La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Otetaan äitiyspakkaus ehottomasti, ihania nuo kuosit. Mun vanhemmilla on hirmunen kasa lastenvaatteita varastossa (osa munkin vanhoja XD ), niin pitää sille lapselle saaha jotain "ihan omaa".

Kauhulla täällä luen noista teidän oloista ja oottelen millon osuu omalle kohalle... Tsemppiä!

Ja vihdoin ja viimein selkee plussa túli testiin :excited001 (viikkoja olevinaan 5+3)

Että pitikin manata sitä hyvää oloa viime viikolla... Eilen päivällä se alkoi, se huono olo ja siihen päälle vielä se vetämättömyys..:dead:
Kamala nälkä olis mut hyi olkoon se tunne kun edes aukaisee jääkaapin ovea :grumpy:
Tahtoo sen normaaliolon takaisin!! :grin

Tänään 7+5

Jomotuskipua tuntunut koko aamun selässä ja en voinut nukkua mahallaan kun tisseihin koski aivan *$%%~};*
Aamukahvia tekisi mieli mutta...:schocked028pitää varmaan mielenvirkistykseksi lukea mitä sai syödä ja mitä ei... Juoksemaan olisi himo, varmaan väsymys iskee aamuisin takaisin ylireippaudella
Rv5+3

Täällä on pahoinvointi nostanut entisestään päätään. Not nice! Vajaan viikon päästä on omat häät, toivottavasti silloin ei ole pahaa oloa. :) onneksi syöminen kyllä helpottaa, jos saa nopeasti jotain alas.
Mikään makea ei maistu, ei sitten ollenkaan. Suolaista tekee kyllä mieli, esim. lohkoperunoita aivan julmetun paljon! :)
Lähdemme pariksi viikoksi häämatkalle pian häidemme jälkeen, siellä meinaan kyllä sitten ihan rennosti syödä jäätelöä ym. mitkä helpottaa pahaa oloa. Nyt kun olen vältellyt kaikkia herkkuja jotta hääpuku mahtuu päälle. :) en kyllä mitään 5kg:a meinaa reissulta tuoda, vaan toivottavasti ihan samoissa painoissa tullaan takas. :)
Eikös se paino ala vasta siinä vkolla 13-14 nousemaan, ainakin näin olen useasta lähteestä lukenut. :)

Täällä otetaan kanssa tuo äitiyspakkaus kun mitään ei ole ennestään, esikoinen tulossa. :) ja voi vitsit kuinka hauska toi isyyspakkaus, ehdottomasti sellaisen teen. :)

Täälläkin yksi valvoja viime yöltä! Ensin ei meinannut millään uni tulla, jonkin verran koski mahaan niin näin jo kauhukuvia että tässäkö tämä nyt sitten oli ja en ainakaan saanut unta. Sitten kun sain, niin heräilin vähän väliä ja noin neljän maissa oli ihan pirteä olo. Tietysti sitten kun vihdoin nukahti niin aamulla kellon soidessa väsyttikin ihan kunnolla :sleep011

Tänään menen kokeilemaan akupunktiota elämäni ensimmäisen kerran, jos saisin alaselkäkipuni kuriin jo tässä alkuvaiheessa. Hoitaja ainakin vakuutteli hoidon olevan täysin vaaratonta, mutta silti hieman jännittää. Saa myös nähdä montako kertaa hoidon aikana saa juosta vessaan, kun joutuu mahallaan makaamaan ja rakkoa painaa :laughing002

Me ei oteta äitiyspakkausta, ei otettu esikoisellekaan. En niin tykkää sen sisällöstä ja kynsisakset sain kaupasta, liukkaria on ennestään :cool:

Mulle ei vieläkään oo tullut muita oireita kuin levolle käydessä jomotukset alavatsassa. Paitsi jano on koko ajan, liittyyköhän se tähän tilaan vai onko niin hellettä :D

En vielä tiedä otanko äitiyspakkausta vaikka kaikki menisi hyvin. Viime pakkauksesta jäi käyttämättä kokonaan yli puolet vaikka oli esikoinen, harmitti sinällään vaikka tiettyä tunnearvoa pakkauksella on. :Heartred

