvolassa ensimmäisen kerran käyty ja korttiin kirjoitettu la 31.1.16 (9+5), joten liityin sitten tänne, koska uskon ultrassa vielä ajan hiukan aikaistuvan. Nykyinen la on minun ja äitini syntymäpäivä, joten salaa toivon itselleni parasta lahjaa, mutta uskon, että lapsi haluaa viettää ihan omia syntttäreitään :) Ikää minulla on 29 vuotta, lapsen isällä 23 ja Oulussa asutaan.
En ole käynyt vielä missään ultrassa, joten ei ole edes varmuutta, että kyydissä on ketään, vaikka oireita on kyllä ollut tasaisesti. Ei järkyttävästi, mutta kyllä sitä vessanpönttöä on tääläkin halailtu ja sänky tullut tutuksi. Ensimmäinen ultra minulla on vasta 28.7. Harmittaa siinä mielessä, että olisin halunnut kertoa vasta ultran jälkeen, mutta veljelläni on häät 25. päivä, enkä missään nimessä halua tämän paljastuvan siellä, joten ei kai auta muu kuin aloittaa kertominen. Voisihan sitä mennä ultraan omalla kustannuksella, mutta 200 euroa en ole siitä lystistä valmis maksamaan.
Itse olen ollut tästä hiukan jopa järkyttynyt ja muutamaan kertaan halunnut perua koko jutun, mutta se taitaa olla normaalia, mitä on muiden kirjoituksia lukenut. Ja itsellä on ollut viimeisen vuoden aikana sen verran muutoksia elämässä, että ihmekös, jos vaatii vähän sopeutumista.
Onnea kaikille odotukseen