Tulitukka
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla kuivaa. Ihan jäätävästi. Mut paksukerros mielellään tosi rasvaista rasvaa ja sitten villasukka jalkaan yöksi, niin pysyy taas päivän pehmeänä, kun antaa yön yli olla :DKuivaako kenelläkään muulla näin syksy-talvi aikaan jalkapohjat? Mulla on kantapäät niin kuivat että meinaa välillä päästä halkeamaan ja tosi kipeät. Apteekin helosan voidetta olen käyttänyt,mutta jos jollakin on hyviä vinkkejä miten pitää jalkapohjat hyvässä kunnossa niin saa kertoa :) näin raskaana ollessa tuntuu,että vielä herkemmin kuivuu nuo jalat ja rasvaus itsellä on melko haastavaa suuren vatsan takia :)
Mä venailen noita kelan päätksiä nyt viidettä vai kuudetta viikkoa. Alkaa kohta stressaamaan, että mitenköhän riittää rahat, kun tulee sairaalamaksuja sun muita ja ääh.
Tämä meidän vois syntyä aikaisintaan perjantaina illasta niin ehdin hoitaa kaikki sovitut menot eikä tarvitse esimerkiksi perua isomman pojan suuhygienistia tai sopia, että kuka sen sinne vie keskellä päivää perjantaina
Ei kyllä ole edes mitään merkkejä, että tämä täältä syntyisi. Mä nukun edelleen yötkin tosi hyvin, toki herään välillä lyhyesti mutta nukahdan samantien takaisin. Tänä aamuna heräsin sentään klo 6 ihan pirtsakkana kun muut vielä nukkui. Harkkasupistuksia tulee, välillä hetken on sitä menkkajomotusta mutta siinäpä se.
. Tai jos tykkää leipoa niin pakkaseenhan voisi loihtia jotain, mitä sitten voi sulatella itselle tai kahvi vieraille vauvan syntymän jälkeen. Ja ajoissa voisi hommata joululahjat, jos on jouluihminen ja meinaa/tykkää joululahjoja antaa..