Ostin sellasen pikkuauton, mutta vaan traktorina. Esikoinen on niihin ihan hullunaKiva idea! Saako kysyä mitä ostit? :)
Onko muut ajatellu tällästä lahjaa? Voisi itsekin ostaa jotain tulevalle isosiskolle :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin sellasen pikkuauton, mutta vaan traktorina. Esikoinen on niihin ihan hullunaKiva idea! Saako kysyä mitä ostit? :)
Onko muut ajatellu tällästä lahjaa? Voisi itsekin ostaa jotain tulevalle isosiskolle :)
Nyt ollut taas vähän jaksavampi ja sen kunniaksi tänään tullut ravattua Bauhausissa, Ikeassa ja ruokakaupoilla ja illalla nikkaroitua se lipastokin. Oli jo toi Ikea-kierros aika tuskaa ja tota lipastoa ei ollut mikään pakko jo tänä iltana rakentaa, mut jollain pyhällä voimalla se oli aivan pakko väsätä valmiiks ja nyt paikat kiittää. Mun oli tarkotus äsken ottaa särkylääke, kun sen verta kipeeltä tuntuu nyt paikat, mut sit otin samalla myös magnesiumin ja nyt en muista yhtään otinko sitä särkylääkettä vai en, kun rupesin sitä magnesiumia samalla sähläämään. Noh, särkee mitä särkee sitten.
Mulle on kyllä kehittynyt joku maanisdepressiivisyys tässä loppumetreillä. Välillä touhuttava kuin hullu ja sit taas maataan vaan ja möllötetään. Joku tasapaino ois kiva. 
Huoh, tuo kuulostaa niin tutulta Nempsu. Meillä sama juttu, miehen vaatteet lattialla, kumpaakaan konetta ei ole koko viikkoon tyhjentänyt, imuri ei ole hurissut vaikka koiralla karvanlähtöaika. Kaiken lisäksi on vielä täällä kotona mun kanssa kun on nyt työttömänä. PS vain kiinnostaa! Mä en viitsi sanoa vaan marttyyrina teen kaiken kun en voi sietää sotkua. Ja tota astianpesukonetta saa olla koko ajan tyhjentämässä ja täyttämässä kun kaikki kuusi lasta ollut koko viikon kotona kun on syysloma. Kolme heistä asuu siis normaalisti äidillään.Mulla on tänää ollu iha järkyttävä paineen tunne alapäässä.. välil tulee selvästi sukkapuikkokipuja(luulisin) ja nivuset on niii kipeet et hyvä et liikkeelle pääsen.. en tiiä vaikuttiko tuoho kipuiluun se et käytii porukoilla ja istuin autossa yhteensä 120km.. supistuksia ei oo, ainoostaa harkkaversioita jotka ei satu. Vauva hikottelee vähä väliä ja jumppailee kans.
Pidin miehelle kunnon palopuheen aiheesta kotityöt.. saa nähä kui monet itkupotkuraivarit mun tarvii ottaa enneku asiat menee oikeesti jakeluun.. siis että sen astianpesukoneen voi tyhjentää ku siel on puhtaat ettei tarvi niit likasia kasata pöydälle.. ja et imuri löytyy siivouskomerosta, eikä sitä tarvi pelätä.. ja et ne likaset vaatteet voi viiä suoraa pyykkikoriin/koneeseen eikä jättää olohuoneen nurkkaan.. mies kuunteli hiljaa ja lopulta totes "joojoo. Ei tarvi joka kerta sanoo ku sä tiiät et jos sanot monta kertaa ni mä en varmana tee" vastasin "ja sä tiiät et jos sä et tee ni mä varmasti sanon usein!" Kiva oravanpyörä.
Rv 36+2
Onpa outoa! Äskenkin kun kävin tön jäljiltä pissalla ni pissa on ihan punertavaaMistähän voi johtua? Onko kellään ollu vastaavaa?
34+6
Mulla tuttu kätilönä Kätilöopistolla ja sanoi, että siellä on tällä hetkellä niin täyttä et on jouduttu käännyttämään synnyttäjiä Porvooseen. Vähän jännittää tääkin! Olis tosi ikävä joutua 'väärään' kaupunkiin kun kättäri on lähellä ja tuttu paikka. Toisaalta mun la on vasta 28.11, että saattaahan tilanne muuttua.
Ikävä olis ajaa Porvooseen, jos sieltä käännytetään vielä takasin ni ajella sitä matkaa monta kertaa. Ja vaikka siellä tuttuja asuukin niin en todellakaan haluis odottaa synnytyksen käynnistymistä toisten nurkissa :/
Eilen mies ja appiukko purkas meidän keittiön... se oli lopulta vedettävä seinien osalta laudoille saakka ja kaikki sähköt uusittava...
Ja ekaa kertaa koko raskaudessa mä kellotan yöllä supistuksia paniikissa, että "ethän sää vauva nyvvoi syntyä, ku ei oo edes keittiötä!!"
Me käytiin tänään siellä Kyssin synnytysvalmennuksessa. Eipä tuo mitenkään ihmeellinen tapahtuma ollut, vaikka väkeä vetikin ihan hyvin. Paljon nuoria pareja, jotka ilmeisesti odottavat ensimmäistään. Tuli sellainen olo, ettei ole yksin. Ihan basic setti normaalista synnytyksestä ilman spessutilanteita. Hyvää faktaa kuitenkin vierihoidosta ja imetyksestä, joka ehkä oli se tärkeämpi itselle kuin vuodelta 2005 oleva synnytysvideo.
Miestä vähän väsytti ja kiukutti. Käytiin vielä kavereilla kahvilla ja musta tuntuu, että mun raskaus on ainoa puheenaihe tälle hetkellä. "Koskas sulla oli se laskettu?" "Ootko valmistautunut siihen, että elämä muuttuu?" "Jännittääkö?" Oon ihan kyllästynyt vastaamaan kaikkiin kysymyksiin. Etenkin, kun kaikki luulee, että tahdon hoitovinkit nyt heti ja vaikka koitan ohjata keskustelun muualle, niin se palaa lapsiin, muuttuvaan elämään ja mun raskauteen. Huoh.
Mies lähti illaksi vielä rilluttelemaan veljensä kanssa. Mä saan vähän aikaa kotona ja hyödynsinkin sen pitkällä suihkulla ja kynimällä karvat. Luoja miten vaikeaa sheivaaminen alkaa olemaan. Ihan perus jalkojen sheivaus otti törkeästi aikaa. Tulipahan venyteltyä. Ajattelin vetää vielä rasvat koipiin ja mahaan. Käytiin koirankin kanssa lenkillä ja huomenna aattelin ihan itsekseni lähteä kaupoille, kun kaveri tulee pitkän matkan takaa Kuopioon, niin haluan käydä hänen kanssaan kahvilla ihan ilman häiriöitä. Ja ehkä mutustamassa arnoldsin donitsin ja pelleilemässä sovituskopissa vaatteilla :DD