Itelläni alkanut kans olemaan vatsanväänteitä ja vatsa enemmän sekaisin. Vaikka en ole syönyt sen ihmeempää kuin ennenkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on ollut jo älyttömästi huonosti nukuttuja öitäEn saa millään unta, nukahdan yleensä viiden-kuuden aikaa aamuyöllä ja saatan muutaman tunnin päästä jo heräillä. Herään ihan kaikkiin pieniinkin ääniin ja ennen olen nukkunut kuin tukki enkä herää melkein mihinkään! Tänäänkin heräsin muutaman tunnin jälkeen ja oli todella inhottava tunne, vatsa piti todella kovaa meteliä ja kouristeli, ihan kuin menisi vatsa sekaisin. Närästi ja poltti ja posket oli aivan kuumat. Menin vessaankin mutta ei ollut mitään ummetusta ihmeempää ja edelleen vatsaa vääntää. Otin rennien ja yritin hetken aikaa vielä nukkua. Sainkin nukuttua, mutta aamupalan jälkeen alkoi taas vatsaa vääntämään ja nyt tuli oikein kiire vessaan, vatsa ihan sekaisin!
Inhottava tunne, toivottavasti jäi vain tuohon yhteen kertaan..
aargh!!! Ja kun mä oon aina nukahtanu just ku haluan, nukkunu kuin tukki.Mulla ollu kans monta huonoa yötä takana! Tuntuu et herään ihan pieniinki ääniin ja asentoo ei tietenkää löyy ja kädet puutuu, lonkat puutuu..
Oltiin pienellä kävelyllä tossa pari tuntia sitte ja nyt tullu alapäähän aivan sairaan kipeitä viiltoja/pistoja aivan ku joku puukottais alapäätä ja maha kovertuu ja tuntuu vielä menkkakivulle, kestää joku puol minuuttia-pari minuuttia eli ei oo sukkapuikkokipu. Tuntuu siltä et pitää vetää alapäätä sisäänpäin ku sattuu niin kovaa, en tiiä tajuuko kukaa pointtia? Mitä tää voi olla?
esikoisesta tuli ensimmäinen kipeä vasta kun synnytys alkoi.. Ehkä mun toive toteutuu eikä mene tämä yliajalle. Supistukset tuli siivotessa niin pitää varmaan ottaa nyt vielä vähän rauhallisemmin kun viikkoja vasta 34+3. Mullakin oli just viime yönä vaikeuksia nukkumisen kanssa niin voikohan lyhyet unet vaikuttaa myös supisteluun?

Mä en kanssa jotenkaan käsitä sitä vielä ja voi olla hetkenä minä hyvänsä täälläEi vitsi,ei tätä meinaa millään taas ymmärtää,että kohta meillä on uusi vauva. Jotenkin en osaa sisäistää,että kohta hän on täällä. Just eilen illalla sanoin miehelle,että onkohan tämä viimeinen viikko kun meitä on kuusi.. Jännää 38+0
Mulle järjestettiin eilen Baby Showerit! :) Oltiin mieheni siskon tytön synttäreillä kun yhtäkkiä mieheni toinen sisko sanoi minulle, että "sä tuut nyt mun mukaan, mennään." Olin ihan ällikällä lyöty, heti ajattelin, että kyseessä on Baby Showerit, mutta en ollut uskoa todeksi. Ihan täydellinen yllätys siis. Olin ajatellut, ettei mulle nyt sellaisia järjestetä kun 2 vuotta sitten järjestettiin viimeksi.
Mieheni siskon kanssa ajettiin autolla meille, ja kohta saapuivat muutkin vieraat. Ei mikään ihme, että mieheni imuroi ja pesi lattiat perjantaina ja vielä sunnuntaina keräsi lelut, petasi sängyt jne ennen kuin lähdettiin sinne synttäreille.
Baby Showereissa sain lahjaksi vaippakukkakimpun (edellisissä sain vaippakakun) ja mun piti arvata vieraiden omista vauvakuvista, että kuka on kukakin. Tuntui aluksi mahdottomalta tehtävältä, mutta sain kaikki oikein! Sitten syötiin, kaikki vieraat olivat tuoneet jotain syötävää. Oli salaattia, patonkeja, mutakakkua vaniljajäätelöllä, mustikkapiirakkaa ja suklaata. Sitten kaikki kirjoittivat lapuille veikkauksensa vauvan syntymäpäivästä, kellonajasta, pituudesta, painosta ja nimestä. Sain myös tehdä äitikorun vieraiden tuomista helmistä. :)
Eilisen aikana söin herkkuja varmasti koko tämän viikon edestä. Vauvakaan ei meinannut millään rauhoittua illalla/yöllä, aivan kunnon riehunta oli käynnissä koko ajan (ei mikään ihme sillä herkkumäärällä). Millään en meinannut saada nukuttuakaan kun vauva liikkui niin kovaa ja ajatukset oli vielä niissä yllätysjuhlissa ja ihanissa ihmisissä, jotka jaksoivat juhlat mulle järjestää.
36+4