La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä suunnittelin pitäväni jalat ristissä vuodenvaihteen yli, ei haittais vaikka menis yliajalle. Itseasiassa 41+5 vois syntyä, niin saisin synttärikaverin :D Ainahan sitä saa toivoa koska lapsi syntyy, mutta jos vauva haluaa tulla etuajassa maailmaan, niin sille ei mitään voi. :) Ei se maailmanloppu oo vaikka joulukuussa jo syntyiskin, pääasia että kaikki menee hyvin <3

Esikoinen synty 41+4, niin en usko että tämäkään kovin hätäisesti tulee. En oo kärsiny koskaan edes harjotussuppareista :D

Ihania ultrakuulumisia! :) itse pitää vielä vko odotella. :)

Olen itse syntynyt joulukuun viimeinen päivä, enkä ole koskaan kokenut kiusaamista kyseisestä asiasta. Tuli ihan puskista että sellaistakin voi olla. Päinvastoin olen aina ollut ylpeä siitä että olen niin loppuvuodesta syntynyt kuin olla ja voi. :)

Menin itse 6v kouluun ja olen pärjännyt ihan yhtä hyvin kuin alkuvuonna syntyneet. Itse olen jopa vähän ajatellut että olispa ihanaa jos pienoinen syntyisi joulukuun puolella. :)

Tohon synnytykseen oon miettiny ku yleensä uutenavuotena on synnärit täynä et kuikankohan moni synnyttää sit uutenavuotena tästä ryhmästä :D ollaan kaikki samaan aikaan sit ponnistamassa ;)

Eih, mä luulin et silloin ois edes vähän väljempää synnäreillä. Esikko synty heinäkuussa ja pahimpaan ruuhkaan. Silloin oli niin täyttä et salissa ku kattelin sitä koneen ruutua niin tais vaan yks sali/kammari olla tyhjänä. Ja synnyttäneiden osasto oli niin täynnä, et niitä sänkyjä kärrättii naistentautien osastolta ku oman osaston sängyt loppu kesken. Nuorempi synty elokuussa ja kyl äkkiä se meiän huone täytty synnyttäneiden osastolla, sänkyjä erottavat verhot loppu kesken :grin.

Ihania ultra kuulumisia täällä :) Ihan itku tuli kun olen teidän kaikkien puolesta niin onnellinen! :) Toivottavasti saataisiin pian lisää näitä hyviä kuulumisia :) ja lauruskaah, miten ihana kuva! ajatella että siellä ne pienet kellii meidän masussa, itellä vieläkin vaikee sisäistää sitä asiaa.. tuntuu tavallaan että se lapsi kasvaisi jossain muualla ja tammikuussa se sitten tuodaan syliin kipujen saattelemana:grinon tää elämä vaan välillä niin ihmeellistä:love7

mä taas tykkäsin joulun ja uuden vuoden välillä synnyttää, ainakaan kokkolassa ei ollu ruuhkaa, kun menin käynnistykseen meidän huoneessa oli kolme muuta mun lisäksi, kaks synnyttänyttä, 1 jolta oli menny vedet muttei supistellu ja mä käynnistyksessä, mä olin yön huoneessa ja huonetoveri lähti aamuyöstä saliin ja mä varhain aamulla ja kun huoneeseen palasin vauvan kaa oli muut pedit tyhjänä eli oli aika rauhallista siellä, mää taas oon kuullu että maaliskuussa on kiiruisinta aikaa kun "juhannusvauvat" syntyy ;)

Pakko äristä tänne... on se kiva kun ulkona on kaamee paskaralli ja +21 lämmintä sekä mä joka oon raskaana, arvatkaa meinaako laatta lentää??

Hassua miten nää ultrakuulumiset saa mut herkistymään! :') onnea hyvistä uutisista <3
Täällä olis np-ultraan viikko! Tuntuu ikuisuudelta :D

Täällä oli muuten ruuhkaa -13 maalis-huhtikuun taitteessa kun esikoista olin synnyttämässä. Tädin tuttava oli kotiutettu myöhään illalla että saatiin paikkoja lisää :D oli kummiskin sen verran "pitkä" mun synnytys että sain olla yksin vieriosastolla. Eli ruuhkat just helpottanu :D

Itellä alkanu kans tää herkistely, kun näkee telkussa jotain vauvoihin liittyvii ohjelmii tai pelkästää ku kattoo eläinohjelmii :D en mä tämmöne normaalisti oo! :D
Reilu viikko itsellä myös ultraan.. EI JAKSAIS ODOTTAA ENÄÄ!

Täällä kanssa oli npultra aamulla jo ja tällä kertaa kaikki oli oikein hienosti!!!♡ erikoislääkäri teki perusteellisen ultran ja kaikki elimet oli hienosti kehittynyt ja rakenteet kunnossa. Nähtiin myös 3D kuvaa pienestä ♡ La aikaistui muutamalla päivällä ollen nyt 4.1 eli tänään tasan 12+0.

Niptiin pääsin myös ultran jälkeen ja kaks viikkoa ootellaan tuloksia. Samalla saa sitten kivana plussana sen sukupuolen tietää.

Oliko teillä miten liikkuvaisia vauvoja jotka ootte np-ultrassa käyneet?

Esikoinen synty -11 maaliskuussa ja silloin oli ruuhkaa... Kun taas toinen synty -12 elokuussa niin silloin oli tosi rauhallista....

Aluks oli tosi rauhallinen ja nukku.... Hetken päästä rupes riehumaan hirveästi.... ☺

Takaisin