Kiitti neuvosta, en ole aiemmin kuullutkaan tuommoisesta!! Kuulostaa hyvältä!
Meinasin myös vinkata samasta, tolla menetelmällä poistetaan esim. röökinhaju tai kuolleen ihmisen käry kämpistä. Mun mielestä se ei oo edes hirveän kallista, kun ne tuo vaan sellaisen puhaltimen (näyttää musta ihan savukoneelta) pöhisemään päiväksi ja that's it.
Hitto, oli eri neuvolatäti tänään ja se heti huomautti, että aika paljon on paino noussut parilla viimeisellä kerralla.. toisaalta, tää täti (eli siis mua jonkun verran nuorempi tyttö) kokeili, onko vauva laskeutunut (ei kuulema järin ole lantiossa liikkumatilaa enää päällä eli on) ja kysyi ekaa kertaa, oonko saanut mitään koko arviota. Ei sit kuitenkaan uskaltanut mitään muuta sanoa kuin ettei kovin isolta vaikuta..
On muuten ihan erilainen olo, kun on kulmat ja ripset tikiksessä. Ihan kuin olisi ihminen pitkästä aikaa. Ja siis mitään ylimääräistä ei laitettu, pelkkä värjäys ja muotoilu.

Lauantaina valmistujaisjuhliin laittautuessakin olin ihan ihmeissäni, että kyllä sieltä pieruverkkareiden alta vaan sitten vielä kuoriutuu aivan hyvännäköinen mama, joka ei todellakaan näytä siltä, että painoa olisi tullut aivan jäätävästi lisää.
Meinaan kyllä vielä hemmotella heti kun synnytyksen jälkeen kykenen itseäni kasvo- ja jalkahoidoilla, olo on sellaisen jälkeen kuin uudestisyntynyt. Ja kyllä meinaan jatkossa käydä kerran kuussa laittamassa myös kulmat ja ripset, se kun ei maksa kuin pari kymppiä, niin sen verran saa varmaan äiti-ihminenkin panostaa itseensä.
Oi voi, nythän niitä vauvoja alkaa putkahtelemaan! Just katselin, ettei kuitenkaan ihan hirveän hätäisiä vauvoja ole ollut, vaikka jossain vaiheessa monella tuntui olevan h-hetki käsillä. Outoa ajatella, että täällä mäkin vaan makaan sohvannurkassa ja syön suklaata vaikka lähtö voi tulla ihan koska tahansa.