Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinuna juttelisin asiasta lääkärin kanssa. Itse en uskaltaisi, koska ennenakaisen synnytyksen riski ois mulla kuitenkin mielessä.. Ja olemassa. Jos lääkäri sanoo että mitään riskejä ei sulla oo ja itte jaksat reissata niin ehdottomasti, go for it :)Me ehdittiin varata Espanjan reissu marraskuun alkuun (2viikkoa!) just ennen kuin plussasin. Ja kun ei ollut suunniteltu raskaus niin ei tullut mieleenkään ettei toi reissun ajankohta olis hyvä.. Miulla on laskettu 30.1 ja mietin et uskallanko lähteä reissuun.. Takas tultaisiin 18.11..

Tiedän! etuajassa juu mutta selitin itselleni että osui nyt niin hyvään hintaan hyvät kärryt ettei voi olla hankkimatta. Esikoinen voi testata niitä ens viikolla muumimaailmassa ja muutenkin, luovun niistä filuista mitä on kahdet turhaan pyörimässä. Ja mitä jos tää on mun vika raskaus? ihan on perusteltua hankkia kärrit joista itte nauttii enempi, eikö!
. Ja ei kyllä ole vielä tietoakaan mistään ihanasta keskiraskauden virkeydestä. Ihan kuolemanväsynyt olen ilman noita yöheräilyjäkin. Myös nukkuma-asentoja täytyy nähtävästi vaihtaa. Olen tottunut nukkumaan sellaisessa puolittain kyljellään ja puolittain vatsallaan asennossa missä jalan alla ja käsien välissä isot tyynyt. Nyt yöllä heräsin siihen että kohtuun sattui juuri siltä puolelta mikä oli sänkyä vasten. No vaihdoin sitten nukkumaan selälteen ja kipu helpotti. Muutaman viikon tässä vielä ehtii selälteen nukkua kun sitten täytyy kehitellä joku hurjan hieno kylkiasento (kymmenellä tyynyllä varustettuna, tai ehkä hankin jostain sellaisen vartalotyynyn) missä ei kaadu yhtään eteenpäin ja mikä ei paina kohtua.