Isälle annoin isyyspakkaukseen juuri ennen sen vuotisia MM-kisoja isälle ja pojalle(syntyi sopivasti kesken kisojen) pelipaidat ja huivit :wav Isälle myös muutamia erikoisoluita ja jotain muutakin siinä oli mitä en muista

Mullakin meni viime yö todella levottomasti, niin kun on mennyt jo monta yötä. Päivisin tähän elämänmuutokseen liittyvät käytännön hankaluudet ja epävarmuustekijät eivät ahdista, mutta sudenhetkenä maailma tuntuu ihan toiselta... Lisäksi aamuyöstä mahaan on alkanut sattua, kun tuo paha olo on mulla suoraan verrannollinen mahalaukun tyhjenemiseen ja se ei kyllä nukahtamista uudelleen yhtään auta. Ah sitä aamun ja aamiaisen tuomaa helpotusta ja normaalia oloa!

Ihana idea tuo isyyspakkaus, meillä mies olis varmaan ihan fiiliksissä kun hössöttää jo muutenkin niin paljon. :)

Tänään kattelemaan rivarinpätkiä ja lainaneuvotteluihin, perjantaina vannomaan valat ja pokkaamaan paperit uunista ulos. Eletään kyllä sellasia muutosten aikoja että tarkenee!

Äitiyspakkaus mekin otetaan, koska kyseessä on esikoinen eikä meillä ole vielä ostettuna mitään lasta ajatellen. Äitini on kyllä säästänyt pieniä vaatteita, lapsenlapsia varten. Odottaa innoissaan, että saisi niistä luopua. :cheers

Maajo, minunkin piti tilata se peitto. Toivottavasti nyt kyytiläinen pysyy mukana ja pääsee käyttämään peittoaan..

Meilläkin äitiyspakkaus on tervetullut. :) toki vaatteita tulee ite ommeltua ennen vauvan syntymää, kun ammatti-ihmisiä ollaan. :wink

Mulla on kans pahoinvointi nostanut päätään oikeen kunnolla.. yöllä joutu käydä oksentaa monta kertaa ja aamu on yökitty tyhjää ku ei oo enää mahassa tavaraa. Töihin oli taas pakko soittaa että ei tartte mua oottaa sinne.. Onneks pomo otti soiton asiallisesti. Laitto vielä viestinkin perään että toivottavasti olo paranee. :)

Me ei oteta äitiyspakkausta. Ekalle otettiin, tokalle ei. Sillä summalla saa ostettua ne muutamat kausivaatteet mitä tarvitaan oikeen kokoisena. Tammivauvalle ei voi kuvitellakaan sitä äitiyspakkauksen toppapukua.

Pakko oli mennä työterveyslääkärille tämän pahoinvoinnin kanssa kun en ois pystynyt töihin mennä millään. Kirjotti viikon saikkua, mun paino on laskenu ja verenpaineet oli matalat, matalat ne on mulla muutenkin mut nyt vielä matalemmat ja sit vielä määräs verikokeisiin. Uhkaili tiputuksella jos tilanne ei korjaannu tai jos verikokeiden tulokset on pielessä.
Meinasin oksentaa autoon kun ajoin sieltä lääkäriltä kotiin..yöhh.

Rsnn.. Meillä on suht samanikäiset :))
Meijän Neiti nyt 9kkn.. Syntynyt 180814 ja nyt (omalaskuinen) la 150116
Ja turun liepeiltä ollaan myös

Piti ihan kaivella leffavarastoa ja alkaa tsuumaamaan Mitä odottaa kun odotat :grin
Menee nämä saikkupäivät näinkin :shy:

Raitis ilma tekee täällä ainakin hyvää sille kuvotukselle mutta aina vaan sataa vettä, naapurit pitää varmaan jo höppänänä kun yks seisoo takapihalla vaan. :grin

Tänään tuntuu kaikki ruoka kuvottavan. Vain tuo karpalo-rypäle mehu menee alas.

Täällä ei voi mennä edes ulos... maalla ku asutaan ni paska haisoo.. hyi pena. Koko aamun ovat ajaneet lantaa noille pelloille meidän viereen. se siitä raittiista ilmasta, joka tosiaan auttais jos sitä ois tarjolla...:cool:

Takaisin