La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei niitä kovin usein siellä Lidlissä ookaa. Kait niitä jostai sellasista liikkeistä vois löytää mis myydää muitaki peittoja ja tyynyjä :) Mut hinnoista en tiiä sit niissä taas.

Mää oon täällä ihan itkun partaalla!
Tänää olis ollut nt-ultra ja just huomasin, et oli tullut viesti ja se on peruttu :( Ottaa niin pannuun ku järjestin oikein et mies pääsisi mukaan, että asia olisi hänellekin konkreettisempi. Oli ajatus et lauantaina kerrotaan miehen vanhemmillekin asiasta :(
Sain maanantaille uuden ajan mut en millään jaksaisi odottaa ku odotti tätä päivää niin paljon! Ja 99% todennäköisyydellä mies ei pääse sinne mukaan. Kasa kirosanoja tähän perään, itkupotkuraivari..

Sorry avautuminen, mut on niin kamala pettymys!

Enni, voi ei! :( ymmärrän kyllä että harmittaa, kun on jo varmasti laskenut päiviä ja stressannut ja samalla innolla odottanut että tänään oisitte nähneet pienen. Höh! :(

Voi höh enni.. :( ikäviä nuo peruuntumiset.

Täällä on aivan ihana ikkunanpesukeli.. :) vielä olis 8 ikkunan sisä ja välipinnat ja kaikkien13 ulkopinnat pesemättä.. mää niin nautin tästä! :D

On kyllä kesto ketutus päällä.. Voi olla et joudun vielä soittaan ajanvaraukseen ja kyseleen ens viikon loppupuolelle aikaa. Harmittaa ja miestä tuntui harmittavan myös tosi paljon, ku ei se mitenkään pääse maanantaina mukaan ultraan. Tosin meillä menee työt niin ristiin ettei ole ku pieniä rakoja mihin voisi yrittää aikaa kysellä.
Se vaan tietäisi enemmän odottelua sitten :(

Maajo: Kiits vinkistä! Nuo ei ole edes kalliita.
Mitä tarkottaa, ku on tyyny + hinta tai vetoketju + hinta... Onko tuo vetoketju joku erillinen pestävä päällinen...? Tyhmä olo tuli :-o

Itse mietin kans tota vartalotyynyä, helpottais nukkumista paljon. Eiks monet osta imetystyynyn ja nuku sen kanssa? Kun mietin että ajaako se saman asian kun tod näk imetystyyny ostoslistalla joka tapauksessa.

Voi että, mä täällä vaan itkin kun katoin tallennuksista yhdeksän kuukautta leffan.. Onneks olin yksin, mies töissä.. :D

Mulla on se doomoon isompi imetystyyny ja se oli edellisen raskauden aikana pelastus. Tosin kesällä se oli melko lämmin...

Neuvolantäti soitti tänään ja heti arvasin, että nyt on jotain vialla.
Sokerirasituksen paastoarvo oli mulla juuri yli raja-arvon, joten nyt pitää alkaa seuraamaan sokeriarvoja ja noudattamaan raskausdiabetesdiettiä. Jos jotain hyvää tässä on, niin tuleepahan seurattua syömisiä tarkemmin ja huolehdittua liikkumisesta. Älytön määrä pitää kyllä alkaa syömään leipää päivittäin.

Jei, tänään oli ultra ja lääkärillä käynti! Yksi pikkukaveri löytyi kyydistä ja nyt ois menossa ultran mukaan 9+4 kun menkoista laskettuna oli 9+5 :) Eniten pelotti sairauteni takia, että onko lääkitys kohdallaan, mutta kaikki oli senkin osalta hyvin. Testosteroni arvo mulla on jostain syystä koholla ja melkein itkua väänsin odotushuoneessa, kun pelkäsin, että oliko kaikki nyt tässä.. Mutta onneksi kaveri siellä iloisesti heilutteli ruudussa :love017

Itse oon ajatellut hiuksia värjätä silloin tällöin. Mulla on värjätty tämmöset punaruskeet hiukset ja luonnostaan oon ihan vaalea, joten tää nykyinenkin 2cm tyvikasvukin näyttää aika kaameelta :joyful: Tosin odotan ainakin nää kriittisimmät viikot ja muutenkin harvennan välejä.

Minkä takia raskausdiabetes ruokavaliossa tarvii syödä sitä leipää? :wideyed: En oo yhtään ite siis perehtynyt siihen ruokavalioon, pelkään vaan ite joutuvani siirtymään siihen myös jossain vaiheessa.. Mulle ei vaan leipä oikein sovi, tai sit tarvii alkaa jotain gluteenitonta syömään..

Mulla on enemmän ongelmana se, että verensokeri nousee luonnostaa hitaasti, ja se helposti aiheuttaa sit sitä et tulee syötyä enemmän ku ois oikeesti tarpeen :rolleyes: Ja ehkä siks laihtuminenki on niin vaikeaa ja hidasta.

Enkai mä nyt hirveesti vahingoita tuota papua tuolla mahassa jos syön täytetyn katkarapupatongin? :o :D ihan sama, ei se yhdestä patongista vahingoitu.. ;)

Takaisin