La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ollut molemmissa raskauksissa kovat juilinnat alaselän ja mahan puolella, kohtu varmasti sullakin kasvaa :)

Mulla ollut koko alkuraskauden ihan samanlaista, mutta ovat mun mielestä paljon vähemmän kivuliaita kuin kuukautiskivut. Ne ovatkin oikeastaan ainoa oire mitä mulla on ja sen takia tykkään siitä että alamasu jomottelee. Esim. istua ei pysty kovin kauaa, vaan tulee mieluummin seistyä monissa tilanteissa.

Täällä nyt 12+3 ja melkeinpä päivittäin viimeisen viikon ollut jos jonkunlaista jomotusta alamassussa, lämmin suihku/sauna auttanut tai ihan jos menee pitkälleen ja joku lämmin viltti vatsan päälle niin auttanut :)
Luulis olevan jotain kasvukipuja tms kun ei ole mitään vuotoja?
Ei ne kivut kuitenkaan ole sellaisia että pitäisi itkeä ym :)

Ei noikaan niin pahoja oo mitä menkkakivut, onneksi. Oon vaan paniikissa ottanu heti särkylääkettä, huomaa miten ne kmt kummittelee mielessä. :/

Mutta kiva kuulla että niitä on muillakin, vaikuttaa normaalilta :)

Kävin tänään dopplerin ostamassa ja en malta odottaa että ääniä rupeis kuulumaan ! En ole edes "viitsinyt" kokeilla vielä että kuuluisiko kun viikkoja ole kun 9+2..

Mimi. Täällä varsinkin iltapäivisin/iltaisin jomottaa enemmän, en tiedä tekeekö töissä nostelu sen vai..
Täytyy kysäistä lääkäriltä kun on se aika, 13.7, muutama viikko vielä :)
Lepo auttaa, tai siis kunnon yöunet.. Aamulla ei jomotuksesta ole tietoakaan :)

Lumikello2015 kuuleppa vaa, pääsin kotiin mun reissuilta ni en tässä ookkaan nyt muuta olekkaa tehny ku kuullennu öttiäisen sydäntä ! En olis uskonu että itteltäni vielä sykettä löytyis mut siellä se vaa mennä viuhottaa ! <3 voi herrajumala tätä onnellisuuden määrää !!!

Nyt viimestään uskon että tälläkertaa siellä joku pulikoi !!! Apuva. Pienimuotoinen shokki iski päälle :D ihanaa !!

Oon muuten kans huomannu, jos päivän aikana seisoo paljon tai tekee jotain muuta raskasta, niin sit alkaa jomottelemaan. En oo hirveesti uskaltanu lenkilläkään käydä. :o

Jahas. Täällä katson tallennuksesta suomiLoven jaksoa ja siellä laulettiin toi Romanssi. Täyttä vollotusta täällä koko kappaleen ajan. Tunteet pinnassa kenties :)
Voi vitsi. Mitenhän selviän niistä ensi viikon häistä.. Vollotankohan koko vihkimisen ajan siellä! Jotenkin nyt nää parisuhteeseen, häihin ym liittyvät asiat saa tunteet heti pintaan..

Enni, mun aamu alko sillä, et vollotin telkkarin shampoo-mainokselle!?! :D Ite en yleensä kovin helposti itke, mut nyt on padot auki lähes päivittäin. Tartten jotkut tamponit silmien alle :D

Lumikello2015 kuuleppa vaa, pääsin kotiin mun reissuilta ni en tässä ookkaan nyt muuta olekkaa tehny ku kuullennu öttiäisen sydäntä ! En olis uskonu että itteltäni vielä sykettä löytyis mut siellä se vaa mennä viuhottaa ! <3 voi herrajumala tätä onnellisuuden määrää !!!

Nyt viimestään uskon että tälläkertaa siellä joku pulikoi !!! Apuva. Pienimuotoinen shokki iski päälle :D ihanaa !!

Oi ihanaa <3 meinasin kirjoittaa, ennen kuin luin tekstisi, että hyvin voi jo kuulua. Itsekin sain kuuluviin kun ysiviikko lähti käyntiin :)

Anki: Hah :) en nyt onneks ihan noin herkkis ole :)

Me ollaan ajateltu lähteä vielä syksyllä reissuun. Jännittää jo valmiiksi jos kaikki on hyvin niin syys-lokakuun vaihteessa on jo aika iso vatsa. Miten lentäminen sujuu ja jaksaako sitä taapertaa kohteessa paikasta toiseen :) Tulee myös puistattavia ajatuksia mieleen ja pientä pelkoa, että jos pian sattuukin jotain. Mentäisiin kylläkin jonnekin lyhyen lentomatkan päähän.

Kohta tulisi se kriittinen 12 viikkoa täyteen. Aika menee kyllä tosi nopeeta :) mietin tässä tätä vuotta eteenpäin niin loppujen lopuksi töitäkään ei ehdi ihan hirveesti lomien takia olemaan.
Mukavasti mm. joulu menisi jo mammalomalla ollessa :)

Eilen illalla olin ihan varma että nyt menee kesken. Mahassa alko kiertää ja oli pakko mennä vessaan. Ei tullu kun ilmaa. Selvisin vessasta pois niin julmettu alavatsan kipu ja kramppaus alkoi. Alaselkäänkin jo sattui. Hetken tuskailin sängyssä ja uudestaan vessaan. Maha oli ihan ripulilla. Tää kaikki oireilu alko niin yllättäen. Mietin vaan mitä pilallista oisin syönyt, mutta ihan samoja juttuja kun mieskin eikä sille tullu mitään. Vähän pelotti käydä nukkumaan kun toi tuli niin puskista. Tänäaamuna ei mitään, mutta epäilyttää että menikö kesken kuitenkin. Ei siis verta ole kyllä tullu. Niin vähän viikkojakin ettei dopplerilla mitään vielä kuulu.

Takaisin